Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie
|
Ulica |
ul. Agrykoli 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00-460
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 50 60 197, 50 60 174
|
Fax |
22 50 60 174
|
Internet |
www.lazienki-krolewskie.pl
|
Regon |
01096372000000
|
E-mail |
przetargi@lazienki-krolewskie.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Państwowa Instytucja Kultury
|
Rodzaj zam inny |
Państwowa Instytucja Kultury
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego. Przedmiotem zamówień uzupełniających może być wykonywanie innych usług z zakresu promocji i informacji na rzecz Zamawiającego w tym dotyczących innych projektów i działań realizowanych w ramach działalności Zamawiającego.
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
15/04/2016
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść
wadium w wysokości 5.500 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych).
3. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj. w:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej,
z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie),
3) gwarancjach bankowych (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie),
4) gwarancjach ubezpieczeniowych (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie),
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwotą wadium rachunku Zamawiającego.
6. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek Zamawiającego: 31 1020 1042 0000 8102 0236 4933
7. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądze oryginał należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Agrykoli 1, 00-460 Warszawa, budynek Podchorążówki, Parter, pokój 0-45 - Kancelaria - do dnia składania ofert, natomiast kopię należy zamieścić w ofercie.
8. W przypadku wnoszenia wadium w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, jak też
w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w ust. 3 za wyjątkiem pieniądza, beneficjentem takich dokumentów musi być Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie ul. Agrykoli 1, 00-460 Warszawa. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy.
9. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą.
10. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ, spowoduje wykluczenie Wykonawcy,
a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą, zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy.
Zwrot wadium
1. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 7.
2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
3. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
4. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
6. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego
w przypadku gdy:
1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
7. Na mocy art. 46 ust. 4a ustawy wadium zostanie zatrzymane Wykonawcy, który w odpowiedzi na wezwanie,
o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
8. W ofercie należy podać numer konta (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu) lub adres
(w pozostałych przypadkach), na jakie Zamawiający dokona zwrotu wadium.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie, ocena spełniania tego warunku nastąpi zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów w postępowaniu. Ze złożonych oświadczeń i dokumentów winno jasno wynikać, iż Wykonawca warunek spełnia.
|
Wiedza |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje z należytą starannością:
a) jedno zadanie obejmujące opracowanie jednolitej identyfikacji wizualnej o wartości minimum 10 000 zł netto;
b) dwa zadania obejmujące wykonywanie usług promocyjnych i informacyjnych o wartości minimum 100 000 zł netto każde.
Zamawiający wymaga dołączenia do oferty dokumentów potwierdzających należyte wykonanie powyżej określonych usług.
|
Potencjał |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie, ocena spełniania tego warunku nastąpi zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów w postępowaniu. Ze złożonych oświadczeń i dokumentów winno jasno wynikać, iż Wykonawca warunek spełnia.
|
Zdolne |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje wskazanymi poniżej osobami:
a) Kierownik Projektu, który musi posiadać doświadczenie w realizacji usług zgodnych
z przedmiotem zamówienia tj. posiadać co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe oraz posiadać doświadczenie jako koordynator/kierownik prac promocyjnych dla przynajmniej dwóch kampanii promocyjnych bądź informacyjnych o wartości minimum 50.000 zł netto każda;
b) Grafik kreatywny, który musi posiadać doświadczenie w realizacji usług zgodnych z przedmiotem zamówienia tj. posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenia zawodowe w tworzeniu projektów graficznych,
c) Projektant stron WWW, który musi posiadać doświadczenie w realizacji usług zgodnych
z przedmiotem zamówienia tj. posiada co najmniej 3 letnie doświadczenia zawodowe w zakresie projektowania stron www.
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca:
a) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę co najmniej 100.000 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
b) w zakresie posiadania polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).
Dla wartości wskazanych powyżej w walucie innej niż waluta polska Zamawiający przyjmuje przelicznik wg średniego kursu NBP z dnia publikacji ogłoszenia, dotyczącego niniejszego postępowania.
Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach
i oświadczeniach wyszczególnionych w dziale VI SIWZ, z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunki.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy na podstawie art. 144 ustawy w następujących sytuacjach:
1) w przypadku ograniczenia środków finansowych jakimi dysponuje Zamawiający - ograniczeniu ulegnie odpowiednio zakres rzeczowy zamówienia i cena,
2) pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami:
a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ,
b) zmiany sposobu realizacji zamówienia wynikającej ze zmian w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
c) zmiana sposobu realizacji zamówienia wynikającej z okoliczności związanych z dokonanymi
w trakcie robót odkryciami, czasem prowadzenia badań z nimi związanych a także decyzjami
i zaleceniami konserwatorskimi wydanymi odpowiednio przez Wojewódzkiego i Stołecznego Konserwatora,
d) statutową działalnością Zamawiającego uniemożliwiającą terminowe realizowanie prac bądź powodującą przerwy w realizacji umowy,
e) wystąpienia warunków pogodowych uniemożliwiających prowadzenie prac przez okres dłuższy niż
7 dni, przy czym w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt. a) - e) możliwa jest zmiana sposobu wykonania, cena, zakres rzeczowy zamówienia lub termin.
3) zmiany osoby wskazanej w umowie, odpowiedzialnej za wykonanie przedmiotu umowy po stronie Wykonawcy, posiadającej wymagane kwalifikacje i uprawnienia, a osoba zaproponowana
w zastępstwie przez Wykonawcę będzie posiadała kwalifikacje i uprawnienia co najmniej takie, jak wymagane przez Zamawiającego - w zakresie zmiany tej osoby.
2. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych
w istotnych postanowieniach umowy, które stanowią Załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ.
3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy ustala się w wysokości 10% ceny ofertowej brutto podanej
w ofercie.
4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na wykonanie przedmiotu zamówienia na okres 60 miesięcy od momentu podpisania przez Strony protokołu odbioru robót bez zastrzeżeń. Na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady Zamawiający wymaga pozostawienia 30% wartości zabezpieczenia przez okres rękojmi.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.lazienki-krolewskie.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie ul. Agrykoli 1 00-460 Warszawa budynek Podchorążówki parter, pokój 045
|
Data składania wniosków |
04/08/2014
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Miejsce |
Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie ul. Agrykoli 1 00-460 Warszawa budynek Podchorążówki parter, pokój 045
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|