Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Bobowa.

Data publikacji 2014-07-31
Data zakończenia 2014-08-08 08:30:00
Instytucja Gmina Bobowa
Miejscowość Bobowa
Województwo małopolskie
Branża
  • Instrukcje,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Meble łazienkowe,
  • Pomoce naukowe,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
  • Sprzęt telewizyjny i audiowizualny,
  • Pakiety oprogramowania multimedialnego,
  • Wyroby rękodzielnicze i artystyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 166153 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 452362105, 451127105, 375300002, 391621006, 378000006, 485200009, 396100001, 397131004, 397111309, 375200009, 301900007, 224700005, 302131006, 302321108, 320000003, 323200002, 323200006, 444113007, 391440003, 331416233, 351113204
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie następujących prac:
Organizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Siedliskach
Organizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Wilczyskach
Organizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Brzanie
Organizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Jankowej
Organizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Stróżnej
Organizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Bobowej
Dostosowanie pomieszczeń poprzez modernizację toalet w oddziałach przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Siedliskach,
Dostosowanie pomieszczeń poprzez modernizację toalet w oddziale przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Wilczyskach,
Dostosowanie pomieszczeń poprzez modernizację toalet w oddziale przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Brzanie,
Dostosowanie pomieszczeń poprzez modernizację toalet w oddziale przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Jankowej,
Dostosowanie pomieszczeń poprzez modernizację toalet w oddziale przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Stróżnej,
Dostosowanie pomieszczeń poprzez modernizację toalet w oddziałach przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Bobowej,
Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Siedliskach,
Wyposażenie oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Wilczyskach,
Wyposażenie oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Brzanie,
Wyposażenie oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Jankowej,
Wyposażenie oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Stróżnej,
Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Bobowej.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Bobowa
Ulica Rynek 21
Nr domu 21
Miejscowość Bobowa
Kod Pocztowy 38-350
Województwo małopolskie
Tel 018 3514300
Fax 018 3514300 w. 21
Internet www.bobowa.pl
Regon 00053595900000
E-mail inwestycje@ug.bobowa.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/10/2014
Wadium Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 1) 18.000,00 zł słownie: osiemnaście tysięcy zł. 2) Wadium ma być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku formach podanych w art. 45 ust. 6 Prawa zamówień publicznych. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Grybowie, Oddział w Bobowej Nr 02 8797 1013 0010 0100 0202 0006 4) Kserokopię przelewu załącza się do oferty. 5) W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, złożenia ich należy dokonać w kasie Urzędu Miejskiego w Bobowej (I piętro), a kserokopię oraz za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę, dołączyć do oferty. Złożenie ma być dokonane przed terminem składania ofert. 6) Jeżeli złożenie oferty następuje za pośrednictwem poczty lub przesyłką kurierską, a Wykonawca nie złoży poręczeń lub gwarancji w kasie Urzędu Miejskiego w Bobowej to oryginał poręczenia lub gwarancji ma być załączony do oferty. 7) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11. 8) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek ten będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust 1 będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że należycie zrealizował lub realizuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, - co najmniej jedno zamówienie polegające na budowie placu zabaw i montażu urządzeń oraz co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie wyposażenia do placówek oświatowych na łączną kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł brutto.
Potencjał Warunek ten będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust 1 będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek.
Zdolne Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do kierowania robotami będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia, którymi Wykonawca będzie dysponował tj. - kierownik robót - 2 osoby, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wod-kan lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W/w osoba winna posiadać aktualny wpis na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, w oparciu o ustawę z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów.(Dz. U z 2001r Nr 5 poz. 42 z późn. zmianami)
Sytuacja Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę 500.000,00 zł oraz posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zmówienia na kwotę co najmniej 500.000,00 zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 co najmniej jedno zamówienie polegające na budowie placu zabaw i montażu urządzeń oraz co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie wyposażenia do placówek oświatowych na łączną kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł brutto.
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- zał. nr 1 2) Parafowany przez wykonawcę Wzór umowy (każda strona) - załącznik nr 6 3) Podpisany i uzupełniony harmonogram rzeczowo-finansowy - załącznik nr 11
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą: a) Zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej takimi samymi uprawnieniami, b) Zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy na innego legitymującego się takimi samymi kwalifikacjami/doświadczeniem zawodowym po uprzedniej akceptacji Zamawiającego c) Ustawowej zmiany przepisów podatkowych, d) Wystąpienia zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania realizowanego zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. e) Zmiany terminów wykonania zamówienia z przyczyn zewnętrznych (np. warunki atmosferyczne) niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących niemożliwością prowadzenia prac.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bobowa.pl/BIP
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Bobowej ul. Rynek 21 38-350 Bobowa pok. nr 20
Data składania wniosków 08/08/2014
Godzina składania wniosków 08:30
Miejsce Urząd Miejski w Bobowej ul. Rynek 21, 38-350 Bobowa pokój nr 4
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienie edukacji przedszkolnej
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)