zaprojektowanie, dostawa i montaż elementów Automatycznego Systemu Pobierania Opłat za Przejazdy (ASPOzP) na stacji metra Świętokrzyska(A14/C11) w Warszawie.

Data publikacji 2014-07-29
Data zakończenia 2014-08-12 12:00:00
Instytucja Metro Warszawskie Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne rejestratory danych,
  • Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 252190 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 316440002, 317000003, 453112002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres Przedmiotu Zamówienia obejmuje a) dla Zadania I zaprojektowanie, dostawa i montaż elementów Automatycznego Systemu Pobierania Opłat za Przejazdy (ASPOzP) na stacji I linii metra Świętokrzyska A14 w łączniku między peronami stacji Świętokrzyska I linii metra (A14) i stacji Świętokrzyska II linii metra (C11).1)opracowanie Harmonogramu Rzeczowo Finansowego realizacji Przedmiotu Umowy 2)Wykonanie prac projektowych w zakresie niezbędnym do wykonania Automatycznego Systemu Pobierania Opłat za Przejazdy 3)Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych 4)Opracowanie przedmiarów robót 5)Wykonanie prac instalacyjnych i montażowych wraz z dostawą wyposażenia zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego projektem Automatycznego Systemu Pobierania Opłat za Przejazdy b) dla Zadania II zaprojektowanie, dostawa i montaż elementów Automatycznego Systemu Pobierania Opłat za Przejazdy (ASPOzP) na stacji II linii metra Świętokrzyska (C11) w łączniku między peronami stacji Świętokrzyska I linii metra (A14) i stacji Świętokrzyska II linii metra (C11) 1)opracowanie Harmonogramu Rzeczowo - Finansowego realizacji Przedmiotu Umowy 2) Wykonanie prac projektowych w zakresie niezbędnym do wykonania Automatycznego Systemu Pobierania Opłat za Przejazdy 3) Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych 4)Opracowanie przedmiarów robót, 5)Wykonanie prac instalacyjnych i montażowych wraz z dostawą wyposażenia zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego projektem Automatycznego Systemu Pobierania Opłat za Przejazdy.

Opis

1) opracowanie Harmonogramu Rzeczowo - Finansowego realizacji Przedmiotu Umowy 2) Wykonanie prac projektowych w zakresie niezbędnym do wykonania Automatycznego Systemu Pobierania Opłat za Przejazdy 3)Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych 4)Opracowanie przedmiarów robót,5)Wykonanie prac instalacyjnych i montażowych wraz z dostawą wyposażenia zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego projektem Automatycznego Systemu Pobierania Opłat za Przejazdy.1) opracowanie Harmonogramu Rzeczowo - Finansowego realizacji Przedmiotu Umowy 2) Wykonanie prac projektowych w zakresie niezbędnym do wykonania Automatycznego Systemu Pobierania Opłat za Przejazdy 3) Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych 4)Opracowanie przedmiarów robót,5)Wykonanie prac instalacyjnych i montażowych wraz z dostawą wyposażenia zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego projektem Automatycznego Systemu Pobierania Opłat za Przejazdy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Metro Warszawskie Sp. z o.o.
Ulica ul. Wilczy Dół 5
Nr domu 5
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-798
Województwo mazowieckie
Tel 022 6554670
Fax 022 6433997, 6554679
Internet www.metro.waw.pl
Regon 01531459200000
E-mail u.krakowska@metro.waw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam B
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/09/2014
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli udokumentuje, że:1.dokonał wpisu do rejestru Głównego Inspektora Ochrony Środowiska (GIOŚ) jako wprowadzający sprzęt po raz pierwszy (zgodnie z ustawą o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym z dnia 29.07.2005r. (Dz. U. 2013, poz. 1155) lub w przypadku jeśli Wykonawca nie jest wprowadzającym sprzęt i nie musi posiadać wpisu do rejestru Głównego Inspektora Ochrony Środowiska - przedstawi oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca nie jest wprowadzającym sprzęt po raz pierwszy w rozumieniu przywołanej wyżej ustawy,2. dokonał wpisu do rejestru Głównego Inspektora Ochrony Środowiska jako wprowadzający - zgodnie z ustawą o bateriach i akumulatorach z dnia 24 kwietnia 2009r., (Dz. U. z 2009r., Nr 79, poz. 666) do obrotu baterie lub akumulatory po raz pierwszy na terytorium kraju lub jeśli nie jest wprowadzającym do obrotu baterie lub akumulatory i nie posiada wpisu do rejestru Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, przedstawi oświadczenie, że nie jest wprowadzającym i nie ma obowiązku zgłoszenia do rejestru, prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.), Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści Oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie i w przypadku zaistnienia następujących okoliczności 1) zmiana terminów określonych w Umowie, zgodnie z § 14 ust. 1 Umowy. 2) zmiany Umowy w związku z ograniczeniem zakresu rzeczowego i finansowego w związku z ograniczeniem środków budżetowych na realizację zamówienia 3) zmiany Umowy w związku ze zmianą osób uczestniczących w realizacji zamówienia 4) zmiany Umowy w związku ze zmianą zakresu części Przedmiotu Umowy powierzonych Podwykonawcom 5) zmiany Umowy w związku ze zmianami w wymaganej sprawozdawczości i rozliczeniach kosztów wykonania Przedmiotu Umowy 6) zmiany Umowy w związku z oznaczeniem danych dotyczących Zamawiającego, Wykonawcy lub Płatnika 7) zmiany Umowy w związku ze stwierdzeniem wad nienadających się do usunięcia 8)zmiany Umowy w związku z wydłużeniem okresu gwarancji jakości lub rękojmi 9)zmiany Umowy w wyniku zmiany formy lub terminu obowiązywania zabezpieczenia należytego wykonania Umowy 10) zmiany Umowy w wynikająca z orzeczeń sądów powszechnych, decyzji administracyjnych i orzeczeń sądów administracyjnych 11)zmiany Umowy w związku ze zmianą regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia Umowy, wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych 12)zmiany osoby pełniącej funkcje kierownika budowy w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:a)niewykonywania lub nienależytego wykonywania swoich obowiązków wynikających z Umowy.b)śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych,c)z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy.2. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej Umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony Protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio) co najmniej jednej z okoliczności wymienionych niniejszym paragrafie. Protokół konieczności będzie załącznikiem do Aneksu.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.metro.waw.pl
Adres uzyskania siwz ul. Wilczy Dół 5, 02-798 Warszawa
Data składania wniosków 12/08/2014
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce ul. Wilczy Dół 5, 02-798 Warszawa Kancelaria Główna
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)