Przebudowa Bloku Operacyjnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i instalacjami polegająca na Dostawie, montażu i uruchomieniu systemu zintegrowanych sal operacyjnych

Data publikacji 2014-07-24
Data zakończenia 2014-08-04 09:00:00
Instytucja Regionalny Szpital
Miejscowość Kołobrzeg
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Monitory wideo,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 248698 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008, 513140006, 488200002, 323233006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przebudowa Bloku Operacyjnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i instalacjami polegająca na Dostawie, montażu i uruchomieniu systemu zintegrowanych sal operacyjnych

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Regionalny Szpital
Ulica ul. Łopuskiego 31
Nr domu 31
Miejscowość Kołobrzeg
Kod Pocztowy 78-100
Województwo zachodniopomorskie
Tel 94 3530262
Fax 94 3554408
Internet www.szpital.kolobrzeg.pl
Regon 00031149600000
E-mail Monika.Derwisz@szpital.kolobrzeg.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/10/2014
Wadium w wysokosci 13 000,00 zł
Zaliczka Nie
Uprawnienie działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
Wiedza wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 2 dostaw w zakresie przedmiotu zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Potencjał uprawnienia osób, które będą wykonywały prace instalacyjne na bloku operacyjnym - wymagane jest wykazanie uprawnień dot. instalacji elektrycznych (dokument należy dołączyć do oferty)
Sytuacja Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 2 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności. 2. Zmiana zawartej umowy może nastąpić w przypadku: 1) gdy ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 2) wystąpią przeszkody o charakterze obiektywnym (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, w tym mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. -siły wyższej-) np. pogoda uniemożliwiająca wykonanie umowy, inne zdarzenia niezawinione przez żadną ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunąć termin realizacji maksymalnie o czas trwania przeszkody. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód; 3) w innych przypadkach, uzasadnionych interesem Zamawiającego, przy czym zmiana wymaga zgody Zamawiającego; 4) w przypadku, gdy producent towarów, stanowiących przedmiot dostawy zaprzestanie produkcji lub sprzedaży dostarczanego towaru, strony dopuszczają możliwość zmiany treści umowy w zakresie przedmiotu dostawy, przy czym określony przez strony przedmiot dostawy nie może posiadać cech i parametrów gorszych niż przedmiot zaoferowany przez Wykonawcę w treści oferty, zaś Wykonawca nie może domagać się z tego tytułu dodatkowego wynagrodzenia. 5) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wynagrodzenie brutto, wynagrodzenie netto postanie bez zmian, 6) w przypadku zmiany sposobu lub utraty dofinansowania w części przez Zamawiającego, 7) w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego, zmian organizacyjnych, wystąpień organów kontrolnych lub podmiotu tworzącego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.szpital.kolobrzeg.pl
Adres uzyskania siwz Regionalny Szpital w Kołobrzegu Łopuskiego 31 78-100 Kołobrzeg
Data składania wniosków 04/08/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Regionalny Szpital w Kołobrzegu Łopuskiego 31 78-100 Kołobrzeg pokój nr 11
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)