Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
|
Ulica |
ul. Sadowa 9
|
Nr domu |
9
|
Miejscowość |
Przasnysz
|
Kod Pocztowy |
06-300
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
29 75 34 310
|
Fax |
29 7534380
|
Internet |
www.szpitalprzasnysz.pl
|
Regon |
00030248000000
|
E-mail |
szpitalprzasnysz@o2.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
16
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data roz |
15/09/2014
|
Wadium |
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium na poszczególne pakiety w wysokości:
Pakiet I luźny Poz. 1 800,00; Poz. 2 200,00; Poz. 3 150,00; Poz. 4 50,00; Poz. 5 40,00; Poz. 6 150,00; Poz. 7 350,00; Poz. 8 750,00; Poz. 9 400,00; Poz. 10 40,00; Poz. 11 50,00; Poz. 12 100,00; Poz. 13 250,00
Pakiet II 2.300,00
Pakiet III 1.000,00
Pakiet IV 800,00
Wpłaty wadium należy dokonać przed terminem ustalonym dla składania ofert nie później niż do dnia 04.08.2014 r. do godz. 10.00 na konto SPZZOZ w Przasnyszu:
PBS Ciechanów 13 8213 0008 2005 0700 8700 0004 z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć DOPOSAŻENIE SPRZĘTOWE MEDYCZNE I NIEMEDYCZNE ODDZIAŁU WEWNĘTRZNEGO I ODDZIAŁU PSYCHIATRYCZNEGO SPZZOZ W PRZASNYSZU
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, który stanowi załącznik do SIWZ.
|
Wiedza |
Zamawiający wymaga potwierdzenia wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia tj. dla Pakietów I, II, III dostawy sprzętu medycznego dla Pakietu IV niemedycznego sprzętu o wartości co najmniej:
Pakiet I
Poz. 1 - 30.000,00 brutto
Poz. 2 - 8.000,00 brutto
Poz. 3 - 5.000,00 zł brutto
Poz. 4 - 1.500,00 zł brutto
Poz. 5 - 1.500,00 zł brutto
Poz. 6 - 5.000,00 zł brutto
Poz. 7 - 15.000,00 zł brutto
Poz. 8 - 30.000,00 zł brutto
Poz. 9 - 15.000,00 zł brutto
Poz. 10 - 1.500,00 zł brutto
Poz. 11 - 2.000,00 zł brutto
Poz. 12 - 5.000,00 zł brutto
Poz. 13 - 10.000,00 zł brutto
Pakiet II - 100.000,00 zł brutto
Pakiet III - 50.000,00 zł brutto
Pakiet IV - 35.000,00 zł brutto
W przypadku składania ofert na więcej niż jeden Pakiet lub w przypadku Pakietu I więcej niż na jedną pozycję powyższe wymagania odnoszące się do wartości wykonanych dostaw należy zsumować.
|
Potencjał |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, który stanowi załącznik do SIWZ.
|
Zdolne |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, który stanowi załącznik do SIWZ.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, który stanowi załącznik do SIWZ.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
Dokumenty wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie:
- okresu realizacji umowy w przypadku kiedy Wykonawca udowodni, że z przyczyn obiektywnych niezależnych od niego nie jest w stanie zrealizować zamówienia w określonym w umowie terminie np.: producent urządzeń wydłużył termin realizacji w stosunku do terminu wynikającego z umowy, wystąpiła przerwa w dostawach itp. Wydłużenie okresu realizacji zamówienia nie może być dłuższe niż 20 dni.
- terminu rozpoczęcia lub terminu zakończenia realizacji umowy - terminy te mogą ulec zmianie w sytuacji opisanej w pkt 2 tiret 1, ponadto kiedy w interesie Zamawiającego będzie dokonanie tych zmian
- zmiany wielkości ceny, jeżeli ta zmiana jest korzystna dla Zamawiającego.
- zmiany adresu / siedziby Zamawiającego / Wykonawcy,
- zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego / Wykonawcy,
- zmiany będącej skutkiem poprawy omyłki oczywistej
- zmiany przepisów dotyczących stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, a cena netto pozostanie bez zmian, a także zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich władz. Zmiana cen nastąpi od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów prawa.
2. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadku następujących okoliczności:
a) zmiany umowy będą korzystne dla Zamawiającego,
b) konieczność wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczności obiektywnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnych od woli stron, bez względu na to czy ich skutki są korzystne dla Zamawiającego,
c) Strony umowy uznają zasadność wprowadzenia zmian do umowy, a zmiany te nie wywołają niekorzystnych skutków dla Zamawiającego i nie spowodują zmiany oferowanych warunków realizacji zamówienia będących podstawą oceny ofert.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.szpitalprzasnysz.pl
|
Adres uzyskania siwz |
SPZZOZ ul. Sadowa 9 06-300 Przasnysz Administracja pok. Z123
|
Data składania wniosków |
04/08/2014
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
SPZZOZ ul. Sadowa 9 06-300 Przasnysz Sekretariat
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zakup sprzętu realizowany i współfinansowany ze środków UE jest w ramach:
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego,
Priorytet VII Tworzenie i poprawa warunków dla rozwoju kapitału ludzkiego
Działanie 7.1 Infrastruktura służąca ochronie zdrowia i życia
|
Czy unieważnienie |
Nie
|