Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych.

Data publikacji 2014-07-23
Data zakończenia 2014-07-31 12:00:00
Instytucja Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Wyroby biurowe,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008

Szczegóły

Numer ogłoszenia 247080 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301921136, 302340008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa (wraz z dostarczeniem, wniesieniem) materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych w asortymencie i ilościach określonych w rozdziale III pkt 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej jako SIWZ).
2.Zamawiający wymaga dostarczenia materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego, fabrycznie nowych, nie noszących śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania, nieregenerowanych, niepowodujących uszkodzeń sprzętu lub utraty gwarancji udzielonej na sprzęt. Materiały eksploatacyjne będące przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze specyfikacją techniczną.
3.Specyfikacja techniczna materiałów eksploatacyjnych określona w pkt 2 rozdziału III SIWZ, zawiera typ urządzenia, do którego mają być przeznaczone materiały, zamawianą ilość materiałów, oraz rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu wraz z parametrami technicznymi w tym wydajnością.
4.Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, posiadać oryginalne opakowanie z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy).
5.Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu, określonym typem urządzenia dla którego są przeznaczone i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem.
6.Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów równoważnych spełniających warunki określone w SIWZ, a w szczególności dotyczy to bezkonfliktowej pracy z danym urządzeniem, posiadających takie same lub lepsze niż produkt oryginalny parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne, których użycie nie spowoduje utraty gwarancji udzielonej na sprzęt, a także uszkodzeń sprzętu.
Za materiały równoważne należy uznawać produkty kompatybilne ze sprzętem do którego zostaną użyte, fabrycznie nowe, których jakość, parametry techniczne, w tym wydajność i jakość wydruku jest co najmniej taka, jak materiałów oryginalnych produkowanych przez producenta urządzenia. Materiały równoważne muszą być fabrycznie nowe, nie mogą mieć śladów poprzedniego używania i uszkodzenia. Udowodnienie równoważności oferowanych produktów będzie leżało po stronie Wykonawcy.
W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest:
a) podać w formularzu ofertowym:
- nazwę oferowanego produktu (symbol) oraz wydajność, w poz. 11,30 (pojemnik na zużyty toner) - nazwę oferowanego produktu (symbol)
b) dołączyć do oferty wymagane dokumenty wymienione w rozdziale VIII pkt 6 SIWZ potwierdzające równoważność każdego oferowanego produktu w stosunku do produktu oryginalnego.
7.Zamawiający w poz. 33 Specyfikacji technicznej materiałów eksploatacyjnych (płyty CD) wymaga podania nazwy producenta.
8.Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na materiały eksploatacyjne na okres minimum 12 miesięcy licząc od daty ich dostarczenia. Dostawa materiałów potwierdzona będzie protokołem zdawczo- odbiorczym zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do projektu umowy.
9.Wykonawca dostarczy materiały eksploatacyjne w ilości i asortymencie określonym w rozdziale III pkt. 2 SIWZ w dwóch partiach zgodnie z podziałem ilościowo-asortymentowym określonym we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, na swój koszt i ryzyko, do siedziby Zamawiającego przy ul. Szafera 10 w Szczecinie.
10.W przypadku stwierdzenia uszkodzenia urządzenia Zamawiającego w wyniku użycia dostarczonych przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych Wykonawca zobowiązany będzie dodatkowo do:
a)pokrycia kosztów naprawy urządzenia wykonanej przez autoryzowany serwis. Podstawą żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) będzie ekspertyza wystawiona przez autoryzowany serwis producenta sprzętu sporządzona na koszt Wykonawcy. Wybór serwisu, który ma wykonać ekspertyzę oraz naprawić sprzęt dokonuje Zamawiający. Koszty związane z naprawą urządzenia przez autoryzowany serwis ponosi w całości Wykonawca,
b)wymiany na żądanie Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia całej dostawy materiałów danego typu na materiały o właściwej jakości i wymaganych parametrach, jeśli Zamawiający w okresie trwania gwarancji i rękojmi stwierdzi więcej niż 10 % ich wadliwości, na koszt Wykonawcy.
11. Dokładne postanowienia regulujące realizację przedmiotu zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny
Ulica ul. Szafera 10
Nr domu 10
Miejscowość Szczecin
Kod Pocztowy 71-245
Województwo zachodniopomorskie
Tel 91 4698400
Fax 91 4394763
Internet www.arimr.gov.pl
Regon 01061308300161
E-mail malgorzata.zychowicz@doplaty.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak nie dotyczy
Rodzaj zamówienia Inny: Agencja wykonawcza
Rodzaj zam inny Agencja wykonawcza
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/10/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku, Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ.
Wiedza Za spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykonali a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie główne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, o wartości nie niższej niż 50 000,00 zł brutto każda.Zamawiający pod pojęciem główne dostawy rozumie przedstawienie wykazu zawierającego zamówienia w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego wiedzy i doświadczenia określonego w rozdziale VII pkt. 1 ppkt 2 SIWZ. Oznacza to, że wykaz nie musi zawierać wszystkich zrealizowanych dostaw w tym informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Potencjał Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku, Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku, Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku, Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowane materiały równoważne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w specyfikacji technicznej materiałów eksploatacyjnych, oferta musi zawierać: Opis - specyfikację techniczną dla każdego oferowanego materiału równoważnego zawierający w szczególności: 1)nazwę oferowanego produktu (symbol) 2)nazwę i adres producenta 3)model urządzenia, do którego materiał może być stosowany 4)wydajność wkładu drukującego liczona w stronach, wg standardów norm ISO (ISO/IEC24711 dla wkładów atramentowych, ISO/IEC19798 dla tonerów kolorowych oraz ISO/IEC19752 dla tonerów monochromatycznych), za wyjątkiem materiałów w pozycji 5,9,10,20-23, 25,31 specyfikacji technicznej określonej w rozdziale III pkt 2 SIWZ, dla których należy podać wydajność liczoną w standardowych stronach A4 (nie dotyczy pojemnika na zużyty toner poz. 11,30 specyfikacji technicznej).
Inne dokumenty 1.Jeśli Wykonawca wykazuje spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi pomiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wymaga złożenia stosownych dokumentów dotyczących: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2. W przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo do podpisania oferty wystawione w sposób określony przepisami prawa cywilnego (oryginał lub potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem kopia),
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.arimr.gov.pl
Adres uzyskania siwz Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny ul. Szafera 10 71-245 Szczecin
Data składania wniosków 31/07/2014
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny ul. Szafera 10 71-245 Szczecin, Kancelaria pok. nr 19, parter
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)