Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Miejska Kłodzko
|
Ulica |
pl. Bolesława Chrobrego 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Kłodzko
|
Kod Pocztowy |
57-300
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
074/8654600
|
Fax |
074 8674062
|
Internet |
www.um.klodzko.pl
|
Regon |
00052605000000
|
E-mail |
umklod@um.klodzko.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
35
|
Wadium |
1. Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 2 000,00 zł, dwa tysiące zł. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust 6 ustawy PZP: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.) Wadium wniesione w pieniądzach Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek Zamawiającego PBS w Strzelinie o Kłodzko - 28 9588 0004 7100 1010 2000 0050, z adnotacją Wadium do przetargu nieograniczonego STOP wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Miejskiej Kłodzko. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, musi je wpłacić odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w pozostałych dostępnych formach, musi je składać w oryginale w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Kłodzku, Pl. B. Chrobrego 1, w oddzielnej kopercie zawierającej informacje dotyczące Wykonawcy i zatytułowanej Wadium do przetargu nieograniczonego STOP wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Miejskiej Kłodzko, wówczas dodatkowo do oferty należy dołączyć kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 2. Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument winien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem. Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji i poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą . 4. Wykonawca, którego oferta nie będzie prawidłowo zabezpieczona wniesionym wadium zostanie wykluczony z postępowania. 5. Zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium przez Zamawiającego określa art.46 ustawy PZP
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje sposobu spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. Każdy z Wykonawców musi przedłożyć wraz z ofertą podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, stanowiące załącznik nr 1 do siwz. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wspólne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 Pzp.
|
Wiedza |
Zamawiający nie precyzuje sposobu spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. Każdy z Wykonawców musi przedłożyć wraz z ofertą podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, stanowiące załącznik nr 1 do siwz. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wspólne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 Pzp.
|
Potencjał |
Zamawiający nie precyzuje sposobu spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. Każdy z Wykonawców musi przedłożyć wraz z ofertą podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, stanowiące załącznik nr 1 do siwz. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wspólne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 Pzp.
|
Zdolne |
Zamawiający nie precyzuje sposobu spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. Każdy z Wykonawców musi przedłożyć wraz z ofertą podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, stanowiące załącznik nr 1 do siwz. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wspólne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 Pzp.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie precyzuje sposobu spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. Każdy z Wykonawców musi przedłożyć wraz z ofertą podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, stanowiące załącznik nr 1 do siwz. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wspólne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 Pzp
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
Inne wymagane dokumenty: a. Wypełnione i podpisane przez wykonawcę formularze - załączniki do siwz b. Zaakceptowany projekt umowy. Projekt umowy musi zostać zaakceptowany bez dokonywania w nim jakichkolwiek zmian. Obok dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa: 1. ofertę, wg wzoru oferty, stanowiącego część II SIWZ; 2. dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, a podpisywana jest przez pełnomocnika; 3. stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, albo z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEIDG) lub innego dokumentu (umowa spółki cywilnej, itp.).
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem możliwości i warunków dokonania zmian określonych poniżej: 1. zmiany strony umowy tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów oraz zmiana nazwy, adresu i siedziby jednej ze stron, 2. zmiany obowiązujących przepisów prawa, pociągająca za sobą zmianę postanowień umowy, 3. zmiany wartości umowy ze względu na ustawową zmianę stawki podatku VAT, 4. nieprzewidzianych okoliczności formalno-prawnych, 5. danych osobowych: przedstawicieli i osób upoważnionych, podwykonawcy lub innego podmiotu uczestniczącego w realizacji przedmiotu zamówienia. 6. korekty oczywistych omyłek i błędów pisarskich, 7. zmiany warunków płatności za zgodą Zamawiającego, 8. siła wyższa, 9. zmiany terminu realizacji zamówienia z powodu przedłużenia się procedury rekrutacyjnej Beneficjentów ostatecznych projektu; 6. Jakiekolwiek zmiany umowy wymagają zgody obu stron oraz pod rygorem nieważności - zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do umowy. 7. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w sytuacji określonej w art. 145 Prawa zamówień publicznych. Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o zaistnieniu istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takich wypadkach Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. 8. W sprawach nieuregulowanych umową zastosowanie będą miały przepisy kodeksu cywilnego, o ile przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych nie stanowią inaczej. 9. Sprawy sporne wynikające z umowy rozstrzygane będą przez Sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego. Za przypadki siły wyższej uważa się wszelkie nieznane stronom w chwili zawarcia umowy zdarzenia, zaistniałe niezależnie od woli stron, na których zaistnienie strony nie miały żadnego wpływu. Strona powołująca się na siłę wyższą powinna zawiadomić niezwłocznie drugą stronę pisemnie
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.bip.um.klodzko.pl/gospodarka/zamówienia publiczne
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Miasta Kłodzka, pl. Bolesława Chrobrego1, 57-300 Kłodzko, pok. 231, czynne w godzinach 7.30-15.30 od poniedziałku do piątku..
|
Data składania wniosków |
08/08/2014
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Urząd Miasta Kłodzka, pl. Bolesława Chrobrego1, 57-300 Kłodzko, pok. 101 Biuro Obsługi Ludności, czynne w godzinach 7.30-15.30 od poniedziałku do piątku.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Projekt pn. STOP wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Miejskiej Kłodzko. Numer referencyjny projektu: POIG.08.03.00-02-105/13, umowa o dofinansowanie numer: POIG.08.03.00-02-105/13-00, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu-e- inclusion, Oś Priorytetowa 8. Społeczeństwo Informacyjne- zwiększanie innowacyjności gospodarki, Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka..
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
certyfikaty i standardy określone w załaczniku nr 4 do siwz (oferty).
|