Dostawa mebli na potrzeby Instytutu Nauk o Zdrowiu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku oraz Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego.

Data publikacji 2014-07-24
Data zakończenia 2014-08-01 09:45:00
Instytucja Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Miejscowość Płock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Krzesła,
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Biurka i stoły,
  • Meble biurowe,
  • Regały biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 248686 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002, 391120000, 391131008, 391136003, 391211007, 391310009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na potrzeby Instytutu Nauk o Zdrowiu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku oraz Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego.
1.Wykonawca zobowiązany jest do:
-dostarczenia, wniesienia i montażu fabrycznie nowych mebli biurowych w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego przy ul. Kościuszki 20. (dotyczy części I),
-dostarczenia i wniesienia fabrycznie nowych mebli do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego przy Pl.Dąbrowskiego 2. (dotyczy części II).
Meble z części II stanowią zakup w ramach projektu pn.Poprawa jakości infrastruktury dydaktyki Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013, Działanie 7.2-Infrastruktura służąca edukacji.
2.Szczegółowy opis zamówienia poszczególnych części zawiera Dział II.
3.Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez Zamawiającego usterek.
4.Wykonawca wraz z dostawą zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych.
5.Wykonawca w ofercie wskaże producenta i model wyspecyfikowanych mebli. Meble muszą być fabrycznie nowe.
6.Wykonawca zobowiązuje się do wywozu transportem własnym opakowań po dostarczonych meblach.
7.Termin realizacji zamówienia:
-dla części I :
pozycje 1,2,3,4,6,7 z opisu przedmiotu zamówienia do 29 sierpnia 2014r.
pozycje 5,8,9 z opisu przedmiotu zamówienia do 08 września 2014r.
-dla części II do 30 września 2014r.
8.Wykonawca zobowiązany jest ustalić dokładny termin oraz godzinę dostawy z Zamawiającym.
9.Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia 24miesięcznej gwarancji. Bieg gwarancji dla przedmiotu zamówienia rozpoczyna się w dniu następnym, licząc od daty odbioru przedmiotu zamówienia.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na potrzeby Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego przy PWSZ w Płocku.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na potrzeby Instytutu Nauk o Zdrowiu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku (160 sztuk krzeseł - ciemny brąz oraz 40 krzeseł- jasny brąz).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Ulica Pl. Dąbrowskiego 2
Nr domu 2
Miejscowość Płock
Kod Pocztowy 09-402
Województwo mazowieckie
Tel 24 3665400
Fax 24 3665421
Internet www.pwszplock.pl
Regon 61103840300000
E-mail zamowienia@pwszplock.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wiedza Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty Inne dokumenty: 1)Formularz ofertowy- Załącznik nr 1 2) Formularz cenowy - Załącznik nr 2 3) Pełnomocnictwo -oryginał lub kopia poświadczona notarialnie osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi patrz Rozdział III pkt SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony dopuszczają zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a)zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (jak np. klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, pożar itp.). Zmiana postanowień umowy może dotyczyć m.in. zmiany zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia, terminu realizacji itp. w takiej sytuacji zmianie ulegnie umowa, w zakresie koniecznym do prawidłowej realizacji umowy, b)wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT, c)zmiany parametrów technicznych dostawy na korzystniejsze, jeżeli w trakcie realizacji umowy podwyższa się standard oferowanych produktów, d)w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.), e)w przypadku zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego przez Wykonawcę produktu (mebla, elementu), jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili zawarcia umowy. Wykonawca musi wykazać, iż dołożył należytej staranności, aby uzyskać od producenta informację odnośnie kontynuowania lub zaprzestania produkcji oferowanego przez siebie produktu (mebla, elementu) i zaoferować w zamian mebel, element o nie zmienionych parametrach i funkcjonalności oraz przedstawi Zamawiającemu na piśmie propozycję zmian w stosunku do specyfikacji technicznej i funkcjonalnej przedmiotu umowy zaproponowanego w ofercie, zaś Zamawiający propozycje taką na piśmie zaakceptuje, f)modelu oferowanego produktu z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku, gdy model jest niedostępny na rynku i można go zastąpić modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany, lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę pierwotnie zaoferowaną. Zmiana będzie dopuszczona jedynie po uprzedniej pisemnej zgodzie Zamawiającego,
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.pwszplock.pl
Adres uzyskania siwz Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Pl. Dąbrowskiego 2,pok.127.
Data składania wniosków 01/08/2014
Godzina składania wniosków 09:45
Miejsce Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Pl. Dąbrowskiego 2, Sekretariat Kanclerza i Kwestora, pok.202.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Meble z części II stanowią zakup w ramach projektu pn.Poprawa jakości infrastruktury dydaktyki Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013, Działanie 7.2-Infrastruktura służąca edukacji.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)