Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu
|
Ulica |
ul. Grunwaldzka 158
|
Nr domu |
158
|
Miejscowość |
Poznań
|
Kod Pocztowy |
60-309
|
Województwo |
wielkopolskie
|
Tel |
61 8506020
|
Fax |
61 8506131
|
Internet |
www.nfz-poznan.pl
|
Regon |
01544738200000
|
E-mail |
zamowienia_publiczne@nfz-poznan.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Podmiot prawa publicznego
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
45
|
Wadium |
Wykonawca jest obowiązany wnieść na rzecz Zamawiającego wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert .
Zamawiający przyjmuje wadium wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub SKOK (jako poręczenie pieniężne), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U.z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Dowodem wniesienia wadium będzie:
1)pokwitowanie przelewu kwoty pieniężnej na dobro rachunku Zamawiającego na konto bankowe 78 1130 1088 0001 3007 0720 0011, potwierdzone faktycznym wpływem środków przed upływem terminu wnoszenia wadium,
2)dokument potwierdzający zobowiązanie do pokrycia wadium (wadium w formie niepieniężnej). Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, powinno zawierać bezwzględne i nieodwołalne zobowiązanie podmiotu udzielającego do wypłaty kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 5 ustawy.
|
Zaliczka |
Nie
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający zastrzega na podstawie art. 36 ust. 2b pkt 1 Pzp osobiste wykonanie przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia - tj. rozbudowy, modernizacji i dostosowanie sieci okablowania strukturalnego z wydzielonym zasilaniem dedykowanym - ETAP II w pomieszczeniach serwerowych Wielkopolskiego OW NFZ, z wyłączeniem wykonania dokumentacji powykonawczej.
|
Zdolne |
Wykonawca składa oświadczenie, że dysponuje osobą/osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, które spełniają wymagania kwalifikacyjne dla eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci - do których zalicza się stanowiska osób wykonujących prace w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowym oraz dozoru - do których zalicza się stanowiska osób wykonujących prace w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowym oraz stanowiska pracowników technicznych sprawujących nadzór nad eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci.
Wykonawca wraz z ofertą składa wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości oraz kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Ponadto Wykonawca wraz z ofertą składa dokumenty potwierdzające posiadania uprawnień (świadectwa kwalifikacyjne dotyczące osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a które spełniają wymagania kwalifikacyjne dla eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci).
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Dla ważności oferty niezbędne jest załączenie do oferty dowodu wniesienia wymaganego wadium przetargowego (dowód wpłaty wadium na dobro wskazanego w specyfikacji rachunku Zamawiającego) lub załączenie do oferty papierów wartościowych (oryginał) określonych w Specyfikacji.
Jeżeli w czynnościach dotyczących postępowania Wykonawcę zastępuje inna osoba, pełnomocnictwo winno być załączone do oferty, nie później niż z upływem terminu składania ofert, w formie określonej w pkt 3.1.8. SIWZ.
Jeżeli Wykonawca zamierza polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków, jest zobowiązany załączyć do oferty dowody, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.nfz-poznan.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, 60-309 Poznań, ul. Grunwaldzka 158, pok. 113
|
Data składania wniosków |
06/08/2014
|
Godzina składania wniosków |
09:30
|
Miejsce |
Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, 60-309 Poznań, ul. Grunwaldzka 158, pok. 113
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje zmiany w zawartej Umowie w stosunku do treści oferty dotyczącej Przedmiotu Umowy, w szczególności zakresu wykonywanych prac, terminu realizacji Umowy oraz terminu płatności w następujących przypadkach:
a.wprowadzenia przez producenta lub Wykonawcę nowego produktu, odpowiadającego produktowi będącemu Przedmiotem Umowy;
b.zakończenia produkcji zaoferowanych produktów lub wycofanie ich z produkcji lub z obrotu na terytorium RP;
c.upadłości albo likwidacji producenta, dystrybutora lub gwaranta;
d.istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych producenta, dystrybutora lub gwaranta uzasadniających ryzyko, że jego produkty, świadczenia itp. mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości albo wsparcia w przyszłości;
e.uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania Umowy;
f.konieczności zmiany terminu wykonania lub odbioru dostawy/usługi/roboty budowlanej spowodowanej podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia dostawy/usługi/roboty budowlanej;
g.z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa;
h.z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonywanie robót budowlanych, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron;
i.zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy, w tym wysokość wynagrodzenia Wykonawcy;
j.z przyczyn organizacyjnych ze strony Zamawiającego, w tym zmian w strukturze organizacyjnej;
k.z przyczyn wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego;
l.zaistnienia siły wyższej.
Wykonawca zobowiązany jest wnieść, przed podpisaniem umowy, zabezpieczenie należytego jej wykonania w wysokości 7% (słownie: siedem procent) wartości brutto oferty podanej w pkt 1.2 formularza ofertowego, w formie zgodnej z ustawą. Niedotrzymanie zobowiązania skutkować będzie niepodpisaniem umowy.
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy podlega zwrotowi w następujący sposób:
a.70% (słownie: siedemdziesiąt procent) jego wartości w terminie 14 dni od daty podpisania protokołu odbioru, o którym mowa § 2 ust. 3 projektu umowy,
b.30% (słownie: trzydzieści procent) jego wartości w terminie 14 dni po upływie okresu rękojmi.
|
Informacje dodatkowe |
Wykonawca udziela rękojmi, gwarancji oraz będzie świadczył serwis gwarancyjny na wykonane usługi, dostarczone części i elementy systemu oraz wykonane naprawy w terminach i na warunkach określonych w projekcie umowy zgodnie z § 5 projektu umowy. Świadczenie rękojmi oraz serwisu gwarancyjnego odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego, w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia
|