WYPOSAŻENIE ZAADAPTOWANYCH W INSTYTUCIE POMIESZCZEŃ PIWNICY I PODDASZA W BUDYNKU B-12, DLA NOWO POWSTAŁEGO ZAKŁADU W MEBLE LABORATORYJNE I BIUROWE WRAZ Z DOSTAWĄ I MONTAŻEM W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO

Data publikacji 2014-07-29
Data zakończenia 2014-08-06 10:00:00
Instytucja Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Meble biurowe,
  • Stoły laboratoryjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 253008 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391810007, 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie zaadaptowanych w Instytucie pomieszczeń piwnicy i poddasza w budynku B-12 dla nowo powstałego Zakładu w meble laboratoryjne i biurowe wraz z dostawą i montażem w miejscu wskazanym w siedzibie Zamawiającego .

Wymiary mebli laboratoryjnych zostały podane w sposób orientacyjny .
Wykonane meble muszą zostać dostosowane do wymiarów istniejących pomieszczeń na podstawie pomiarów wykonanych przez Wykonawcę. Szczegółowy opis parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego znajduje się w IV części SIWZ - specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia.


Przed przystąpieniem do złożenia oferty, Wykonawca zobowiązany jest do skontaktowania się
z przedstawicielem Zamawiającego (użytkownikiem) w celu dokonania pomiarów pomieszczeń.

Meble laboratoryjne i biurowe muszą być zgodne z normami określonymi w IV części SIWZ - specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia.


Meble laboratoryjne i biurowe muszą posiadać certyfikaty/atesty/deklaracje zgodności/świadectwa określone w IV części SIWZ - specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia.

Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także:
1) podłączenie do istniejącej instalacji energetycznej i wodnokanalizacyjnej w obrysie mebli laboratoryjnych i biurowych.
2) podłączenie zlewów i armatury do istniejących podłączeń wodno-kanalizacyjnych
3) nieograniczona konsultacja techniczna - telefoniczna i mailowa (w tym pogwarancyjna) do końca funkcjonowania mebli/urządzeń.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostawy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
Ulica ul. Noskowskiego 12/14
Nr domu 12/14
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 61-704
Województwo wielkopolskie
Tel 061 8582091
Fax 061 8525954
Internet www.ibch.poznan.pl - zakładka zamówienia publiczne lub www.man.poznan.pl/pcss/public/zampub
Regon 00000000849327
E-mail przetargi@man.poznan.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Instytut Polskiej Akademii Nauk
Rodzaj zam inny Instytut Polskiej Akademii Nauk
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 24/10/2014
Wadium Informacje ogólne: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 4 065,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące sześćdziesiąt pięć 00/100). Wadium wnosi się na okres 30 dni od upływu terminu składania ofert. Wadium powinno być wniesione na rzecz Zamawiającego tj. na Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk, ul. Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Forma wniesienia wadium: Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 Pzp. Sposoby wniesienia wadium: a) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Instytutu Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk: - dla wpłat krajowych: BANK ZACHODNI WBK SA 4 O. W POZNANIU UL. POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH 16 61-895 POZNAŃ 32 1090 1476 0000 0001 2342 5232 - dla wpłat zagranicznych BANK ZACHODNI WBK SA 4 O. W POZNANIU UL. POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH 16 61-895 POZNAŃ IBAN PL 32 1090 1476 0000 0001 2342 5232 KOD SWIFT WBKPPLPP w takim terminie, aby zostało ono uznane na rachunku Instytutu Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk najpóźniej do momentu upływu terminu składania ofert; Uwaga: Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane będzie na rachunku bankowym Instytutu Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk. b) w przypadku wniesienia wadium w innych formach, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk, ul. Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w odrębnej kopercie, a jego kopia w ofercie. Zamawiający zastrzega, że jeżeli do oferty zostanie załączony oryginał dokumentu - Zamawiający nie będzie zwracał tego oryginału traktując go, jako integralną część oferty. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust.5 ustawy pzp. Zwrot wadium: Zamawiający zwróci wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ust. 1, 1a oraz 2 Pzp. Ponowne wniesienie wadium Zamawiający wzywa Wykonawcę do ponownego wniesienia wadium, zgodnie z art. 46 ust. 3 Pzp. Zatrzymanie wadium: Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 Pzp.
Zaliczka Nie
Wiedza Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy mebli laboratoryjnych, o wartości minimum 150 000,00 zł brutto, każda. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w punkcie I .6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
Sytuacja Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje swoją sytuację ekonomiczną i finansową poprzez przedłożenie opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Suma ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej musi opiewać na kwotę nie niższą niż 200 000,00 zł. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w punkcie I .6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty W przypadku składania jednej oferty przez podmioty występujące wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum) oferta musi spełniać następujące wymagania: a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy PZP tzn. zobowiązany jest przedstawić oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. I.6.1 i I.6.2. z zastrzeżeniem pkt. 6.3 lub 6.4., b) warunki dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także sytuacji ekonomicznej i finansowej łącznie muszą spełniać wymagane od Wykonawców warunki, c) do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający, że za wykonanie umowy wszyscy Wykonawcy będą odpowiadać solidarnie, d) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika uprawnionego do złożenia oferty albo do złożenia oferty i zawarcia umowy z Zamawiającym (stosowne dokumenty należy załączyć do oferty), e) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. W przypadku, gdy dokumenty o których mowa w punkcie I.6 ust. od 1 do 5 SIWZ złożone będą przez osobę, której umocowanie nie wynika z oświadczenia i dokumentów określonych w pkt. I.6.2 lit. b) do oferty należy załączyć pełnomocnictwo, w oryginale lub notarialnie poświadczonym odpisie, osoby podpisującej ofertę. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty: - szczegółowego opisu mebli/urządzeń, który musi zawierać opis parametrów technicznych, eksploatacyjnych, użytkowych (w języku polskim lub angielskim) proponowanego przedmiotu zamówienia np. w postaci oryginalnych prospektów (katalogów) producenta oferowanych mebli, potwierdzające spełnienie wszystkich wymaganych parametrów technicznych (dopuszcza się katalogi w języku angielskim). Jeżeli w prospekcie technicznym brak opisu danej funkcji mebli/urządzenia lub wartości parametru technicznego dopuszcza się załączenie do oferty innych dokumentów producenta (np. części instrukcji obsługi), z których Zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność opisu funkcji lub wartości danego parametru technicznego z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego. -Certyfikatu GS na meble laboratoryjne - zaświadczającego, że produkt spełnia europejskie normy/wymogi bezpieczeństwa, potwierdzony przez akredytowane laboratorium. - Certyfikatu zgodności z normą EN 13150 - dla stołów laboratoryjnych - system mebli laboratoryjnych, instalacji doprowadzających media, określający wymagania bezpieczeństwa i metody badań stołów laboratoryjnych oraz zalecane ich wymiary. - Certyfikatu zgodności z normą EN 13150, EN 14727 - dla jednostek z mediami (nadstawka z mediami). - Certyfikatu uprawniającego producenta mebli do oznaczenia wyrobu znakiem bezpieczeństwa CE - Wystawioną przez producenta mebli deklarację zgodności z dyrektywą niskonapięciową i obecność znaku CE dla nadstawek elektrycznych. - Atestu odporności na ścieranie tkaniny (dotyczy FOTEL F1 - POM. IV, poz. 7; POM. VII, poz. 15; POM. XI, poz. 5; POM. XII, poz.6) - Atestu na trudnopalność tkaniny (wg PN-EN 1021-1 i 2) (dotyczy FOTEL F1 - POM. IV, poz. 7; POM. VII, poz. 15; POM. XI, poz. 5; POM. XII, poz.6) - Atestu higieniczny w klasie E1 na płytę użytą do produkcji mebli biurowych. Certyfikat i atesty muszą być wydane przez upoważnione do tego państwowe instytucje certyfikujące/wydające atesty. Dołączone dokumenty muszą potwierdzać, że zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia spełnia minimalne wymogi, które określone zostały przez Zamawiającego w części IV niniejszej SIWZ - specyfikacji technicznej Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym co najmniej przez Wykonawcę
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.ibch.poznan.pl - zakładka zamówienia publiczne lub www.man.poznan.pl/pcss/public/zampub
Adres uzyskania siwz Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk ul. Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań faks: 61 852 05 32 mail: zampub@ibch.poznan.pl
Data składania wniosków 06/08/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk, ul. Noskowskiego 12/14, 61 -704 Poznań pokój nr 16 bud. C
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)