Usługa edukacyjna dla uczniów Gimnazjum w Aleksandrowie Kujawskim - beneficjentów projektu pn. Inwestujemy w wiedzę wraz z dostawą niezbędnego do realizacji projektu sprzętu i materiałów dydaktycznych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Data publikacji 2014-07-30
Data zakończenia 2014-08-08 10:00:00
Instytucja Burmistrz Miasta Aleksandrowa Kujawskiego
Miejscowość Aleksandrów Kujawski
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Komputery osobiste,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 165339 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 800000004, 635110004, 391620006, 391622007, 301900007, 301212005, 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia w ramach usługi niepriorytetowej o której mowa w art. 5 ust 1 ustawy Pzp jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi edukacyjnej dla uczniów Gimnazjum w Aleksandrowie Kujawskim - beneficjentów projektu pn Inwestujemy w wiedzę wraz z dostawą niezbędnego do realizacji projektu sprzętu i materiałów dydaktycznych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w okresie od 01.09.2014 r. do 30.06.2015 r. Zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 10 i 10 a do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Burmistrz Miasta Aleksandrowa Kujawskiego
Ulica ul. Słowackiego 8
Nr domu 8
Miejscowość Aleksandrów Kujawski
Kod Pocztowy 87-700
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 054 2824855
Fax 054 2822101
Internet www.aleksandrowkujawski.pl
Regon 91086638200000
E-mail aleksandrow_kujawski@poczta.onet.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/06/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wadium
Zaliczka Nie
Wiedza Warunek będzie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, należycie zrealizował: a/ minimum trzy usługi obejmujące realizację edukacyjnych zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szkół gimnazjalnych b/ minimum trzy usługi obejmujące realizację zajęć z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkół gimnazjalnych c/ minimum trzy usługi obejmującą dostawę pomocy dydaktycznych i sprzętu do szkół. wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę załącznika nr 4 do SIWZ oraz złożonego oświadczenia o spełnianiu warunku zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełniania tego warunku spowoduje wykluczenie z postępowania, po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
Zdolne Warunek będzie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą do każdego rodzaju zajęć wykazanych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, posiadającą kwalifikacje uprawniające do prowadzenia zajęć z uczniami na poziomie gimnazjalnym, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, przy czym nie dopuszcza się wskazania tej samej osoby do kilku rodzajów zajęć. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę załącznika nr 5 do SIWZ oraz złożonego oświadczenia o spełnianiu warunku zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełniania tego warunku spowoduje wykluczenie z postępowania, po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: a/ termin realizacji może ulec przesunięciu o czas opóźnienia w realizacji umowy wynikły wskutek siły wyższej uniemożliwiającej rozpoczęcie bądź kontynuowanie robót, lub przerw w realizacji robót powstałych z przyczyn zależnych od Zamawiającego. b/ zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia oraz związane z tym zmniejszenie wartości umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 60
Kryt 2 Liczba osób przeszkolonych w ramach zajęć edukacyjnych
Kryt 2p 20
Kryt 3 Liczba osób objetych usługą z doradztwa zawodowego
Kryt 3p 20
Adres strony internetowej siwz www.aleksandrowkujawski.pl ; www.bip.aleksandrowkujawski.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Aleksandrowie Kujawskim, ul. Słowackiego 8, 87-700 Aleksandrów Kujawski
Data składania wniosków 08/08/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Miejski w Aleksandrowie Kujawskim, ul. Słowackiego 8, 87-700 Aleksandrów Kujawski
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)