Zakup, dostawa serwerów, urządzeń sieciowych i sprzętu komputerowego do celów edukacyjno - naukowych na potrzeby Centrum Kształcenia Praktycznego we Wrocławiu

Data publikacji 2014-07-25
Data zakończenia 2014-08-01 10:00:00
Instytucja Centrum Kształcenia Praktycznego
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 249172 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302321108, 488200002, 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa serwerów, urządzeń sieciowych i sprzętu komputerowego do celów edukacyjno-naukowych na potrzeby Centrum Kształcenia Praktycznego we Wrocławiu przy ul. Strzegomskiej 49a we Wrocławiu.
Zakup i dostawa serwerów, urządzeń sieciowych i sprzętu komputerowego obejmuje: serwery, monitory LCD, maty antystatyczne, listy ochronne, przełączniki, kable, mierniki uniwersalne, rutery, karty sieciowe, modemy, zasilacze awaryjne, telefony internetowe, urządzenia sieciowe, komputery PC, podzespoły PC, drukarki, urządzenie wielofunkcyjne.
Minimalne parametry techniczne, jakie musi spełniać sprzęt komputerowy, urządzenia sieciowe i serwery zawiera specyfikacja techniczna sprzętu, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa serwerówdo celów edukacyjno-naukowych na potrzeby Centrum Kształcenia Praktycznego we Wrocławiu przy ul. Strzegomskiej 49a we Wrocławiu. Przedmiotem zamówienia jest zakup: serwerów rack 19, monitorów LCD 17 4:3
Minimalne parametry techniczne, jakie musi spełniać serwery zawiera specyfikacja techniczna sprzętu, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń sieciowych do celów edukacyjno-naukowych na potrzeby Centrum Kształcenia Praktycznego we Wrocławiu przy ul. Strzegomskiej 49a we Wrocławiu.
Zakup i dostawa urządzeń sieciowych obejmuje: maty antystatyczne, listy ochronne, przełączniki, kable, mierniki uniwersalne, rutery, karty sieciowe, modemy, zasilacze awaryjne, telefony internetowe, urządzenia sieciowe.
Minimalne parametry techniczne, jakie musi spełniać urządzenia sieciowe zawiera specyfikacja techniczna sprzętu, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego do celów edukacyjno-naukowych na potrzeby Centrum Kształcenia Praktycznego we Wrocławiu przy ul. Strzegomskiej 49a we Wrocławiu.
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego obejmuje: komputery PC, drukarki, urządzenie wielofunkcyjne, procesor zamienny do komputera PTK
Minimalne parametry techniczne, jakie musi spełniać sprzęt komputerowy zawiera specyfikacja techniczna sprzętu, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centrum Kształcenia Praktycznego
Ulica ul. Strzegomska 49a
Nr domu 49a
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 53-611
Województwo dolnośląskie
Tel 071 3735704
Fax 071 3558664
Internet www.ckp.pl
Regon 93191178400000
E-mail bszklarz@ckp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 28
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych w tym zakresie. Wykonawcy składają oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 wzór 1 do SIWZ
Wiedza Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych w tym zakresie. Wykonawcy składają oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 wzór 1 do SIWZ
Potencjał Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni spełniać warunki szczegółowe: - wykonali z należytą starannością co najmniej 1 zamówienie polegające na dostawie serwerów i/lub, urządzeń sieciowych i/lub, sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (w odniesieniu do każdej części zamówienia)
Zdolne Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych w tym zakresie. Wykonawcy składają oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 wzór 1 do SIWZ
Sytuacja Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych w tym zakresie. Wykonawcy składają oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 wzór 1 do SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 4 Tak
Inne dokumenty Ponadto Wykonawca złoży wraz z ofertą : 1.Druk Szczegółowy formularz cenowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 wzór do niniejszej specyfikacji. 2.Druk - Formularz ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 3.Specyfikacja techniczna (parametry techniczne) proponowanych przez Wykonawcę sprzętu komputerowego (sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji)- wzór Załącznik nr 4 4.Zaakceptowany wzór umowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. 5.Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu - dotyczy tylko Komputer PC. 6.Wydruk ze strony Microsoft WHCL potwierdzający poprawną współpracę oferowanego modelu komputera z systemem Windows 7 lub 8 - dotyczy tylko Komputer PC. 7.Deklaracja zgodności CE - dotyczy tylko Komputer PC.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.ckp.pl
Adres uzyskania siwz Centrum Kształcenia Praktycznego ul. Strzegomska 49a 53-611 Wrocław sekretariat p. 112.
Data składania wniosków 01/08/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Centrum Kształcenia Praktycznego ul. Strzegomska 49a 53-611 Wrocław sekretariat p. 112.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisów umowy w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona. Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisów umowy m.in. w następujących sytuacjach: -zmian organizacyjnych Stron np. zmiana działalności, reprezentacji lub siedziby firmy; -zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, a w szczególności w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT; -zmian korzystnych dla Zamawiającego, w sytuacji uzasadniającej wprowadzenie takiej zmiany; Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i art.140 ust. 3 stanowiących, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: a)zmiana nr rachunku bankowego, b)zmiana osób wskazanych do kontaktów między Stronami, c)zmiana danych teleadresowych. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)