Dostawa czapek służbowych letnich w ilości 4930 sztuk oraz czapek służbowych zimowych w ilości 4930 sztuk

Data publikacji 2014-08-01
Data zakończenia 2014-08-18 11:00:00
Instytucja Biuro Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Nakrycia głowy i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 167517 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 184433205
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, pochodzących z bieżącej produkcji:
a)czapek służbowych letnich w ilości 4930 sztuk,
b)czapek służbowych zimowych w ilości 4930 sztuk

Opis

Dostawa nowych, pochodzących z bieżącej produkcji, czapek służbowych letnich w ilości 4930 sztukDostawa nowych, pochodzących z bieżącej produkcji, czapek służbowych zimowych w ilości 4930 sztuk

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Biuro Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej
Ulica ul. Podchorążych 38
Nr domu 38
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-463
Województwo mazowieckie
Tel 22 500 43 72
Fax 22 500 47 82, 22 500 47 07
Internet www.strazgraniczna.pl
E-mail wzp.kg@strazgraniczna.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa centralna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 05/12/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie konkretyzuje warunku, ocena na podstawie złożonego oświadczenia
Wiedza na potwierdzenie spełnienia warunku, Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej: -W zakresie części I zamówienia - jedną główną dostawę czapek z daszkiem, w ilości nie mniejszej niż 1000 szt. - W zakresie części II zamówienia - jedną główną dostawę czapek dzianinowych, w ilości nie mniejszej niż 1000 szt. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, wykonawca nie może posługiwać się tym samym dokumentem referencyjnym, chyba że wielkość i zakres dostaw(y) w nim wyszczególnionych(nej) spełnia wszystkie wymagania określone łącznie dla części zamówienia, których wykonanie ma potwierdzać ten dokument referencyjny.
Potencjał Zamawiający nie konkretyzuje warunku, ocena na podstawie złożonego oświadczenia
Zdolne Zamawiający nie konkretyzuje warunku, ocena na podstawie złożonego oświadczenia
Sytuacja Zamawiający nie konkretyzuje warunku, ocena na podstawie złożonego oświadczenia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W zakresie części I zamówienia - Dostawa czapki służbowej letniej. -Analizy, atesty, raporty z badań lub inne dokumenty, zawierające wskaźniki techniczno-użytkowe tkaniny drelichowej oraz tkaniny podszewkowej użytych do wykonania czapki, potwierdzające spełnienie wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia. Dokumenty te muszą być wystawione przez akredytowane laboratorium badawcze lub producenta tych tkanin; -Jeden egzemplarz dokumentacji techniczno - technologicznej dotyczącej wytwarzania oferowanego przedmiotu zamówienia w polskiej wersji językowej, która powinna zawierać co najmniej następujące informacje: opis przedmiotu zamówienia, rysunek (rysunki), wymagania techniczne (zawierające miedzy innymi wykaz materiałów i dodatków niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia) opis sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, oraz jego oznaczenia, tabelę wymiarów, opis sposobu pakowania W zakresie części II zamówienia - Dostawa czapki służbowej zimowej -Analizy, atesty, raporty z badań lub inne dokumenty, zawierające wskaźniki techniczno-użytkowe dzianiny wełniano - akrylowej, dzianiny poliestrowej typu Polar oraz dwuwarstwowego układu dzianin użytych do wykonania czapki zimowej potwierdzające spełnienie wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia. Dokumenty te muszą być wystawione przez akredytowane laboratorium badawcze lub producenta tych tkanin -Jeden egzemplarz dokumentacji techniczno - technologicznej dotyczącej wytwarzania oferowanego przedmiotu zamówienia w polskiej wersji językowej, która powinna zawierać co najmniej następujące informacje: opis przedmiotu zamówienia, rysunek (rysunki), wymagania techniczne (zawierające miedzy innymi zestawienie części składowych, wykaz materiałów i dodatków niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia) opis sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, oraz jego oznaczenia, tabelę wymiarów, opis sposobu pakowania.
Inne dokumenty Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem przy zachowaniu wymaganego terminu wystawienia dokumentu. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 70
Kryt 2 Jakość
Kryt 2p 30
Adres strony internetowej siwz www. strazgraniczn.pl
Adres uzyskania siwz Zamówienia Publiczne Biura Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej 00-463 Warszawa, ul. Podchorążych 38, nr tel. (22) 500 43 72, 500 4387, 500 44 36, Nr fax. (22) 500 47 07, 500 47 82
Data składania wniosków 18/08/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Kancelaria Biura Finansów KGSG w Warszawie, przy ul. Podchorążych 38, budynek nr 5 tel. kontaktowy: po linii miejskiej (22) 500 43 72, 500 43 87; po linii resortowej (z biura przepustek) 76604372
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)