Dostawa artykułów spożywczych sypkich, przetworów owocowo-warzywnych oraz przypraw dla Wielospecjalistycznego Szpitala przy ul. Szwajcarskiej 3 w Poznaniu..

Data publikacji 2014-07-29
Data zakończenia 2014-08-06 09:00:00
Instytucja Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 252672 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa artykułów spożywczych sypkich, przetworów owocowo-warzywnych oraz przypraw dla Wielospecjalistycznego Szpitala przy ul. Szwajcarskiej 3 w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy pakiety. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko.

Opis

Pakiet nr 1 - Artykuły spożywcze sypkie, pozycji 14.Pakiet nr 2 - Przetwory owocowo-warzywne, pozycji 13Pakiet nr 3 - Artykuły spożywcze różne i przyprawy, pozycji 28

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ
Ulica ul. Szwajcarska 3
Nr domu 3
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 61-285
Województwo wielkopolskie
Tel 061 8739 293, 008, 033
Fax 061 8779 517
Internet www.szpital-strusia.poznan.pl
E-mail zamowienia@szpital-strusia.poznan.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data roz 01/09/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia i zaświadczenia dołączone do oferty, w systemie spełnia,nie spełnia, pod warunkiem, że dokumenty te będą aktualne i kompletne
Wiedza Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia i zaświadczenia dołączone do oferty, w systemie spełnia,nie spełnia, pod warunkiem, że dokumenty te będą aktualne i kompletne
Potencjał Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia i zaświadczenia dołączone do oferty, w systemie spełnia,nie spełnia, pod warunkiem, że dokumenty te będą aktualne i kompletne
Zdolne Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia i zaświadczenia dołączone do oferty, w systemie spełnia,nie spełnia, pod warunkiem, że dokumenty te będą aktualne i kompletne
Sytuacja Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia i zaświadczenia dołączone do oferty, w systemie spełnia,nie spełnia, pod warunkiem, że dokumenty te będą aktualne i kompletne
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1) Oświadczenie potwierdzające stały nadzór właściwego organu sanitarnego. 2) Decyzję właściwego organu, dotyczącą zgody na przewóz (transport) żywności. 3) Oświadczenie wykonawcy, że posiada wymagane prawem atesty dla oferowanej żywności i opakowań - atesty do okazania na każde żądanie zamawiającego. 4) Wzór (próbkę) oferowanego asortymentu zgodnie z pkt. III.4 niniejszej SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy a/ zmiany przepisów dot. stawki podatku VAT - w odniesieniu do ceny oferty, jeśli zmian ta nastąpiła po podpisaniu umowy lub zmiany innych przepisów ogólnie obowiązujących, które mają wpływ na treść umowy, b/ przedłużenie terminu obowiązywania umowy, jeśli nie zostanie wykupiony w całości asortyment objęty tą umową, c/ w innych przypadkach, jeśli zamawiający uzna, że zmiany te są korzystne z punktu widzenia jego interesu gospodarczego. Zmiany, o których mowa w ww. punkcie wymagają zgody obu stron umowy i mogą być wprowadzone tylko w formie obustronnie podpisanego aneksu do umowy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.szpital-strusia.poznan.pl
Adres uzyskania siwz Dział Zamówień Publicznych Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, I ptr. pok. 134
Data składania wniosków 06/08/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Biuro Podawcze Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu, przy ul. Szwajcarskiej 3, pok. 239 (II ptr.)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)