Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Powiat Radzyński w imieniu, którego działa Zarząd Powiatu w Radzyniu Podlaskim
|
Ulica |
Plac Potockiego 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Radzyń Podlaski
|
Kod Pocztowy |
21-300
|
Województwo |
lubelskie
|
Tel |
83 3527400, 01, 3528566
|
Fax |
83 3527402
|
Internet |
http://spradzynpodlaski.bip.lubelskie.pl
|
E-mail |
starostwo.radzyn@pra.pl; zamowienia@pra.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
01/11/2015
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga
posiadania uprawnień wobec tego zamawiający nie określa szczegółowego sposobu
oceny spełniania tego warunku.
|
Wiedza |
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował, co najmniej dwie
usługi geodezyjne tożsame z przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu
o wartości co najmniej 90 000,00 zł brutto, każda
|
Potencjał |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
|
Zdolne |
Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, muszą posiadać
uprawnienia z zakresu 1,2 wydane na podstawie ustawy z dnia 17 maja 1989 r.
Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2010 r Nr 193, poz. 1287. z późn. zm.)
|
Sytuacja |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował, co najmniej dwie
usługi geodezyjne tożsame z przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu
o wartości co najmniej 90 000,00 zł brutto, każda
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Jeżeli wykonawca składa ofertę poprzez ustanowionego pełnomocnika wymagane jest załączenie do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu stosownego pełnomocnictwa. Jeżeli ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu stosownego pełnomocnictwa.
Dokumenty składające się na ofertę wykonawca składa w formie oryginału lub kserokopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnioną osobę lub osoby, zaś oświadczenie i formularz ofertowy w formie oryginału. Pełnomocnictwo udzielone osobie reprezentującej wykonawcę składane przez wykonawcę powinno być złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
LE
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Wszelkie zmiany treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do umowy,
podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmian ceny
brutto w przypadku, gdy zmianie ulegnie stawka podatku VAT na asortyment objęty niniejszą umową. Dotyczy to części wynagrodzenia za usługi, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano.
|
Kod kryterium |
A
|
Etapy licytacji |
1
|
Czas trwania etapu |
20 minut
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Licytacja IV.4.6 |
http://licytacje.uzp.gov.pl
|
Licytacja IV.4.7 |
http://spradzynpodlaski.bip.lubelskie.pl
|
Licytacja IV.4.8 |
A) Wymagania formalne: Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem http://licytacje.uzp.gov.pl - nie jest wymagany podpis elektroniczny. Aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie do udziału w licytacji, Wykonawca powinien zarejestrować się w tym systemie, a następnie we wniosku o dopuszczenie do licytacji zobowiązany jest do przekazania zarejestrowanego w systemie loginu (z dokładnym podaniem znaków - małe/duże litery - które zastosował wykonawca podczas rejestracji). W przypadku podania przez Wykonawcę niewłaściwego loginu bądź nie przekazania go Zamawiającemu wraz z wnioskiem, Wykonawca zobowiązany jest do jego przekazania najpóźniej jeden dzień przed terminem otwarcia licytacji. Nieprzekazanie loginu bądź przekazanie loginu niepoprawnego będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziału Wykonawcy w licytacji. B)Wymagania techniczne dotyczące urządzeń informacyjnych: Komputer klasy PC (lub równoważnej) spełniający wymogi techniczne określone przez producentów przeglądarek internetowych Ms Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej albo Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wyższej, z zainstalowaną jedną z w/w przeglądarek lub przeglądarka równoważną, podłączony do sieci Internet. Do udziału w licytacji nie jest wymagane posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego. Urząd Zamówień Publicznych zastrzega, iż platforma została przetestowana w zakresie współpracy z przeglądarkami Mozilla Firefox 2.0 i 3.0 oraz Internet Explorer w wersji 6.0 oraz 7.0. W związku z powyższym Zamawiający zaleca użytkownikom korzystanie z ww. przeglądarek internetowych. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości wynikające z korzystania przez użytkowników z oprogramowania innego niż zalecane
|
Licytacja IV.4.9 |
Licytacja elektroniczna na wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrębu Skoki w jednostce ewidencyjnej gmina Czemierniki, będzie licytacją jednoetapową. W toku licytacji elektronicznej Wykonawcy składają postąpienia (oferty) w postaci elektronicznej. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. Oferty składane przez Wykonawców podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny. W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę brutto za realizację całości przedmiotu zamówienia, wyrażoną w złotych oraz w groszach. Grosze należy oddzielić od złotych kropką. Cena ma zawierać podatek od towarów i usług (według stawki obowiązującej w dniu, na który została wyznaczona licytacja) oraz podatek akcyzowy (jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż przedmiotu zamówienia podlega obciążeniu takimi podatkami) i ma być wyrażona w polskich złotych. Cena musi obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia i uwzględniać cały zakres przedmiotu zamówienia. Zamawiający przyjął 209 100.00 zł brutto jako cenę wywoławczą, za realizację całości przedmiotu zamówienia. Oferta złożona przez Wykonawcę powinna być równa lub niższa od ceny wywoławczej przyjętej przez Zamawiającego oraz od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. Zamawiający przyjął za minimalne postąpienie wartość 500.00 zł brutto. System nie przyjmie postąpienia, którego wartość jest mniejsza od wyżej wymienionej kwoty. W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. W toku licytacji Wykonawca powinien odświeżać stronę poprzez wciśnięcie klawisza F5 z klawiatury. W celu złożenia postąpienia, Wykonawca dopuszczony do procedury winien nacisnąć znajdujący się w górnej części ekranu przedstawiającego ogłoszenie o zamówieniu przycisk-lista postąpień (przycisk aktywny od momentu otwarcia licytacji), a następnie znajdujący się na samym dole listy przycisk-złóż postąpienie. W polu, które pojawiło się na ekranie należy wpisać wysokość rzeczywistej ceny oferty, jaką proponuje Wykonawca, a następnie nacisnąć przycisk-złóż. Bezpośrednio po zamknięciu licytacji elektronicznej Zamawiający poda, pod ustalonym w ogłoszeniu o zamówieniu adresem internetowym, nazwę (firmę) oraz adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia
|
Data składania wniosków |
04/08/2014
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce składania wniosków |
Starostwo Powiatowe w Radzyniu Podlaskim, Plac Potockiego 1, kod pocztowy 21-300, punkt informacyjny na parterze - czynny w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30-15:30
|
Termin otwarcia licytacji |
Otwarcie licytacji nastąpi 5-go dnia licząc od dnia
przekazania Wykonawcom zaproszeń do składania ofert. Początek godz. 11:40.
|
Wartość zamknięcia licytacji |
Po upływie 20 minut od godziny jej otwarcia tj. 12:00. Czas trwania licytacji odnosi się do czasu serwera podanego na stronie licytacje.uzp.gov.pl
|
Wymagania zabezpieczenia umowy |
Nie będzie wymagane
|
Istotne postanowienia |
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do ogłoszenia zamieszczonego na stronie internetowej http://spradzynpodlaski.bip.lubelskie.pl
|
Informacje dodatkowe |
Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą i adresem Wykonawcy, z dopiskiem - Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej na modernizację ewidencji gruntów i budynków obręb 1 - Domaszewnica. Zaproszenie do składania ofert w licytacji elektronicznej przekazane zostanie Wykonawcom przez Zamawiającego poprzez faks lub pocztę elektroniczną na numer lub adres podany we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji. Wszelkie informacje dotyczące niniejszego postępowania będą zamieszczanie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Zamawiającego, pod adresem http://spradzynpodlaski.bip.lubelskie.pl. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną
na adres: zamowienia@pra.pl. Zamawiający żąda, aby wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przekazywane faksem lub drogą elektroniczną były potwierdzane pisemnie lub w drodze elektronicznej opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Jeżeli wykonawca lub zamawiający przekazują oświadczenia, zawiadomienia, wnioski oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Zamawiający i wykonawcy od momentu otwarcia do momentu zamknięcia licytacji przekazują wnioski, oświadczenia i inne informacje drogą elektroniczną. Osoby upoważnione ze strony Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcami: Krystian Karpiński 83 3527355 lub Jarosław Gomoła 83 3528566.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|