Remont pomieszczeń kuchni w ZSOiP w Siennie

Data publikacji 2014-07-31
Data zakończenia 2014-08-14 12:00:00
Instytucja Gmina Sienno
Miejscowość Sienno
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni

Szczegóły

Numer ogłoszenia 165757 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 453100003, 452625006, 454310007, 454100004, 454210004, 453300009, 453324007, 453330000, 391412004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem remontu pomieszczeń kuchni w budynku ZSOiP w Siennie.
Zakres prac obejmuje:
1. Wymianę instalacji elektrycznych;
2. Roboty rozbiórkowe, murarskie, tynkowanie, układanie płytek na ścianach i posadzkach, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej;
3. Wymianę instalacji i urządzeń wod. - kan i sanitarnych;
4. Budowę instalacji zbiornikowej gazu propan - butan, przyłącza gazowego oraz wewnętrznej instalacji gazowej. Zbiornik 6700 l na gaz będzie dzierżawiony od firmy dystrybucyjnej przez inwestora.
5. Zakup i dostawa wyposażenia kuchni ( kuchnia gazowa, szafki, stoły ze stali kwasoodpornej) .
Prace towarzyszące, oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia:
1) organizacja i zabezpieczenie placu budowy,
2) prowadzenie dziennika budowy,
3) Wykonanie robót, montaż wyposażenia, uruchomienie instalacji gazowej,
4) uporządkowanie terenu po budowie,
5) likwidacja placu budowy,
6) wykonanie kosztorysu powykonawczego,
7) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
Szczegółowy zakres określa: projekty budowlane, przedmiary robót, wykaz mebli zaplecza kuchennego.

Jeśli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia, przedmiarze robót, dokumentacji projektowej wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w rysunkach i opisach dokumentacji technicznej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy).
W przypadku zastosowania materiałów lub urządzeń równoważnych należy dołączyć opis techniczny proponowanych rozwiązań oraz załączyć karty katalogowe.

W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie z załącznikami: dokumentacją projektową, przedmiarami robót, wykazem mebli zaplecza kuchennego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Sienno
Ulica ul. Rynek 36/40
Nr domu 36/40
Miejscowość Sienno
Kod Pocztowy 27-350
Województwo mazowieckie
Tel 048 378-60-18 w. 22
Fax 048 3786134
Internet www.sienno.pl
Regon 00054289900000
E-mail ug@sienno.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Czas D
Data zakończenia 30/09/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór stanowi załącznik nr 2
Wiedza zamawiający uzna za spełnienie tego warunku przez Wykonawcę jeśli wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane o wartości min. 100 000 zł każda (słownie: sto tysięcy złotych). Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wykazie robót stanowiącym załącznik nr 5 oraz załączonych dokumentach potwierdzających ich prawidłowe wykonanie.
Potencjał Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór stanowi załącznik nr 2
Zdolne Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku przez Wykonawcę jeśli wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci gazowych) Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wykazie osób stanowiącym załącznik nr 6.
Sytuacja Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór stanowi załącznik nr 2
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 W przedmiotowym postępowaniu w wykazie należy wskazać roboty potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu dot. posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. warunku określonego w Dziale V ust. 1 pkt 2) SIWZ. Zamawiający nie wymaga złożenia informacji ani dowodów dot. innych robót budowlanych. W przypadku w/w robót Wykonawca ma także obowiązek załączenia dowodów o których mowa powyżej tj. poświadczenia potwierdzającego należyte wykonanie danej roboty budowlanej, wystawionego przez podmiot zamawiający daną robotę. W/w poświadczenie może być zastąpione innym dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie roboty budowlanej, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa wyżej - w takim przypadku Wykonawca ma obowiązek załączenia do oferty uzasadnienia dot. obiektywnej niemożliwości uzyskania poświadczenia).
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty Formularz ofertowy, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wzór umowy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający informuje, że istotne zmiany do umowy w stosunku do treści wybranej oferty są możliwe jeżeli będą korzystne technologicznie lub finansowo dla Zamawiającego, np. w trakcie wykonywania robót pojawią się na rynku nowe, nowocześniejsze, lub o wyższych parametrach użytkowych urządzenia lub technologie, które lepiej będą zaspokajać potrzeby Zamawiającego, lub gdy podczas wykonywania zamówienia pojawiły się okoliczności, których w trakcie sporządzania dokumentacji projektowej nie można było przewidzieć i jednocześnie powodują one, że wykonanie robót budowlanych zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją projektową lub specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiłoby wadę w prawidłowym funkcjonowaniu obiektu. Zmiany do umowy mogą dotyczyć: 1) wynagrodzenia (ceny) oraz przedmiotu umowy: a) jeżeli dla należytego wykonania zamówienia konieczne będzie wykonanie robót zamiennych lub zaniechanie części robót. Zmiana wynagrodzenia nastąpi w oparciu o postanowienia umowy. Podstawę dla zaniechania robót, robót zamiennych lub dodatkowych stanowić może jedynie protokół konieczności, z którego wynikać będzie, że wykonanie określonej części robót zgodnie z dokumentacją jest niemożliwe lub niecelowe lub konieczne jest wykonanie robót zamiennych albo dodatkowych z uwagi na wymogi sztuki budowlanej i wiedzy technicznej. Protokół konieczności powinien być podpisany co najmniej przez Wykonawcę, w tym kierownika budowy, Zamawiającego, inspektora nadzoru oraz w razie potrzeby istotnych zmian w dokumentacji projektowej zawierać stanowisko projektanta o zasadności dokonania zmian w dokumentacji, b) w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT 2) terminu wykonania zamówienia: a) jeżeli wykonanie robót zamiennych ze względu na zasady wiedzy technicznej i sztuki budowlanej lub konieczność sporządzenia i uzgodnienia dodatkowej dokumentacji wymaga dodatkowego czasu ponad termin wynikający z umowy, b) jeżeli wykonanie zamówienia dodatkowego wpłynie na termin wykonania zamówienia podstawowego, c) na skutek okoliczności wynikających z tzw. siły wyższej lub wymogów środowiskowych, lub uwarunkowań prawnych i administracyjnych, d) jeżeli warunki atmosferyczne uniemożliwiają prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami opisanymi w specyfikacji technicznej lub sztuką budowlaną. Wstrzymanie robót z tego powodu musi być potwierdzone w dzienniku budowy i zaakceptowane przez inspektora nadzoru. Wstrzymanie robót budowlanych ze względu na warunki atmosferyczne typowe (właściwe) dla danej pory roku i miesiąca, lub zła organizacja robót nie uzasadnia zmiany umowy, e) w przypadku wystąpienia przeszkód formalno-prawnych niezależnych od stron Umowy (np. zmiany obowiązujących przepisów), oraz w sytuacji gdy ewentualna możliwość pozyskania przez Zamawiającego środków zewnętrznych na dofinansowanie przedmiotowej inwestycji, skutkowała będzie potrzebą zmiany terminu jej realizacji. 3) Inne zmiany dot. niemożliwych do przewidzenia okoliczności jak np. zmiana kierownika budowy, kierowników robót (choroby, przypadki losowe utrata uprawnień itp.), może nastąpić jedynie po pisemnym potwierdzeniu przez Zamawiającego bez konieczności podpisywania aneksów.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.sienno.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy Sienno ul. Rynek 36/40, 27-350 Sienno pok. nr 13
Data składania wniosków 14/08/2014
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Urząd Gminy Sienno ul. Rynek 36/40, 27-350 Sienno pok. nr 6 - sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Zam uzupelniajace Ewentualne zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w trybie przewidzianym w art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych. Zamówienia uzupełniające będzie obejmować prace remontowe pozostałych pomieszczeń kuchni.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)