Modernizacja urządzeń sterowania ruchem pojazdów na stacji metra A4 Stokłosy - nr S/P/250/2014/00088/PIMA

Data publikacji 2014-07-25
Data zakończenia 2014-08-06 12:00:00
Instytucja Metro Warszawskie Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 162407 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 317000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zgodnie z SIWP:
3. Opis Przedmiotu Zamówienia.
3.1 Przedmiotem Zamówienia jest modernizacja urządzeń sterowania ruchem pojazdów na stacji metra A4 Stokłosy.
3.2 Przedmiot Zamówienia obejmuje dostawę i montaż na stacji metra A4 Stokłosy w Warszawie urządzeń systemu sterowania ruchem pojazdów metra (systemu srp), tj. wymianę urządzeń przekaźnikowych na urządzenia komputerowe WT UZm i WT GSS wraz z pracami projektowymi, w następującym zakresie:
1) wykonanie i uzgodnienie z Zamawiającym harmonogramu realizacji zamówienia;
2) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu:
-projektu wykonawczego urządzeń srp dla stacji metra A4 Stokłosy;
-oprogramowania użytkowego;
3) demontaż urządzeń ulegających likwidacji;
4) dostawa i montaż urządzeń i instalacji w oparciu opracowany projekt wykonawczy;
5) przeniesienie elektronicznego pulpitu nastawczego z pomieszczenia nr 111 znajdującego się w głowicy południowej stacji A4 Stokłosy do pomieszczenia nr 110 znajdującego się w głowicy północnej stacji;
6) wykonanie i instalacja oprogramowania sprzętu komputerowego na stacji A4 Stokłosy oraz wprowadzenie niezbędnych zmian w oprogramowaniu sprzętu komputerowego w Centralnej Dyspozytorni na terenie STP Kabaty w Warszawie;
7) uruchomienie systemu i przekazanie do eksploatacji;
8) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu:
-dokumentacji powykonawczej,
-dokumentacji techniczno - ruchowej,
-instrukcji utrzymania poszczególnych urządzeń,
-zaktualizowanej instrukcji obsługi;
-kart gwarancyjnych;
9) przeprowadzenie procedury oceny zgodności z typem;`
10) wystawienie i przekazanie Zamawiającemu deklaracji zgodności z typem.
3.3 Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna, stanowiąca zał. nr 1 do SIWP.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Metro Warszawskie Sp. z o.o.
Ulica ul. Wilczy Dół 5
Nr domu 5
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-798
Województwo mazowieckie
Tel 022 6554670
Fax 022 6433997, 6554679
Internet www.metro.waw.pl
Regon 01531459200000
E-mail u.krakowska@metro.waw.pl
Obowiązkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 15/12/2014
Wadium Zgodnie z SIWP: 8. Wymagania dotyczące wadium. 8.1 Wykonawca przed złożeniem oferty wniesie wadium na okres związania ofertą w wysokości 45.000,00 zł (słownie złotych: czterdzieści pięć tysięcy 00/100), 8.2 Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na koncie Metra Warszawskiego Sp. z o.o., Bank Pekao S.A. nr 61 1240 6003 1111 0000 4947 4518. 8.3 Wadium może też być wnoszone w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). 8.4 Dokumenty, o których mowa w pkt 8.3, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w oryginale przed złożeniem oferty oraz przed upływem terminu składania ofert, w siedzibie Metra Warszawskiego Sp. z o.o., bud. 3A w pok. 310 w Dziale Finansowym. Godziny przyjęć wadium w Dziale Finansowym: 10.00-14.00. 8.5 W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż wpłata gotówki na konto Metra Warszawskiego Sp. z o.o., Wykonawca składa wraz z ofertą kserokopię poręczeń lub gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, oraz poręczeń udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 8.6 W przypadku składania wadium w formie gwarancji powinna ona być co najmniej gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie oraz powinna zostać sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem, w tym zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zwraca, zatrzymuje oraz żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu gdy wykaże że: 1) sprzęt elektryczny i elektroniczny a) jeżeli Wykonawca, jest wprowadzającym sprzęt elektryczny i elektroniczny po raz pierwszy (zgodnie z ustawą o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym z dnia 29.07.2005r. (Dz. U. 2013 poz. 1155) - posiada i załączy do oferty kopię wpisu do rejestru Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, jako wprowadzający (potwierdzenie nadania numeru rejestrowego) wraz z oświadczeniem, że jest wprowadzającym, b) jeżeli Wykonawca nie jest wprowadzającym sprzęt elektryczny i elektroniczny po raz pierwszy i nie posiada wpisu do rejestru Głównego Inspektora Ochrony Środowiska - przedstawi wraz z ofertą oświadczenie, że nie jest wprowadzającym i nie ma obowiązku zgłoszenia do rejestru, prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska. 2) baterie lub akumulatory a) jeżeli Wykonawca jest wprowadzającym do obrotu baterie lub akumulatory (w tym zamontowane w sprzęcie ) po raz pierwszy na terytorium kraju - posiada i załączy do oferty wpis do rejestru Głównego Inspektora Ochrony Środowiska (zgodnie z ustawą o bateriach i akumulatorach z dnia 24.04.2009r. (Dz. U. 2009r. Nr 79, poz. 666 z późn. zm.)) - jako wprowadzający baterie lub akumulatory. b) jeżeli Wykonawca nie jest wprowadzającym do obrotu baterie lub akumulatory i nie posiada wpisu do rejestru Głównego Inspektora Ochrony Środowiska - przedstawi wraz z ofertą oświadczenie, że nie jest wprowadzającym i nie ma obowiązku zgłoszenia do rejestru, prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska.
Wiedza Wykonawca musi wykazać, że posiada niezbędne doświadczenie w wykonywaniu modernizacji urządzeń sterowania ruchem pojazdów szynowych odpowiadających Przedmiotowi Zamówienia, tj. wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 modernizacje urządzeń sterowania ruchem pojazdów szynowych, o wartości nie mniejszej niż 1 milion PLN brutto każda. Zamawiający będzie brał pod uwagę wyłącznie zamówienia, które zostaną poparte dowodem w postaci poświadczenia (np. referencje, ostateczny protokół odbioru przedmiotu umowy itp.) potwierdzającym, że wykazane zamówienia zostały wykonane należycie. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie będzie w stanie uzyskać w/w poświadczenia, doświadczenie winno być poparte dowodem w postaci oświadczenia wykonawcy wraz ze wykazaniem przyczyn o obiektywnym charakterze braku możliwości uzyskania poświadczenia.
Zdolne Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu gdy wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobę, która posiada uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności kolejowej.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z SIWP: 17.4 Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty - w następującym zakresie i na następujących warunkach: 1) zmiana terminów określonych w umowie w niżej wymienionych przypadkach: -wystąpienia siły wyższej; -przerwania lub opóźnienia w wykonywaniu Przedmiotu Zamówienia spowodowanego okolicznościami, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności -zmian przepisów prawa, mających wpływ na termin wykonania Przedmiotu Zamówienia lub sposób wykonywania przedmiotu zamówienia -opóźnień w rozpoczęciu lub wykonywaniu Przedmiotu Zamówienia powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy zachowania należytej staranności -opóźnień w realizacji Przedmiotu Zamówienia wynikłych z winy Zamawiającego lub innych wykonawców, za które Wykonawca Przedmiotu Zamówienia nie ponosi odpowiedzialności 2) zmiana ceny umownej w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT); 3) zmiana umowy w związku z wystąpieniem siły wyższej; 4) zmiana umowy w wyniku zmiany formy lub terminu obowiązywania zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 5) zmiana umowy wynikająca z orzeczeń sądów powszechnych, decyzji administracyjnych i orzeczeń sądów administracyjnych; 6) zmiana umowy w związku ze zmianą regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy, wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych. 17.5 Warunkiem wprowadzenia zmian w zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio) co najmniej jednej z okoliczności wymienionych powyżej. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.metro.waw.pl
Adres uzyskania siwz w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ulicy Wilczy Dół 5
Data składania wniosków 06/08/2014
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ulicy Wilczy Dół 5, w Kancelarii w Budynku Portierni Głównej Metra Warszawskiego Sp. z o.o. Godziny pracy Kancelarii: 07.00-14.00.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)