Świadczenie usługi serwisowej urządzeń sieciowych firmy CISCO zainstalowanych w sieci szerokopasmowej Zamawiającego

Data publikacji 2014-07-30
Data zakończenia 2014-08-07 10:00:00
Instytucja Kujawsko-Pomorska Sieć Informacyjna Sp. z o.o.
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Usługi zarządzania siecią danych oraz usługi wspierające

Szczegóły

Numer ogłoszenia 254894 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 723150006, 721510007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisowej urządzeń sieciowych firmy CISCO zainstalowanych w sieci szerokopasmowej Zamawiającego na warunkach określonych w SIWZ tj.:

1) Sprzedaż serwisu dla urządzeń sieciowych wyspecyfikowanych w tabeli zatytułowanej: Szczegółowa specyfikacja sprzętu - sieć optyczna, zawartej
w Załączniku nr 3A do SIWZ na zasadach równoważnych z poziomem serwisu opisanym w zasadach Cisco SmartNet.

2) Sprzedaż serwisu na zasadach równoważnych z poziomem serwisu opisanym w Cisco SmartNet lub SP Base lub innego rodzaju serwisu wg zasady (Next Business Day) wymiana uszkodzonego elementu na sprawna i wysyłka w 1 dzień roboczy dla urządzeń sieciowych wyspecyfikowanych w tabeli zatytułowanej: Szczegółowa specyfikacja sprzętu - BGP_Security, zawartej w Załączniku nr 3B do SIWZ.

3) Wykonawca dostarczy w terminie 30 dni kalendarzowych od podpisania umowy, dokument potwierdzający zarejestrowanie kontraktu serwisowego dla urządzeń wyspecyfikowanych w Załącznikach: nr 3A oraz 3B, wystawiony przez producenta serwisowanego sprzętu lub jego oficjalnego przedstawiciela w Polsce, oraz dokument potwierdzający bezpośredni dostęp Zamawiającego do Cisco TAC i Cisco CCO w zakresie urządzeń wymienionych w załącznikach 3A oraz 3B. Oba dokumenty wystawione mają być na okres 12 miesięcy.

4) Wykonawca w terminie do 30 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy zapewni Zamawiającemu bezpośredni, rejestrowany dostęp do Cisco Centrum Pomocy Technicznej (TAC) oraz Cisco Service Contact Center (CSCC) przez dwadzieścia cztery godziny na dobę, umożliwiający pomoc w związku z używaniem zgłoszonych w Załącznikach nr 3A oraz 3B urządzeń, ich konfiguracją i rozwiązywaniem problemów dotyczących ich eksploatacji łącznie z możliwością bezpośredniego otwierania zgłoszeń serwisowych do Cisco Centrum Pomocy Technicznej (TAC) przez Zamawiającego bez limitu na ilość zapytań.


5) Dla serwisów urządzeń które objęte będą innym rodzajem serwisu niż Cisco SmartNet, Wykonawca zapewni dostęp do Cisco TAC i Cisco CCO w ramach Cisco SP Base.

6) Wykonawca w terminie 30 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy zapewni Zamawiającemu bezpośredni dostęp do strony internetowej Cisco CCO, gdzie zostaną udostępnione Zamawiającemu (bez ponoszenia dodatkowych opłat) uaktualnione wersje oprogramowania zainstalowanego na urządzeniach wyspecyfikowanych w Załącznikach nr 3A oraz 3B (w ramach zakupionej przez Zamawiającego wersji funkcjonalnej) i dokumentacja w trybie online.
7) Wszelkie zgłoszenia problemów do Producenta sprzętu w ramach wykupionych kontraktów serwisowych na zasadach równoważnych z poziomem serwisu opisanym w zasadach Cisco SmartNet.będą dokonywane przez personel Zamawiającego. W ramach świadczonego serwisu i w ramach wynagrodzenia przewidzianego w § 7 ust. 1 Umowy, Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia asysty przy rozwiązywaniu problemów, w wymiarze nie przekraczającym 30 zgłoszeń w danym roku świadczenia serwisu, z zastrzeżeniem punktu 9 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. W ramach asysty Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia pomocy w zakresie niezbędnym do prawidłowego zdefiniowania i rozwiązania problemu.

8) Wszelkie zgłoszenia problemów sprzętu w ramach wykupionych kontraktów serwisowych innych niż na zasadach równoważnych z poziomem serwisu opisanym w zasadach Cisco SmartNet SP Base. będą zgłaszane przez personel Zamawiającego do Wykonawcy w ramach świadczonego serwisu i w ramach wynagrodzenia przewidzianego w § 7 ust. 1 Umowy bez limitu w ilości zgłoszeń uszkodzeń oraz problemów do rozwiązania. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia zdalnej asysty przy rozwiązywaniu problemów. W ramach zdalnej asysty Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia pomocy w zakresie niezbędnym do prawidłowego zdefiniowania i rozwiązania problemu.


9) W przypadku otrzymania informacji od Zamawiającego o potrzebie asysty Wykonawcy przy obsłudze awarii urządzeń wyspecyfikowanych w Załącznikach nr 3A oraz 3B, Wykonawca zapewni konsultacje swojego inżyniera CCIE, polegające na diagnozie zgłoszonej awarii i określeniu sposobu rozwiązania problemu. Zamawiający każdorazowo dla zgłoszonej potrzeby asysty zestawi dostęp zdalny na żądanie. Zamawiający zgłaszać będzie do Wykonawcy prośby o asystę w dni robocze w godz. 9.00 - 17.00 w następujący sposób: telefonicznie (potwierdzając niezwłocznie zgłoszenie faksem lub pocztą elektroniczną), faksem lub pocztą elektroniczną. Rozpoczęcie świadczenia konsultacji nastąpi w terminie nie przekraczającym 2 godzin od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż do świadczenia konsultacji w sprawie awarii zgłoszonych po godzinie 15.00 Wykonawca może przystąpić nie później niż o godz. 9.00 następnego dnia roboczego. Konsultacje Wykonawcy zakończą się w momencie określenia przez Zamawiajęcego statusu zgłoszenia jako zamknięte.

10) W przypadku, kiedy usunięcie awarii wymagać będzie wymiany urządzenia wadliwego na wolne od wad, urządzenie sprawne zostanie przesłane przez Producenta lub Wykonawcę na adres Zamawiającego wskazany w załączniku 1 niniejszej specyfikacji. Czynność wymiany urządzenia wadliwego na sprawne oraz odesłanie urządzenia wadliwego do Producenta lub Wykonawcy przeprowadzi personel Zamawiającego.


11) Serwis będący przedmiotem zamówienia świadczony będzie przez okres 12-ciu miesięcy od daty dostarczenia przez Wykonawcę dokumentu potwierdzającego zarejestrowanie kontraktu serwisowego dla urządzeń wyspecyfikowanych w Załącznikach nr 3A oraz 3B, wystawionego przez producenta serwisowanego sprzętu lub jego oficjalnego przedstawiciela w Polsce oraz dokumentu potwierdzającego bezpośredni dostęp Zamawiającego do Cisco TAC, CSCC i Cisco CCO.

12) Wykonawca zapewni Zamawiającemu (w ramach świadczenia usługi serwisowej i w ramach wynagrodzenia opisanego w § 7 ust. 1 Umowy) dodatkowo 20 godzin rocznie konsultacji inżyniera Wykonawcy. Zamawiający zobowiązany jest do ustalenia z Wykonawcą terminu i zakresu konsultacji, przy czym Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia konsultacji nie później, niż w terminie 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. W ramach konsultacji Zamawiający ma prawo zażądać świadczenia asysty Wykonawcy, o której mowa w punkcie 1.5 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia, jeżeli Zamawiający wyczerpie limit zgłoszeń przysługujący mu w danym roku świadczenia asysty.

13) Zamawiający nie będzie utrzymywał w ramach własnych zasobów magazynu zapasowych elementów dla serwisowania urządzeń sieciowych wyspecyfikowanych w tabelach nr 3A oraz 3B do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Kujawsko-Pomorska Sieć Informacyjna Sp. z o.o.
Ulica Szosa Chełmińska 26
Nr domu 26
Miejscowość Toruń
Kod Pocztowy 87-100
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 56 655 0079
Fax 56 655 0078
Internet http://www.kpsi.pl
Regon 87165422400000
E-mail biuro@kpsi.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Spółka z o.o. z udziałem samorządu województwa.
Rodzaj zam inny Spółka z o.o. z udziałem samorządu województwa.
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie 5.000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu, 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3 gwarancjach bankowych, 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2007 nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Kujawsko-Pomorska Sieć Informacyjna Spółka z o.o. adres: 87-100 Toruń, ul. Szosa Chełmińska 26 PKO BP 2 Oddział Toruń konto nr 14 1020 5011 0000 9702 0013 1623; Nie dopuszcza się wpłacania wadium w kasie zamawiającego! 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego tj. w Kujawsko-Pomorskiej Sieci Informacyjnej Sp. z o.o., ul. Szosa Chełmińska 26, Toruń. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty przed terminem składania ofert. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska).Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.
Zaliczka Nie
Uprawnienie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych niżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Wiedza posiadania wiedzy i doświadczenia tj. wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują należycie, co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Przez zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie zamówienia na co najmniej: 1 dostawę i instalację urządzeń sieciowych firmy Cisco Systems o wartości 200.000,00 zł brutto i 1 usługę serwisu na okres co najmniej 12 miesięcy urządzeń sieciowych firmy Cisco Systems o wartości 200.00,00 zł brutto wraz z potwierdzeniem, że usługi te zostały wykonane należycie (z podaniem w zakresie usług ich wartość przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te są lub zostały wykonane należycie). Jeżeli Wykonawca wykonał zamówienie w walutach obcych Zamawiający przeliczy ich wartość przyjmując średni kurs PLN od tej waluty podanej przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy wykazu wykonanych usług oraz dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych niżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Potencjał wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia - zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych niżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Zdolne dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują co najmniej 2 osobami posiadającymi ważny certyfikat CCIE firmy Cisco System. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych niżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Sytuacja zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych niżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1 wypełniony formularz Szczegółowej specyfikacji usługi serwisowej na załączniku nr 7 do SIWZ, 2. wypełniony formularz Szczegółowej specyfikacji urządzeń objętych usługą serwisową na załączniku nr 8 do SIWZ.
Inne dokumenty Wykonawca oprócz dokumentów wymienionych wyżej dołączy do oferty następujące dokumenty: 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający, w szczególności cenę ofertową oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa, 2. podpisane (zaparafowane) na każdej zapisanej stronie wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ, 3. W sytuacji gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Istotne postanowienia umowy zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) składu osób wskazanych w załączniku nr 6 jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, pod warunkiem że nowe osoby spełniać będą warunki określone w dziale IV pkt 1 ppkt 3, 2) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, która dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest wówczas obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminów realizacji przedmiotu zamówienia jedynie jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty takich jak w szczególności: a) zmiana przepisów prawa mająca wpływ na zakres lub sposób realizacji przedmiotu zamówienia, b) wystąpienie siły wyższej, której działanie uniemożliwiło terminową realizację przedmiotu zamówienia, działanie siły wyższej rozumiane jest jako wszelkie nadzwyczajne zdarzenia o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia, takie jak katastrofy, pożary, powodzie, wybuchy, ataki terrorystyczne, niepokoje społeczne, strajki, z wyjątkiem strajku u Wykonawcy, działania wojenne. c) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminów realizacji przedmiotu zamówienia jeśli wynikać to będzie z przerw w realizacji przedmiotu zamówienia, powstałych z przyczyn wyłącznie zależnych od Zamawiającego lub związanych z czasową niemożliwością udostępnienia sprzętu. W przypadku zaistnienia ww. okoliczności termin zostanie przedłużony o czas niezbędny do zrealizowania przedmiotu zamówienia, co zostanie ustalone za porozumieniem obu stron umowy, w oparciu o ww. okoliczności. d) przedłużającej się niezależnej od Wykonawcy procedury udzielenia niniejszego zamówienia np. w związku z ewentualnym odwołaniem; e) opóźnień związanych z wewnętrznym obiegiem dokumentów u Zamawiającego, niezależnych od Wykonawcy; 4) Dopuszczalna jest zmiana wysokości wynagrodzenia brutto, jeśli wynikać to będzie ze zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. W wypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie Wykonawcy brutto zostanie zmniejszone bądź zwiększone w stosunku odpowiednim do zmiany wysokości podatku VAT, wynagrodzenie Wykonawcy netto (tj. bez podatku VAT) jest niezmienne. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. 4. Fakt zaistnienia takich okoliczności podlegać będzie każdorazowo ocenie Zamawiającego. 5. Wszelkie zmiany umowy wymagają obopólnej zgody stron umowy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://www.kpsi.pl
Adres uzyskania siwz Kujawsko - Pomorska Sieć Informacyjna Sp. z o.o., ul. Szosa Chełmińska 26, 87-100 Toruń.
Data składania wniosków 07/08/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Kujawsko - Pomorska Sieć Informacyjna Sp. z o.o., ul. Szosa Chełmińska 26, 87-100 Toruń.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Informacje dodatkowe Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie 12 miesięcy. (Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełnił wszelkie wymogi niezbędne do rozpoczęcia świadczenia usługi serwisowej w terminie 30 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy, co zostało opisane w dziale II niniejszej SIWZ)
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)