Przygotowanie materiałów i działań informacyjnych oraz promocyjnych dotyczących projektu Strefa Muz i Myśli Stanisława Augusta _ Remont i konserwacja XVIII_wiecznej Starej Pomarańczarni z Teatrem Stanisławowskim na potrzeby nowej ekspozycji rzeźby i realizacji programu kulturalnego, współfinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG) na lata 2009-2014.

Data publikacji 2014-07-25
Data zakończenia 2014-08-04 12:00:00
Instytucja Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych,
  • Usługi w zakresie projektowania stron WWW

Szczegóły

Numer ogłoszenia 250458 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 793422005, 392941000, 921112004, 724130008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług w zakresie przygotowania materiałów i działań promocyjnych i informacyjnych w zakresie projektu Strefa Muz i Myśli Stanisława Augusta _ Remont i konserwacja XVIII_wiecznej Starej Pomarańczarni z Teatrem Stanisławowskim na potrzeby nowej ekspozycji rzeźby i realizacji programu kulturalnego, współfinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego EOG na lata 2009_2014 _ zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Realizacja usług w zakresie działań informacyjnych i promocyjnych musi być w szczególności zgodna z treścią Załącznika nr 4 _ Wymogi dotyczące Informacji i Promocji - do Regulacji w sprawie wdrażania Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego EOG na lata 2009_2014 r. przy czym należy zwrócić uwagę, że wersją wiążącą dokumentów jest wersja angielska, gdyż ta wersja została przyjęta przez Komitet Mechanizmu Finansowego EOG _ zgodnie z art. 8.8 Protokołu 38b do Umowy o EOG 13 stycznia 2011 r. i zatwierdzona przez Stały Komitet Państw EFTA 18 stycznia 2011r., zmieniona 4 stycznia 2012 r. i 14 marca 2013 r., a także przez norweskie Ministerstwo Spraw Zagranicznych _ zgodnie z art. 8.8 Umowy pomiędzy Królestwem Norwegii a Unią Europejską w sprawie Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2009_2014 11 lutego 2011r., zmieniona 15 grudnia 2011 r. i 14 marca 2013 r. Wersja polska dokumentów stanowi jedynie tłumaczenie. Działania promocyjne odzwierciedlać będą ponadto uregulowania określone w Podręczniku Komunikacji i Identyfikacji Wizualnej oraz Wymogach dotyczących Informacji i Promocji.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie
Ulica ul. Agrykoli 1
Nr domu 1
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-460
Województwo mazowieckie
Tel 22 50 60 197, 50 60 174
Fax 22 50 60 174
Internet www.lazienki-krolewskie.pl
Regon 01096372000000
E-mail przetargi@lazienki-krolewskie.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Państwowa Instytucja Kultury
Rodzaj zam inny Państwowa Instytucja Kultury
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego. Przedmiotem zamówień uzupełniających może być wykonywanie innych usług z zakresu promocji i informacji na rzecz Zamawiającego w tym dotyczących innych projektów i działań realizowanych w ramach działalności Zamawiającego.
Czas D
Data zakończenia 15/04/2016
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.500 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych). 3. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj. w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie), 3) gwarancjach bankowych (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie), 4) gwarancjach ubezpieczeniowych (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie), 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwotą wadium rachunku Zamawiającego. 6. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek Zamawiającego: 31 1020 1042 0000 8102 0236 4933 7. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądze oryginał należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Agrykoli 1, 00-460 Warszawa, budynek Podchorążówki, Parter, pokój 0-45 - Kancelaria - do dnia składania ofert, natomiast kopię należy zamieścić w ofercie. 8. W przypadku wnoszenia wadium w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, jak też w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w ust. 3 za wyjątkiem pieniądza, beneficjentem takich dokumentów musi być Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie ul. Agrykoli 1, 00-460 Warszawa. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy. 9. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 10. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ, spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą, zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy. Zwrot wadium 1. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 7. 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Na mocy art. 46 ust. 4a ustawy wadium zostanie zatrzymane Wykonawcy, który w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. W ofercie należy podać numer konta (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu) lub adres (w pozostałych przypadkach), na jakie Zamawiający dokona zwrotu wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie, ocena spełniania tego warunku nastąpi zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów w postępowaniu. Ze złożonych oświadczeń i dokumentów winno jasno wynikać, iż Wykonawca warunek spełnia.
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje z należytą starannością: a) jedno zadanie obejmujące opracowanie jednolitej identyfikacji wizualnej o wartości minimum 10 000 zł netto; b) dwa zadania obejmujące wykonywanie usług promocyjnych i informacyjnych o wartości minimum 100 000 zł netto każde. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty dokumentów potwierdzających należyte wykonanie powyżej określonych usług.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie, ocena spełniania tego warunku nastąpi zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów w postępowaniu. Ze złożonych oświadczeń i dokumentów winno jasno wynikać, iż Wykonawca warunek spełnia.
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje wskazanymi poniżej osobami: a) Kierownik Projektu, który musi posiadać doświadczenie w realizacji usług zgodnych z przedmiotem zamówienia tj. posiadać co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe oraz posiadać doświadczenie jako koordynator/kierownik prac promocyjnych dla przynajmniej dwóch kampanii promocyjnych bądź informacyjnych o wartości minimum 50.000 zł netto każda; b) Grafik kreatywny, który musi posiadać doświadczenie w realizacji usług zgodnych z przedmiotem zamówienia tj. posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenia zawodowe w tworzeniu projektów graficznych, c) Projektant stron WWW, który musi posiadać doświadczenie w realizacji usług zgodnych z przedmiotem zamówienia tj. posiada co najmniej 3 letnie doświadczenia zawodowe w zakresie projektowania stron www.
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca: a) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę co najmniej 100.000 zł (słownie: sto tysięcy złotych). b) w zakresie posiadania polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). Dla wartości wskazanych powyżej w walucie innej niż waluta polska Zamawiający przyjmuje przelicznik wg średniego kursu NBP z dnia publikacji ogłoszenia, dotyczącego niniejszego postępowania. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w dziale VI SIWZ, z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunki.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy na podstawie art. 144 ustawy w następujących sytuacjach: 1) w przypadku ograniczenia środków finansowych jakimi dysponuje Zamawiający - ograniczeniu ulegnie odpowiednio zakres rzeczowy zamówienia i cena, 2) pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, b) zmiany sposobu realizacji zamówienia wynikającej ze zmian w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, c) zmiana sposobu realizacji zamówienia wynikającej z okoliczności związanych z dokonanymi w trakcie robót odkryciami, czasem prowadzenia badań z nimi związanych a także decyzjami i zaleceniami konserwatorskimi wydanymi odpowiednio przez Wojewódzkiego i Stołecznego Konserwatora, d) statutową działalnością Zamawiającego uniemożliwiającą terminowe realizowanie prac bądź powodującą przerwy w realizacji umowy, e) wystąpienia warunków pogodowych uniemożliwiających prowadzenie prac przez okres dłuższy niż 7 dni, przy czym w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt. a) - e) możliwa jest zmiana sposobu wykonania, cena, zakres rzeczowy zamówienia lub termin. 3) zmiany osoby wskazanej w umowie, odpowiedzialnej za wykonanie przedmiotu umowy po stronie Wykonawcy, posiadającej wymagane kwalifikacje i uprawnienia, a osoba zaproponowana w zastępstwie przez Wykonawcę będzie posiadała kwalifikacje i uprawnienia co najmniej takie, jak wymagane przez Zamawiającego - w zakresie zmiany tej osoby. 2. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w istotnych postanowieniach umowy, które stanowią Załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. 3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy ustala się w wysokości 10% ceny ofertowej brutto podanej w ofercie. 4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na wykonanie przedmiotu zamówienia na okres 60 miesięcy od momentu podpisania przez Strony protokołu odbioru robót bez zastrzeżeń. Na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady Zamawiający wymaga pozostawienia 30% wartości zabezpieczenia przez okres rękojmi.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.lazienki-krolewskie.pl
Adres uzyskania siwz Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie ul. Agrykoli 1 00-460 Warszawa budynek Podchorążówki parter, pokój 045
Data składania wniosków 04/08/2014
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie ul. Agrykoli 1 00-460 Warszawa budynek Podchorążówki parter, pokój 045
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)