Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu
|
Ulica |
ul. Szydłowiecka 30
|
Nr domu |
30
|
Miejscowość |
Radom
|
Kod Pocztowy |
26-600
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
48 3329281 w. 20
|
Fax |
48 3329281
|
Internet |
www.muzeumwsi@muzeum-radom.pl
|
Regon |
14585771600000
|
E-mail |
muzeumwsi@muzeum-radom.pl; skensenr@op.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
19/09/2014
|
Wadium |
Ustala się wadium w wysokości:
5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach:
pieniężnej, poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancji bankowej;gwarancji ubezpieczeniowej lub
poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy zgodnie z art. 45 ust 7 ustawy Prawo zamówień publicznych wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy
Pekao BP 58 1020 1026 0000 1602 0232 4101
w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert - określonym w pkt. 14 SIWZ - środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek.
Pozostałe, niepieniężne formy wadium wymienione w pkt.1 należy w formie oryginału załączyć do oferty.
Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy):ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu, określać kwotę gwarantowaną w zł. (ustaloną w SIWZ)określać termin ważności (wynikający z SIWZ),określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ),być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie.
Uwaga!
Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikać uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium jeżeli wystąpią przesłanki opisane w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013r., poz. 907), w szczególności uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw.
Do wadium wniesionego w formie poręczenia wymagania stosuje się odpowiednio
W przypadku nie wniesienia wadium na warunkach określonych w pkt 1-4 wykonawca zostanie wykluczony z dalszego postępowania, a złożona przez niego oferta zostanie odrzucona.
Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 ze zm.).
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia w tej kwestii zgodnie z treścią zawartą w dokumencie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, który stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ. Oceny spełniania w/w warunku, zamawiający dokona metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Wiedza |
Ponieważ zamówienie obejmuje dostawę sprzętu multimedialnego Wykonawcy składający ofertę na wykonanie zamówienia muszą wykazać, iż: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej dwie dostawy kiosków multimedialnych wyposażonych w autorskie oprogramowanie typu portal/CMS oraz co najmniej jednej dostawy profesjonalnego systemu nagłośnienia.
Na potwierdzenie spełniania warunków wskazanych wyżej Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia w tej kwestii zgodnie z treścią zawartą w dokumencie
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, który stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ, oraz złożenia wykazu wykonanych głównych dostaw, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, określających, czy zostały wykonane należycie. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ.
Zamawiający za główne dostawy uznaje te, które swoim zakresem i wartością potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu
w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia. Oceny spełniania w/w warunku, zamawiający dokona metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA.
|
Potencjał |
Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia w tej kwestii zgodnie z treścią zawartą w dokumencie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, który stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ. Oceny spełniania w/w warunku, zamawiający dokona metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolne |
Wykonawcy składający ofertę na wykonanie zamówienia muszą wykazać, iż dysponują co najmniej:
a) jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe w zakresie wzornictwa a zwłaszcza projektowania przedmiotów codziennego użytku, mebli, elementów małej architektury, zajmują się komunikacją wizualną, projektowaniem w przestrzeni publicznej,
b) jedną osobą posiadającą doświadczenie w projektowaniu CMS tj. wykonali co najmniej 2 systemy zarządzania informacją obejmujące:
- budowę systemu uprawnień dla wielu administratorów,
- budowę systemów dostosowanych do urządzeń dotykowych,
- wyposażone w responsywny interfejs webowy,
Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia w tej kwestii zgodnie z treścią zawartą w dokumencie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, który stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ oraz złożenia wykazu kadry, którego wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ, do którego należy wpisać wymagane informacje o uprawnieniach i doświadczeniu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Zamawiający żąda przedstawienia dokumentów potwierdzających powyższe dopiero przed podpisaniem umowy. Oceny spełniania w/w warunku, zamawiający dokona metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA
|
Sytuacja |
Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia w tej kwestii zgodnie z treścią zawartą w dokumencie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, który stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ. Oceny spełniania w/w warunku, zamawiający dokona metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Oferta na wykonanie zamówienia publicznego (Załącznik Nr 1 do SIWZ)Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1.Strony dopuszczają zmianę terminu zakończenia realizacji umowy, jeżeli niedotrzymanie pierwotnego terminu stanowi konsekwencję:
a) siły wyższej,
b) wprowadzenia robót zamiennych, które ze względu na technologię wykonania w znacznym stopniu wpływają na terminową realizację przedmiotu umowy,
c) konieczności wykonania robót dodatkowych zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
d) jeżeli z przyczyn obiektywnych a także na wniosek Zamawiającego nie jest możliwe wykonanie zamówienia w czasie określonym umową. Do Zamawiającego należy decyzja czy wyrazi zgodę na wniosek Wykonawcy odnośnie zmiany terminu wykonania zamówienia.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia przez jedną ze stron umowy w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana taka może spowodować wydłużenie terminu wykonania zamówienia, ale nie może spowodować zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.muzeumwsi@muzeum-radom.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu, ul. Szydłowiecka 30, 26-600 Radom
|
Data składania wniosków |
04/08/2014
|
Godzina składania wniosków |
14:00
|
Miejsce |
Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu, ul. Szydłowiecka 30, 26-600 Radom, gabinet Dyrektora
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|