Dostawa i zainstalowanie 9 szt. lamp hybrydowych, w ramach zadania pn. Instalacja lamp hybrydowych w gminie Dzierzgoń - edycja 2014

Data publikacji 2014-07-29
Data zakończenia 2014-08-06 10:00:00
Instytucja Burmistrz Dzierzgonia
Miejscowość Dzierzgoń
Województwo pomorskie
Branża
  • Mikroelektroniczne maszyny i aparatura oraz mikrosystemy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 164197 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 317123319, 311213405, 453161109
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostarczenie i zainstalowanie nowego systemu oświetlenia ulicznego, we wskazanych lokalizacjach na terenie gminy Dzierzgoń w ogólnej ilości - 9 szt., przy zastosowaniu opraw oświetleniowych zasilanych ekologicznym zestawem hybrydowych instalacji wiatrowo-słonecznych, wraz z wykonaniem wszystkich procedur technicznych i kontrolno-pomiarowych, gwarantujących efektywne i bezpieczne użytkowanie przedmiotowego systemu oświetleniowego.
W ujęciu ogólnym na przedmiot zamówienia składa się wykonanie dostawy oraz czynności instalacyjnych, w następującym zakresie:
1) Pomiary przy wykopach fundamentowych; 2) Roboty ziemne, w tym wykonanie i zasypanie (zagęszczenie) wykopów, wywóz ziemi; 3) Dostawa i montaż prefabrykowanych fundamentów pod słupy; 4) Dostawa i montaż słupów oświetleniowych; 5) Dostawa i montaż wysięgników rurowych oraz opraw oświetleniowych (w tym oprawy: 6 szt. o mocy 36W oraz 3 szt. o mocy 24W); 6) Dostawa i montaż skrzyń sterowniczych oraz konstrukcji wsporczych paneli fotowoltaicznych; 7) Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych wraz z regulatorami ładowania; 8) Dostawa i montaż turbin wiatrowych; 9) Dostawa i montaż baterii akumulatorów żelowych; 10) Dostawa i montaż okablowania, urządzeń rozdzielczych na konstrukcji oraz wykonanie podłączeń elektrycznych urządzeń; 11) Badanie skuteczności uziemienia i ochrony odgromowej; 12) Regulacja ustawienia urządzeń, wykonanie kontrolnych pomiarów i uruchomienie układów; 13) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia zawiera się w następujących dokumentach: 1) Szczegółowy opis lampy wraz z jej rysunkiem konstrukcyjnym + mapka sytuacyjna oraz planowana lokalizacja w terenie (Załącznik Nr 9 do SIWZ); 2) Przedmiar kosztorysowy (Załącznik Nr 10 do SIWZ); 3) Specyfikacje techniczne STWOR (Załącznik Nr 11 do SIWZ); 4) Wyjaśnienia, uściślenia oraz informacje uzupełniające, uzyskane w trakcie formalnej procedury ewentualnych zapytań do SIWZ.
Uwaga: Jeżeli gdziekolwiek w SIWZ, przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie składanie ofert równoważnych, pod warunkiem zachowania co najmniej takich samych lub lepszych standardów technicznych i jakościowych (wymaga się udokumentowania powyższego stosowną dokumentacją techniczno-jakościową wyrobów i materiałów oraz wymaganym okresem gwarancji).
Zamawiający wymaga udzielenia 60-miesięcznej (5 lat) gwarancji na zastosowane technologie i wykonane czynności instalacyjno-montażowe oraz na wbudowane wyroby i materiały.
Wykonawca może powierzyć wykonanie części niniejszego zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz do podania nazw (firm) podwykonawców.
W przypadku wygrania przetargu Wykonawca, który zamierza wykonanie części zamówienia powierzyć podwykonawcom, zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 6471 Kodeksu Cywilnego, a w szczególności do zawarcia umów przelewu na rzecz podwykonawców wierzytelności, należnych im za wykonane roboty. Niespełnienie powyższego spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu.
Cena ofertowa nie podlega waloryzacji.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Burmistrz Dzierzgonia
Ulica Plac Wolności 1
Nr domu 1
Miejscowość Dzierzgoń
Kod Pocztowy 82-440
Województwo pomorskie
Tel 055 2762501 w. 31
Fax 055 2762257
Internet www.dzierzgon.pl
Regon 17074783300000
E-mail sekretarz@dzierzgon.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/09/2014
Wadium Od Wykonawcy składającego ofertę na realizację całego zadania, Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące 00/100). 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2) Wadium jest wymagane w jednej z form przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr rachunku: 26 8310 0002 0000 0127 2000 0010, w Banku Spółdzielczym w Dzierzgoniu 4) Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium na przetarg - Instalacja lamp hybrydowych. 5) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6) Kopia dowodu wniesienia wadium w pieniądzu winna być załączona do oferty. 7) W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu, należy oryginał stosownego dokumentu dołączyć do oferty - wadium musi być ważne przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ust.1÷4, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.
Zaliczka Nie
Wiedza Warunkiem udziału w postępowaniu jest zrealizowanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw, odpowiadających swoim rodzajem i wartością niniejszemu zamówieniu, tj. wykonania hybrydowych instalacji wiatrowo-solarnych i/lub instalacji solarnych, zlokalizowanych w obszarach o uwarunkowaniach geograficznych analogicznych lub zbliżonych jak dla terenu Polski, w łącznej ilości co najmniej 5 szt. oraz o wartości kontraktu na kwotę brutto minimum 100.000,00 PLN - dla każdego z wymienionych przedsięwzięć. Potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów oraz oświadczeń wymienionych w pkt. 6 SIWZ, wg zasady - spełnia / nie spełnia.
Zdolne Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie kierownikiem robót posiadającym: - - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, o powszechnie znanych rozwiązaniach; - - będącym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie m.in. kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi, mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane, będące członkami właściwych izb samorządu zawodowego. Potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów oraz oświadczeń wymienionych w pkt. 6 SIWZ, wg zasady - spełnia / nie spełnia.
Sytuacja Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 100.000,00 PLN oraz posiadanie opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 PLN. Potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów oraz oświadczeń wymienionych w pkt. 6 SIWZ, wg zasady - spełnia / nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Dok potw 3 Tak
Inne dokumenty Pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony jego odpis, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Umowa może zostać zmieniona w przypadku: 1) Konieczności wydłużenia terminu realizacji zadania, wynikającej z niemożności dotrzymania zaplanowanego harmonogramu robót, spowodowanego wykonaniem robót koniecznych, bez których niemożliwe jest prawidłowe wykonanie całego zadania lub działaniem siły wyższej. 2) Wprowadzenia postanowień korzystnych dla Zamawiającego. 3) Zmiany stawek podatku od towarów i usług. Wprowadzenie zmian określonych powyżej, wymaga uzasadnienia ich konieczności, porozumienia stron oraz sporządzenia aneksu do umowy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://www.pomorskie.eu/pl/bip/gminy/dzierzgon/um_dzierzgon/zamowienia_publiczne
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Dzierzgoniu, ul. Plac Wolności 1, 82-440 Dzierzgoń
Data składania wniosków 06/08/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Miejski w Dzierzgoniu, ul. Plac Wolności 1, 82-440 Dzierzgoń - Sekretariat, pok. Nr 9
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)