Dostawa dla Starostwa Powiatowego w Ciechanowie: część I - serwera z oprogramowaniem, pamięci sieciowej i zasilacza awaryjnego, część II - kopiarki cyfrowej, część III - urządzenia do zabezpieczania dostępu do Internetu, część IV - komputerów i laptopów z oprogramowaniem oraz innego sprzętu komputerowego

Data publikacji 2014-07-30
Data zakończenia 2014-08-08 09:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Ciechanowie
Miejscowość Ciechanów
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Sieć zintegrowana,
  • Sprzęt do przesyłu danych,
  • Systemy operacyjne,
  • Pakiety oprogramowania użytkowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 254578 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 301211004, 324131002, 486200000, 302331411, 311540000, 301251208, 487000005, 302131006, 302313000, 302321108, 325812001, 301251105, 386510003, 302372300, 302341009, 302374106, 302374601
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Starostwa Powiatowego w Ciechanowie: część I - serwera z oprogramowaniem, pamięci sieciowej i zasilacza awaryjnego, część II - kopiarki cyfrowej, część III - urządzenia do zabezpieczania dostępu do Internetu, część IV - komputerów i laptopów z oprogramowaniem oraz innego sprzętu komputerowego.

Część I pn.: Dostawa serwera z oprogramowaniem, pamięci sieciowej i zasilacza awaryjnego
Zakres tej części zamówienia obejmuje:
1) dostawę, konfigurację, testowanie i włączenie do pracy w sieci 1 szt. serwera z oprogramowaniem,
2) dostawę, konfigurację i testowanie 1 szt. pamięci sieciowej,
3) dostawę, konfigurację i testowanie 1 szt. zasilacza awaryjnego w obudowie stojącej, przeznaczonego do pracy przy sprzęcie komputerowym, w tym przy serwerach.

Część II pn.: Dostawa kopiarki cyfrowej
Zakres tej części zamówienia obejmuje: dostawę, montaż, konfigurację, uruchomienie, testowanie i włączenie do pracy w sieci Zamawiającego 1 szt. cyfrowej kopiarki umożliwiającej czarno-białe: kopiowanie, drukowanie i kolorowe skanowanie dokumentów dwustronnych formatu A3.

Część III pn.: Dostawa urządzenia do zabezpieczania dostępu do Internetu
Zakres tej części zamówienia obejmuje: dostawę, konfigurację, włączenie do pracy w sieci oraz usługa wsparcia technicznego 1 szt. urządzenia lub zespołu urządzeń i usług dostarczających rozwiązania typu Next Generation Firewall, służących do zabezpieczania dostępu do Internetu.

Część IV pn.: Dostawa komputerów i laptopów z oprogramowaniem oraz innego sprzętu komputerowego
Zakres zamówienia obejmuje:
1) dostawę i konfigurację 20 szt. komputerów z oprogramowaniem,
2) dostawę i konfigurację 1 szt. laptopa z oprogramowaniem,
3) dostawę i konfigurację 2 szt. laptopów z oprogramowaniem,
4) dostawę 11 szt. monitorów komputerowych,
5) dostawę 6 szt. drukarek laserowych formatu A4, umożliwiających automatyczne dwustronne drukowanie z sieci komputerowej Ethernet,
6) dostawę 2 szt. drukarek laserowych formatu A4, umożliwiających automatyczne dwustronne drukowanie z sieci komputerowej Ethernet,
7) dostawę 1 szt. faksu,
8) dostawę 2 szt. drukarek termotransferowych,
9) dostawę 1 szt. aparatu fotograficznego,
10) dostawę 15 szt. listew przepięciowych z zabezpieczeniem, przeznaczonych do pracy przy sprzęcie komputerowym,
11) dostawę 3 szt. listew zasilających tytu rack,
12) dostawę 10 szt. kości pamięci operacyjnej 4GB DDR3,
13) dostawę 5 szt. dysków twardych,
14) dostawę 10 szt. myszy komputerowych PS2,
15) dostawę 10 szt. myszy komputerowych USB,
16) dostawę 10 szt. klawiatur komputerowych PS2,
17) dostawę 10 szt. klawiatur komputerowych USB,
18) dostawę 5 szt. przedłużaczy PS2,
19) dostawę 10 szt. przedłużaczy USB,
20) dostawę 2 szt. adapterów złącza USB do portów konsolowych urządzeń sieciowych,
21) dostawę 5 szt. zasilaczy komputerowych wewnętrznych,
22) dostawę 25 szt. akumulatorów do zasilaczy awaryjnych,
23) dostawę 200 szt. wtyków RJ45,
24) dostawę 4 szt. nagrywarek DVD z oprogramowaniem,
25) dostawę 40 szt. patchcordów UTP,
26) dostawę 3 szt. przełączników sieciowych.

Przedmiot zamówienia Dostawca winien dostarczyć do siedziby Zamawiającego własnym transportem i na własny koszt.

Zamawiany sprzęt będzie przeznaczony na wymianę i zastąpienie części wyeksploatowanej infrastruktury informatycznej w Wydziałach: Finansowym; Organizacyjnym; Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami; Edukacji, Kultury i Sportu; Rozwoju, Promocji i Funduszy Strukturalnych; Rolnictwa, Środowiska i Działań Antykryzysowych; Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Ciechanowie.

Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do wszystkich norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia zawartych w SIWZ. Dostawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne względem opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym parametry techniczne oraz cechy użytkowe i funkcjonalne zamawianego sprzętu i oprogramowania w poszczególnych częściach zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.

Opis

Zakres tej części zamówienia obejmuje:
1) dostawę, konfigurację, testowanie i włączenie do pracy w sieci 1 szt. serwera z oprogramowaniem,
2) dostawę, konfigurację i testowanie 1 szt. pamięci sieciowej,
3) dostawę, konfigurację i testowanie 1 szt. zasilacza awaryjnego w obudowie stojącej, przeznaczonego do pracy przy sprzęcie komputerowym, w tym przy serwerach.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym parametry techniczne oraz cechy użytkowe i funkcjonalne zamawianego sprzętu i oprogramowania w poszczególnych częściach zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.Zakres tej części zamówienia obejmuje: dostawę, montaż, konfigurację, uruchomienie, testowanie i włączenie do pracy w sieci Zamawiającego 1 szt. cyfrowej kopiarki umożliwiającej czarno-białe: kopiowanie, drukowanie i kolorowe skanowanie dokumentów dwustronnych formatu A3.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym parametry techniczne oraz cechy użytkowe i funkcjonalne zamawianego sprzętu i oprogramowania w poszczególnych częściach zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZZakres tej części zamówienia obejmuje: dostawę, konfigurację, włączenie do pracy w sieci oraz usługa wsparcia technicznego 1 szt. urządzenia lub zespołu urządzeń i usług dostarczających rozwiązania typu Next Generation Firewall, służących do zabezpieczania dostępu do Internetu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym parametry techniczne oraz cechy użytkowe i funkcjonalne zamawianego sprzętu i oprogramowania w poszczególnych częściach zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.Zakres zamówienia obejmuje:
1) dostawę i konfigurację 20 szt. komputerów z oprogramowaniem,
2) dostawę i konfigurację 1 szt. laptopa z oprogramowaniem,
3) dostawę i konfigurację 2 szt. laptopów z oprogramowaniem,
4) dostawę 11 szt. monitorów komputerowych,
5) dostawę 6 szt. drukarek laserowych formatu A4, umożliwiających automatyczne dwustronne drukowanie z sieci komputerowej Ethernet,
6) dostawę 2 szt. drukarek laserowych formatu A4, umożliwiających automatyczne dwustronne drukowanie z sieci komputerowej Ethernet,
7) dostawę 1 szt. faksu,
8) dostawę 2 szt. drukarek termotransferowych,
9) dostawę 1 szt. aparatu fotograficznego,
10) dostawę 15 szt. listew przepięciowych z zabezpieczeniem, przeznaczonych do pracy przy sprzęcie komputerowym,
11) dostawę 3 szt. listew zasilających tytu rack,
12) dostawę 10 szt. kości pamięci operacyjnej 4GB DDR3,
13) dostawę 5 szt. dysków twardych,
14) dostawę 10 szt. myszy komputerowych PS2,
15) dostawę 10 szt. myszy komputerowych USB,
16) dostawę 10 szt. klawiatur komputerowych PS2,
17) dostawę 10 szt. klawiatur komputerowych USB,
18) dostawę 5 szt. przedłużaczy PS2,
19) dostawę 10 szt. przedłużaczy USB,
20) dostawę 2 szt. adapterów złącza USB do portów konsolowych urządzeń sieciowych,
21) dostawę 5 szt. zasilaczy komputerowych wewnętrznych,
22) dostawę 25 szt. akumulatorów do zasilaczy awaryjnych,
23) dostawę 200 szt. wtyków RJ45,
24) dostawę 4 szt. nagrywarek DVD z oprogramowaniem,
25) dostawę 40 szt. patchcordów UTP,
26) dostawę 3 szt. przełączników sieciowych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym parametry techniczne oraz cechy użytkowe i funkcjonalne zamawianego sprzętu i oprogramowania w poszczególnych częściach zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Starostwo Powiatowe w Ciechanowie
Ulica ul. 17 Stycznia 7
Nr domu 7
Miejscowość Ciechanów
Kod Pocztowy 06-400
Województwo mazowieckie
Tel 023 6723485, 6725415
Fax 023 6722945
Internet www.ciechanow.powiat.pl
Regon 13038158200000
E-mail t_nowicki@ciechanow.powiat.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium: - dla I części zamówienia: 900,00 zł (dziewięćset złotych i 0/100) - dla II części zamówienia: 200,00 zł (dwieście złotych i 0/100) - dla III części zamówienia: 400,00 zł (czterysta złotych i 0/100) - dla IV części zamówienia: 1 900,00 zł (tysiąc dziewięćset złotych i 0/100) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego w Polskim Banku Spółdzielczym w Ciechanowie: 32 8213 0008 2001 0005 2663 0007. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Dostawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Dostawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Dostawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Dostawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Dostawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Dostawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Dostawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Dostawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Dostawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Dostawcy. Dostawca do oferty załącza dowód wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Dostawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ). Zamawiający na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń dokona oceny spełniania warunków metodą spełnia - nie spełnia
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Dostawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał: - dla I części zamówienia: co najmniej dwie dostawy serwera z oprogramowaniem oraz konfigurację domeny Microsoft Active Directory o wartości co najmniej 14 800,00 zł brutto każda z dostaw - dla II części zamówienia: co najmniej dwie dostawy kopiarek cyfrowych o wartości co najmniej 3 600,00 zł brutto każda z dostaw - dla III części zamówienia: co najmniej dwie dostawy urządzeń do zabezpieczania dostępu do Internetu o wartości co najmniej 6 200,00 zł brutto każda z dostaw - dla IV części zamówienia co najmniej dwie dostawy komputerów z oprogramowaniem o wartości co najmniej 31 600 zł brutto każda z dostaw. Zamawiający na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń dokona oceny spełniania warunków metodą spełnia - nie spełnia.
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Dostawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ). Zamawiający na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń dokona oceny spełniania warunków metodą spełnia - nie spełnia.
Zdolne Dla I części zamówienia: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Dostawca wykaże, iż dysponuje jedną osobą z wykształceniem wyższym informatycznym, posiadającą minimum dwuletnie doświadczenie w konfiguracji domen Microsoft Active Directory. Zamawiający na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń dokona oceny spełniania warunków metodą spełnia - nie spełnia. Dla II części zamówienia: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Dla III części zamówienia: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Dostawca wykaże, iż dysponuje jedną osobą z wykształceniem wyższym informatycznym, posiadającą minimum dwuletnie doświadczenie w konfiguracji urządzeń do zabezpieczania dostępu do Internetu. Zamawiający na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń dokona oceny spełniania warunków metodą spełnia - nie spełnia. Dla IV części zamówienia: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Dostawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę: - dla I części zamówienia: co najmniej 22 100,00 zł - dla II części zamówienia: co najmniej 5 300,00 zł - dla III części zamówienia: co najmniej 9 200,00 zł - dla IV części zamówienia: co najmniej 47 100,00 zł Zamawiający na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń dokona oceny spełniania warunków metodą spełnia - nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty Przed zawarciem umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego Dostawca winien przedłożyć dokumenty potwierdzające: 1) wykształcenie i staż osób wymienionych w załączniku nr 8 - dotyczy realizacji I i III części zamówienia, 2) deklaracje zgodności CE na sprzęt, w stosunku do którego Zamawiający żądał takiej deklaracji, 3) wskazania podmiotów (serwisów producentów lub autoryzowanych partnerów serwisowych producentów) realizujących serwis gwarancyjny, przeglądy okresowe i wsparcie techniczne - dotyczy urządzeń, w stosunku do których Zamawiający postawił takie wymagania.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.stciechanow.bip.org.pl
Adres uzyskania siwz jak w pkt. I.1)
Data składania wniosków 08/08/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Starostwo Powiatowe w Ciechanowie , ul. 17 Stycznia 7, 06-400 Ciechanów, pokój 108
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Dokument podmiotów Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)