1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych oraz kuchennych dla potrzeb Nadleśnictwa Strzałowo jako wyposażenie budynku biurowego zlokalizowanego w Strzałowie wraz z ich rozładunkiem, przemieszczeniem do odpowiednich pomieszczeń i montażem zgodnie z załączonym podziałem wyposażenia na pomieszczenia oraz opisem technicznym stanowiącym załączniki do niniejszej specyfikacji.
W skład zamówienia wchodzą m.in. meble biurowe, biurka, krzesła, fotele oraz inne wyposażenie.
2. Szczegółowy zakres zadania znajduje się w formularzu wyceny - załącznik 1a oraz opisie technicznym wyposażenia, stanowiącym załącznik 1b do niniejszej specyfikacji.
3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia (umowy) do siedziby Zamawiającego Strzałowo 2, 11-710 Piecki, własnym transportem i na własny koszt.
4. Oferowane meble powinny być produktem wysokiej jakości, muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad materiałowych i prawnych (wyprodukowane nie wcześniej niż 2013 rok).
5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.
6. Wykonawca zadania udzieli 3 lat gwarancji na dostarczone meble zgodnej z treścią wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ i załącznikiem nr 4a do wzoru umowy - kartą gwarancyjną. Okres rękojmi za dostarczone meble wynosi 1 rok od daty podpisania protokółu zdawczo-odbiorczego. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Nadleśnictwo Strzałowo
|
Ulica |
Strzałowo 2
|
Nr domu |
2
|
Miejscowość |
Piecki
|
Kod Pocztowy |
11-710
|
Województwo |
warmińsko-mazurskie
|
Tel |
089 7422211
|
Fax |
089 7421165
|
Internet |
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/nadl_strzalowo/zamowienia_publiczne
|
Regon |
51054971928111
|
E-mail |
strzalowo@olsztyn.lasy.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Nie
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej PGL LP
|
Rodzaj zam inny |
jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej PGL LP
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
15/08/2014
|
Wadium |
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100), które należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a)pieniądzu,
b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9
listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42,
poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).
1 Za prawidłową datę wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się tylko przelew - wpływ/uznanie na rachunku Zamawiającego, a nie dokonanie polecenia przelewu. Wadium wniesione w formie innej niż w pieniądzu Wykonawca załącza do oferty w oryginale.
2 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:
Bank BOŚ 79154010722001505067410001
z dopiskiem Wadium i nr postępowania NS-2710-4/14
3 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
4 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych.
5 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
6 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
7 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli:
a) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia
publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego
wykonania umowy;
c) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie uzupełnił dokumentów, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego;
d)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
brak wymagań w tym zakresie
|
Wiedza |
należy wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali dostawy o podobnym charakterze przedmiotowym i wartościowym - w tym przynajmniej jedno zadanie o wartości minimum 100 000,00 PLN brutto wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie
|
Potencjał |
brak wymagań w tym zakresie
|
Zdolne |
brak wymagań w tym zakresie
|
Sytuacja |
brak wymagań w tym zakresie
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Dok potw 2 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
atesty lub wyniki badań wytrzymałości krzeseł, foteli i sof w zakresie bezpieczeństwa użytkowania z wynikiem pozytywnym wg norm wskazanych w opisie technicznym,
b)protokoły oceny ergonomicznej z wynikiem pozytywnym foteli wskazanych w opisie technicznym,
c) atesty lub wyniki badań trudnopalności z wynikiem pozytywnym tkanin, użytych jako pokrycia tapicerskie w krzesłach, fotelach i sofach zgodnie z wymogami wskazanymi w opisie technicznym, wraz z deklaracją producenta potwierdzającą użycie tkanin objętych wymaganymi badaniami w oferowanych siedziskach,
d) atesty lub wyniki badań wytrzymałościowe tkanin na ścieranie, użytych jako pokrycia tapicerskie w krzesłach, fotelach i sofach, potwierdzające wymaganą wytrzymałość wskazaną w opisie technicznym, wraz z deklaracją producenta potwierdzającą użycie tkanin objętych wymaganymi badaniami w oferowanych siedziskach,
e) atesty higieniczne oraz wyniki badań mebli, potwierdzające spełnienie norm wskazanych w opisie technicznym,
Każdy atest lub wyniki badań należy oznaczyć na jego pierwszej stronie odpowiadającymi mu symbolami pozycji ze specyfikacji, umożliwiającymi przypisanie ich do oferowanych produktów.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
http:/bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_strzalowo/zamówienia_publiczne
|
Adres uzyskania siwz |
Nadleśnictwo Strzałowo, Strzałowo 2, 11-710 Piecki
|
Data składania wniosków |
06/08/2014
|
Godzina składania wniosków |
11:30
|
Miejsce |
sekretariat Nadleśnictwa Strzałowo, Strzałowo 2 11-710 Piecki
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych w wysokości nie przekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia opisanego w SIWZ.
|