Realizacja zadania pn.: Rewitalizacja terenów zieleni w ogrodzie dworskim oraz adaptacja pomieszczeń na zaplecze socjalno-sportowe w miejscowości Wielkie Chełmy, współfinansowanego w ramach Środka 4.1 Rozwój obszarów zależnych od rybactwa, objętego osią priorytetową 4 - Zrównoważony rozwój obszarów zależnych od rybactwa, zawartą w Programie Operacyjnym Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007 - 2013 Europejskiego Funduszu Rybackiego

Data publikacji 2014-07-31
Data zakończenia 2014-08-18 11:00:00
Instytucja Gmina Brusy
Miejscowość Brusy
Województwo pomorskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 166719 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 451112907, 454530007, 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1)przebudowę istniejących nawierzchni drogowych w tym:
a)plac parkingowy z nawierzchnią trawiastą wzmocniony geokratą, -10 miejsc postojowych, w tym 1 dla niepełnosprawnych,
b)drogi piesze z nawierzchnią gliniasto - żwirową,
c)drogi piesze z nawierzchnią z brukowej kostki betonowej,
d)drogi pieszo-jezdne z nawierzchnią z brukowej kostki betonowej,
e)zagospodarowanie terenów przeznaczonych pod zieleń:-nasadzenie zieleni ozdobnej - rabaty z bylin okrywowych, drzewa i krzewy, trawniki,
2)remont części istniejących pomieszczeń szkoły w tym:
a)roboty przygotowawcze obejmujące:
-skucie wszystkich istniejących tynków ściennych i na suficie,
-oczyszczenie cegieł i uzupełnienie brakujących fug,
-skucie głuchych i luźnych posadzek,
-wykonanie wyrównania posadzek,
-demontaż wszystkich opraw oświetleniowych, oraz instalacji elektrycznych,
b)roboty rozbiórkowe:
-rozbiórka zamurowanego (istniejącego) wyjścia z zewnątrz,
-rozbiórka ściany na korytarzu,
-rozbiórka ścianki działowej w szatni 2,
c)roboty murarskie:
-wykonanie ścian oddzielających projektowana adaptacje od składu opału,
-wykonanie ściany w pomieszczeniu WC gr 12 cm,
d)roboty tynkarskie:
-wykonanie tynków na ścianach podlegających malowaniu oraz na ścianach, które należy pokryć glazurą,
e)roboty instalacyjne:
-wykonanie instalacji wody zimnej i ciepłej,
-wykonanie instalacji c.o.,
-wykonanie instalacji elektrycznej oświetleniowej i gniazd wtykowych,
-wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej,
-wykonanie instalacji kanalizacyjnej,
f)roboty związane z wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej:
-demontaż istniejącej stolarki wraz z istniejącymi ościeżnicami,
-montaż stolarki drzwiowej zewnętrznej oraz wewnętrznej,
g)roboty wykończeniowe:
-roboty glazurnicze,
-roboty malarskie,
h)roboty związane z instalacją - wyposażenie:
-montaż przyborów sanitarnych w pomieszczeniu WC (2 szt. umywalek, 2 szt. baterii do umywalek, sanitariat - pisuar, lustro nad każdą umywalką, zawór antyskażeniowy ze złączką do węża,
-montaż grzejników wraz z zaworami termostatycznymi z pławicami,
-montaż pod umywalkami przepływowego podgrzewacza wody,
-wykonanie naświetlenia nastropowego,
i)roboty związane z przywróceniem istniejących schodów zewnętrznych:
-odkopanie i oczyszczenie schodów,
-wykonanie balustrad stalowych malowanych proszkowo,
-umieszczenie wycieraczki stalowej ocynkowanej ogniowo, we wpuście wykonanie studzienki chłonnej zabezpieczonej kratką.
3)wyposażenie, zgodnie z Załącznikiem Nr 13 do SIWZ
UWAGA:
1)Materiały z rozbiórki nadające się do dalszego użytkowania, humus oraz drewno z wycinki należy przewieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego w odległości do 5 km od placu budowy. Pozostałe materiały z rozbiórki oraz ziemię z korytowania należy wywieźć i zutylizować/ zagospodarować na własny koszt.
2)Kolorystykę projektowanych nawierzchni należy uzgodnić z Zamawiającym na etapie wykonywania robót,
3)Przy zagospodarowaniu terenu odmianę tawuły/pięciornika oraz kolor kwiatów należy uzgodnić z Zamawiającym na etapie wykonywania robót,
4)W trakcie realizacji zadania należy zapewnić stały bezpieczny dostęp do Szkoły Podstawowej. Szczegółowy opis, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 10 do SIWZ, w Projektach budowlanych i wykonawczych - Załącznik Nr 9 do SIWZ oraz w Przedmiarach robót (stanowiących materiał pomocniczy przy przygotowywaniu oferty) - załącznik Nr 11 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Brusy
Ulica ul. Na Zaborach 1
Nr domu 1
Miejscowość Brusy
Kod Pocztowy 89-632
Województwo pomorskie
Tel 52 3969302
Fax 52 3969303
Internet www.brusy.pl
Regon 09235125100000
E-mail zp@brusy.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
Czas D
Data zakończenia 24/10/2014
Wadium 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 7.500,00 zł. (Słownie: siedem tysięcy pięćset złotych 00/100). 2. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Brusach: Bank Spółdzielczy w Koronowie Oddz. w Brusach 59 8144 0005 2005 0500 1267 0002 z adnotacją: Wadium nr sprawy ZP.271.13.2014 (decyduje data uznania wpłaty na koncie zamawiającego). Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał wadium należy złożyć w oddzielnej kopercie razem z ofertą a kopię dokumentu wadium należy wpiąć w ofertę. 6. Wadium w przypadku wykonawców działających wspólnie może być wniesione przez jednego z wykonawców - pełnomocnika, z zaznaczeniem że jest przez niego wnoszone w imieniu wykonawcy. 7. Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać: a) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby: - Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; -Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ww. ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; b) dokładne określenie przedmiotu postępowania, c) kwotę zobowiązania, d) termin ważności, e) klauzule dodatkowe np. nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu. 8. Pozostałe formy wniesienia wadium winny zawierać wszystkie elementy wynikające z odnośnych i obowiązujących przepisów.
Zaliczka Nie
Zdolne Zamawiający żąda aby Wykonawcy dysponowali: 1) osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj. a) 1 osobą na stanowisko kierownika budowy posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniejszych przepisów, lub w odniesieniu do obywateli państw członkowskich, posiadających odpowiednie, równoważne kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające swoim zakresem uprawnieniom budowlanym, o których mowa w ustawie Prawo budowlane; b) 1 osobą na stanowisko kierownika robót posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniejszych przepisów, lub w odniesieniu do obywateli państw członkowskich, posiadających odpowiednie, równoważne kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające swoim zakresem uprawnieniom budowlanym, o których mowa w ustawie Prawo budowlane; c) 1 osobą na stanowisko kierownika robót sanitarnych posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniejszych przepisów, lub w odniesieniu do obywateli państw członkowskich, posiadających odpowiednie, równoważne kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające swoim zakresem uprawnieniom budowlanym, o których mowa w ustawie Prawo budowlane; 1 osobą na stanowisko kierownika robót elektrycznych posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniejszych przepisów, lub w odniesieniu do obywateli państw członkowskich, posiadających odpowiednie, równoważne kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające swoim zakresem uprawnieniom budowlanym, o których mowa w ustawie Prawo budowlane. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie Wykazu osób oraz oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia złożonych przez Wykonawców na zasadzie spełnia/nie spełnia
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty 1) W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, 2) Wypełniony formularz oferty - zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ; 3) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - Załącznik Nr 8 do SIWZ); 4)Kserokopia dowodu wniesienia wadium.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Istotne zmiany w umowie, na skutek wystąpienia poniższych okoliczności mogą dotyczyć następujących elementów umowy: 1) w zakresie zmiany parametrów przedmiotu umowy, w przypadku: - aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu, -wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geotechnicznych, - wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienia niezinwentaryzowanych podziemnych sieci, instalacji, urządzeń, obiektów budowlanych, pozostałości, itp., - wystąpienia siły wyższej, - zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, - zmiany postanowień umowy o dofinansowanie przedmiotu zamówienia - konieczności wykonania robót zamiennych, - wyłączenia lub rezygnacji z wykonania części zamówienia 2) w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku: - wystąpienie odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienia niezinwentaryzowanych podziemnych sieci, instalacji, urządzeń, obiektów budowlanych, pozostałości itp., - wystąpienie odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geotechnicznych, - konieczności udzielenia zamówienia dodatkowego, - wprowadzenia zmian w dokumentacji techniczno - projektowej, co może powodować brak możliwości dotrzymania pierwotnego terminu zakończenia realizacji zawartej umowy, - przerw w realizacji robót budowlanych powstałych z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy - braku możliwości niezwłocznego zawarcia umowy z Wykonawcą po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, - konieczności uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, zgód lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów, - konieczności wykonania prac archeologicznych na terenie budowy, - zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, - zmiany postanowień umowy o dofinansowanie przedmiotu zamówienia, - wystąpienia siły wyższej, - zmiany parametrów przedmiotu umowy, 3) w zakresie zmiany terminów płatności, w przypadku: - nieprzewidzianego braku płynności finansowej u Zamawiającego, - zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, - zmiany postanowień umowy o dofinansowanie przedmiotu zamówienia, - wystąpienia siły wyższej, - zmiany terminu wykonania zamówienia, 4) w zakresie zmiany zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w przypadku: - zmiany terminu wykonania zamówienia, - zmiany wynagrodzenia, 5) w zakresie zmiany wynagrodzenia, w przypadku: - wyłączenia lub rezygnacji z wykonania części zamówienia (zmniejszenie wynagrodzenia), - zmiany urzędowej stawki podatku VAT przy zachowaniu ceny netto bez zmian (dotyczy to części wynagrodzenia za prace, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano), - wystąpienia przyczyny o obiektywnym charakterze, istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie części zakresu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia (zmniejszenie wynagrodzenia). 6) w zakresie podwykonawstwa, w przypadku: - zmiany zakresu robót powierzonych podwykonawcom, - zmiany podwykonawcy (pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego) - zlecenie części robót podwykonawcy (pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego) - rezygnacji z podwykonawcy. 3. Siła wyższa oznacza wyjątkowe wydarzenie lub okoliczność: a) na którą Strony nie miały wpływu, b) przeciw której Strony nie mogły się zabezpieczyć przed zawarciem umowy, c) której nie można było w racjonalny sposób uniknąć lub przezwyciężyć, d) której nie można uznać za wywołaną w znaczącym stopniu przez żadną ze Stron
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz bip.brusy.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Brusach, ul. Na Zaborach 1, 89-632 Brusy, pok. 34
Data składania wniosków 18/08/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Urząd Miejski w Brusach, ul. Na Zaborach 1, 89-632 Brusy, Biuro interesanta, pok. 1
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt współfinansowany w ramach Środka 4.1 Rozwój obszarów zależnych od rybactwa, objętego osią priorytetową 4 - Zrównoważony rozwój obszarów zależnych od rybactwa, zawartą w Programie Operacyjnym Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007 - 2013 Europejskiego Funduszu Rybackiego
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)