1. Przedmiotem zamówienia jest zakup artykułów promocyjnych na potrzeby SCOP. 3.2. Przedmiot zamówienia zostaje podzielony na trzy części i obejmuje następujące artykuły promocyjne:
a) CZĘŚĆ PIERWSZA ZAMÓWIENIA - ZADANIE I: Artykuły promocyjne: brelok - szacowana ilość 500 szt., jojo - szacowana ilość 200 szt., piłka plażowa - szacowana ilość 100 szt., wiatraczek reklamowy - szacowana ilość 500 szt., klipsy - szacowana ilość 100 szt., parasol - szacowana ilość 100 szt.,balony -szacowana ilość 1500 szt.,częstotliwość dostaw: sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego,termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego liczony od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego: nie dłużej niż 10 dni roboczych do godziny 14.00, projekt grafiki przedstawi Zamawiający, transport zapewnia Wykonawca wraz z wyładunkiem na swój koszt do siedziby Zamawiającego: Urząd Miejski w Sosnowcu, Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych, Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, pokój 405 (parasol) oraz Plac Kościuszki 5, 41-200 Sosnowiec (brelok, jojo, piłka plażowa, wiatraczek reklamowy, klipsy, balony).
b) CZĘŚĆ DRUGA ZAMÓWIENIA - ZADANIE II: Skrzydła reklamowe - szacowana ilość 3 szt., częstotliwość dostaw: sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego,
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego liczony od dnia złożenia
zamówienia przez Zamawiającego: nie dłużej niż 10 dni roboczych do godziny 14.00, projekt grafiki przedstawi Zamawiający, transport zapewnia Wykonawca wraz z wyładunkiem na swój koszt do siedziby Zamawiającego: Urząd Miejski w Sosnowcu, Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych, Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, pokój 405.
c) CZĘŚĆ TRZECIA ZAMÓWIENIA - ZADANIE III: Roll-up - szacowana ilość 1 szt.
częstotliwość dostaw: sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego,
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego liczony od dnia złożenia
zamówienia przez Zamawiającego: nie dłużej niż 10 dni roboczych do godziny
14.00, projekt grafiki przedstawi Zamawiający,
transport zapewnia Wykonawca wraz z wyładunkiem na swój koszt do siedziby
Zamawiającego: Urząd Miejski w Sosnowcu, Sosnowieckie Centrum Organizacji
Pozarządowych, Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, pokój 405. 2. Wykonawca ma obowiązek umieścić na artykułach promocyjnych wymagane przez Zamawiającego logotypy:Logo Sosnowieckiego Centrum Organizacji Pozarządowych, Logo Centrum Aktywności Społecznej logo miasta Sosnowiec (roll-up).Projekt graficzny napisu przekaże Zamawiający. 3. Zakres zamówienia obejmuje: dostawę artykułów, umiejscowienie projektów
graficznych logo oraz innych oznaczeń na zamawianych artykułach
promocyjnych, transport wraz z wyładunkiem produktów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Dostarczone materiały promocyjne muszą być wysokiej jakości, pełnowartościowe, pierwszego gatunku, bez wad, posiadać
właściwe atesty, pochodzić z bieżącej produkcji, być fabrycznie nowe i nie być przedmiotem praw osób trzecich.4. Warunki odbioru zamówienia.
a)Wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt dostarczyć i wyładować artykuły promocyjne w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca umieści artykuły promocyjne w opakowaniach zapobiegających ich uszkodzeniu podczas transportu. Zamawiający odbierze artykuły w dniu przywozu co zostanie potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym.
b)Spisany protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez Zamawiającego bez uwag, będzie podstawą do wystawienia faktury.
OpisPrzedmiotem zamówienia jest zakup artykułów promocyjnych tj.:
brelok - szacowana ilość 500 szt., jojo - szacowana ilość 200 szt.,piłka plażowa - szacowana ilość 100 szt., wiatraczek reklamowy - szacowana ilość 500 szt., klipsy - szacowana ilość 100 szt., parasol - szacowana ilość 100 szt.,balony - szacowana ilość 1500 szt.
Częstotliwość dostaw: sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego.
Termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego liczony od dnia złożenia
zamówienia przez Zamawiającego: nie dłużej niż 10 dni roboczych do godziny
14.00. Projekt grafiki przedstawi Zamawiający. Transport zapewnia Wykonawca wraz z wyładunkiem na swój koszt do siedziby Zamawiającego: Urząd Miejski w Sosnowcu, Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych, Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, pokój 405 (parasol)oraz Plac Kościuszki 5, 41-200 Sosnowiec brelok, jojo, piłka plażowa, wiatraczek reklamowy, klipsy, balony).Przedmiotem zamówienia jest zakup skrzydeł reklamowych w ilości 3 sztuk. - Częstotliwość dostaw: sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego.
Termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego liczony od dnia złożenia
zamówienia przez Zamawiającego: nie dłużej niż 10 dni roboczych do godziny
14.00.Projekt grafiki przedstawi Zamawiający. Transport zapewnia Wykonawca wraz z wyładunkiem na swój koszt do siedziby Zamawiającego: Urząd Miejski w Sosnowcu, Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych, Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, pokój 405.Przedmiotem zamówienia jest zakup roll-up w ilości 1 sztuki. częstotliwość dostaw: sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego.Termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego liczony od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego: nie dłużej niż 10 dni roboczych do godziny 14.00. Projekt grafiki przedstawi Zamawiający. Transport zapewnia Wykonawca wraz z wyładunkiem na swój koszt do siedziby Zamawiającego: Urząd Miejski w Sosnowcu, Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych, Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, pokój 405. |