Opracowanie, wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych/informacyjnych oraz zakup i dostawę środków trwałych w ramach projektu pn. Turystyka międzynarodowa impulsem rozwoju gospodarczego

Data publikacji 2014-07-29
Data zakończenia 2014-08-07 10:50:00
Instytucja Gmina Wojsławice
Miejscowość Wojsławice
Województwo lubelskie
Branża
  • Wyroby biurowe,
  • Krzesła,
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Biurka i stoły,
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe,
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych,
  • Brezenty, żagle do łodzi, desek windsurfingowych lub pojazdów lądowych; markizy, zasłony przeciwsłoneczne, namioty i sprzęt kempingowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 253260 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301920002, 349284105, 392941000, 349284806, 391136003, 391212008, 395225301, 443160008, 391120000, 392200000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:

Część I Opracowanie i wykonanie materiałów promocyjnych/ informacyjnych:
1. Opracowanie i wykonanie witaczy - 6 szt.
- Gmina Leśniowice - 1 szt.
- Gmina Dorohusk - 5 szt.
2. Opracowanie i wykonanie tablic ogłoszeniowych - 19 szt.
- Gmina Leśniowice - 19 szt.
3. Zakup i dostawa słupów ogłoszeniowych - 9 szt.
- Gmina Leśniowice - 3 szt.
- Gmina Wojsławice - 6 szt.
4. Opracowanie i wykonanie tablic kierunkowych - 40 szt.
- Gmina Leśniowice - 10 szt.
- Gmina Żmudź - 15 szt.
- Gmina Dorohusk - 15 szt.
5. Opracowanie i wykonanie tablic ogłoszeniowych zawierających mapę atrakcji i przebieg trasy rowerowej - 7 szt.
- Gmina Leśniowice - 3 szt.
- Gmina Żmudź - 1 szt.
- Gmina Dorohusk - 2 szt.
- Gmina Wojsławice - 1 szt.
6. Opracowanie i wykonanie tablic z opisem miejsc atrakcyjnie turystycznie - 28 szt.
- Gmina Leśniowice - 10 szt.
- Gmina Dorohusk - 5 szt.
- Gmina Wojsławice - 13 szt.

Wykonawca jest zobowiązany udzielić 24-miesięcznej gwarancji na materiał, nadruk oraz wykonane witacze i tablice.

Część II Zakup i dostawa elementów małej architektury
1. Zakup i dostawa stojaków na rowery - 10 szt.
- Gmina Leśniowice - 3 szt.
- Gmina Żmudź - 3 szt.
- Gmina Dorohusk - 1 szt.
- Gmina Wojsławice - 3 szt.
2. Zakup i dostawa koszy na śmieci - 33 szt.
- Gmina Leśniowice - 10 szt.
- Gmina Żmudź - 3 szt.
- Gmina Wojsławice - 20 szt.
3. Zakup i dostawa małych pawilonów (namiotów) - 20 szt.
- Gmina Leśniowice - 20 szt.
4. Zakup i dostawa ławek i stołów składanych - 20 kompletów.
- Gmina Leśniowice - 20 kompletów.
5. Zakup i dostawa ławeczek - 20 szt.
- Gmina Leśniowice - 8 szt.
- Gmina Żmudź - 3 szt.
- Gmina Wojsławice - 9 szt.


Część III Zakup i dostawa wyposażenia na konferencje
1. Zakup i dostawa krzeseł i ławek - 100 szt.
- Gmina Dorohusk - 50 szt. krzeseł
- Gmina Wojsławice - 50 kompletów ławek i krzeseł
2. Zakup i dostawa stołów - 3 szt.
- Gmina Wojsławice - 3 szt.
3. Zakup wyposażenia na konferencje - warnik i serwis kawowy - 1 komplet
- Gmina Dorohusk - 1 komplet.

Opis

Opracowanie i wykonanie materiałów promocyjnych/ informacyjnych:
1. Opracowanie i wykonanie witaczy - 6 szt.
- Gmina Leśniowice - 1 szt.
- Gmina Dorohusk - 5 szt.
2. Opracowanie i wykonanie tablic ogłoszeniowych - 19 szt.
- Gmina Leśniowice - 19 szt.
3. Zakup i dostawa słupów ogłoszeniowych - 9 szt.
- Gmina Leśniowice - 3 szt.
- Gmina Wojsławice - 6 szt.
4. Opracowanie i wykonanie tablic kierunkowych - 40 szt.
- Gmina Leśniowice - 10 szt.
- Gmina Żmudź - 15 szt.
- Gmina Dorohusk - 15 szt.
5. Opracowanie i wykonanie tablic ogłoszeniowych zawierających mapę atrakcji i przebieg trasy rowerowej - 7 szt.
- Gmina Leśniowice - 3 szt.
- Gmina Żmudź - 1 szt.
- Gmina Dorohusk - 2 szt.
- Gmina Wojsławice - 1 szt.
6. Opracowanie i wykonanie tablic z opisem miejsc atrakcyjnie turystycznie - 28 szt.
- Gmina Leśniowice - 10 szt.
- Gmina Dorohusk - 5 szt.
- Gmina Wojsławice - 13 szt.

Wykonawca jest zobowiązany udzielić 24-miesięcznej gwarancji na materiał, nadruk oraz wykonane witacze i tablice.Zakup i dostawa elementów małej architektury
1. Zakup i dostawa stojaków na rowery - 10 szt.
- Gmina Leśniowice - 3 szt.
- Gmina Żmudź - 3 szt.
- Gmina Dorohusk - 1 szt.
- Gmina Wojsławice - 3 szt.
2. Zakup i dostawa koszy na śmieci - 33 szt.
- Gmina Leśniowice - 10 szt.
- Gmina Żmudź - 3 szt.
- Gmina Wojsławice - 20 szt.
3. Zakup i dostawa małych pawilonów (namiotów) - 20 szt.
- Gmina Leśniowice - 20 szt.
4. Zakup i dostawa ławek i stołów składanych - 20 kompletów.
- Gmina Leśniowice - 20 kompletów.
5. Zakup i dostawa ławeczek - 20 szt.
- Gmina Leśniowice - 8 szt.
- Gmina Żmudź - 3 szt.
- Gmina Wojsławice - 9 szt.Zakup i dostawa wyposażenia na konferencje
1. Zakup i dostawa krzeseł i ławek - 100 szt.
- Gmina Dorohusk - 50 szt. krzeseł
- Gmina Wojsławice - 50 kompletów ławek i krzeseł
2. Zakup i dostawa stołów - 3 szt.
- Gmina Wojsławice - 3 szt.
3. Zakup wyposażenia na konferencje - warnik i serwis kawowy - 1 komplet
- Gmina Dorohusk - 1 komplet.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Wojsławice
Ulica ul. Rynek 20B
Nr domu 20B
Miejscowość Wojsławice
Kod Pocztowy 22-120
Województwo lubelskie
Tel 082 5669102
Fax 082 5669102
Internet www.wojslawice.eurzad.eu
Regon 11019798300000
E-mail snizio@wojslawice.eurzad.eu
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 15/04/2015
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla części I zamówienia. a) Wadium ma być wniesione w kwocie 4000,00 PLN b) Wadium wnosi się przed terminem składania ofert. c) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007r. Nr 42 poz. 275). d) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Wojsławicach Nr 66 8188 0003 2001 0000 1821 0007 Jako tytuł wpłaty należy wpisać: Opracowanie, wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych/informacyjnych oraz zakup i dostawę środków trwałych w ramach projektu pn. Turystyka międzynarodowa impulsem rozwoju gospodarczego, Część I Opracowanie i wykonanie materiałów promocyjnych/informacyjnych - Wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia dla trzech części nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
Wiedza Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w formie oryginału według wzoru stanowiącego załącznik nr 2A (dla części I), 2B (dla części II) i 2C (dla części III) do SIWZ.
Potencjał Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w formie oryginału według wzoru stanowiącego załącznik nr 2A (dla części I), 2B (dla części II) i 2C (dla części III) do SIWZ.
Zdolne Warunek dotyczący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w formie oryginału według wzoru stanowiącego załącznik nr 2A (dla części I), 2B (dla części II) i 2C (dla części III) do SIWZ.
Sytuacja Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w formie oryginału według wzoru stanowiącego załącznik nr 2A (dla części I), 2B (dla części II) i 2C (dla części III) do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej warunki określone w art. 22 ust. 1 zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać je łącznie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy. b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowie pomiędzy Zamawiającym a Instytucją Pośredniczącą dla projektu, w ramach którego realizowane jest przedmiotowe zamówienie. c) Konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń dotyczących Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2007 - 2013. d) z uzasadnionych przyczyn w celu prawidłowego zrealizowania wszystkich działań objętych przedmiotem umowy i osiągnięcia zamierzonego przez Zamawiającego rezultatu konieczna stanie się modyfikacja terminów działań stron w ramach realizacji Umowy, w tym terminu Wykonania Umowy. e) w przypadku gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego a wynikły one w trakcie realizacji zamówienia.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://www.ugwojslawice.bip.lubelskie.pl/
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy Wojsławice, ul. Rynek 30, 22-120 Wojsławice, pok. nr 16
Data składania wniosków 07/08/2014
Godzina składania wniosków 10:50
Miejsce Urząd Gminy Wojsławice, ul. Rynek 30, 22-120 Wojsławice, sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt Turystyka międzynarodowa impulsem rozwoju gospodarczego jest realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013. Oś priorytetowa II Infrastruktura ekonomiczna. Działanie 2.4 Schemat B.
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)