Dostawę i montaż wyposażenia meblowego i AGD dla domu studenckiego Maćko Uniwersytetu Przyrodniczego

Data publikacji 2014-07-31
Data zakończenia 2014-08-08 09:00:00
Instytucja Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Meble łazienkowe,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 255414 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391410002, 391440003, 391500008, 397111103, 397114209, 397131004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia meblowego i AGD dla domu studenckiego Maćko Uniwersytetu Przyrodniczego przez Wykonawcę własnym transportem na własne ryzyko i koszt.
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia + Formularz cenowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
Ulica ul. Wojska Polskiego 28
Nr domu 28
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 60-637
Województwo wielkopolskie
Tel 061 8487023, 8487043
Fax 061 8487043, 8487145
Internet www.au.poznan.pl
Regon 00000184400000
E-mail zampub@au.poznan.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 42
Wadium Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 7 000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych), w terminie do dnia 08.08.2014 r. do godz. 9:00.
Zaliczka Nie
Uprawnienie na podstawie oświadczenia
Wiedza wykażą że wykonali co najmniej 2 dostawy a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonane dostawy w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia (dostawa mebli hotelowych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości co najmniej 150.000 PLN brutto każda oraz załączą dokument potwierdzający, że dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie.
Potencjał na podstawie oświadczenia
Zdolne na podstawie oświadczenia
Sytuacja na podstawie oświadczenia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Atest higieniczny potwierdzający Klasę Higieny E-1 dotyczy płyty meblowej laminowanej Atest na użytą farbę proszkową. Atest trudnopalności dotyczący zastosowanych tkanin obiciowych.
Inne dokumenty Oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 6 Formularz oferty- załącznik nr 1 Wykaz wykonanych usług- załącznik nr 7 Projekt umowy - załącznik nr 8
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wprowadzenie zmian w uprzednio zatwierdzonej umowie może nastąpić wyłącznie w sytuacjach przewidzianych ustawą dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych i wymaga to dla swej ważności formy pisemnej
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 ocena techniczna( jakość wykonania )
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz www.up. poznan.pl
Adres uzyskania siwz SIWZ można pobrać w formie papierowej od Zamawiającego w budynku Collegium Maximum Uniwersytetu Przyrodniczego ul. Wojska Polskiego 28, IV piętro pok. 407 w godz. 10:00 do 12:00
Data składania wniosków 08/08/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce w budynku Collegium Maximum Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu ul. Wojska Polskiego 28, IV piętro pok. 407
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)