Przedmiotem zamówienia jest dostawa nabiału i przetworów mleczarskich do SOLPARK KLESZCZÓW Sp. z o.o. w Kleszczowie.
Przedmiot zamówienia określony w pkt. 4.1. obejmuje dostawę nabiału i przetworów mleczarskich do SOLPARK KLESZCZÓW Sp. z o.o. w Kleszczowie w okresie 25 sierpnia 2014r. do 31 grudnia 2014r. pełnowartościowe i świeże, posiadające cechy pierwotnego opakowania, z ważnym terminem przydatności, zapewniających bezpieczeństwo konsumenta, odpowiadających jakości handlowej określonej w obowiązujących przepisach o jakości handlowej lub deklarowanej przez producenta w jego oznakowaniu.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w opakowaniach jednostkowych oraz transportowych (zbiorczych), każde opakowanie zbiorcze musi zawierać etykietę informacyjną zawierającą dane: nazwę i adres producenta, nazwę produktu, jego klasy, jakości, daty produkcji, termin przydatności do spożycia (nie krótszy niż 3/4 okresu przydatności od daty produkcji).
Dostawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego specjalistycznymi środkami transportu dostosowanymi do przewozu art. mleczarskich zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia DZ. U. Nr 1714, poz. 1225 ze zm.) w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej jakości dostarczanych produktów, w szczególności utrzymujące parametry dotyczące przechowywania produktów. Natomiast osoby wykonujące zamówienie mające kontakt z muszą posiadać aktualne zaświadczenie lekarskie: sanitarno-epidemiologiczne, zezwalające na pracę w kontakcie z żywności.
Dostawy realizowane będą w dni robocze:
raz w tygodniu (pozostałe produkty) w godzinach 6.00 - 12.00.
do 2 razy w tygodniu (sery żółte, twarogowe i inne) od 6.00 do 12.00
Wielkość poszczególnych dostaw Zamawiający będzie zgłaszał z dwudniowym wyprzedzeniem
w formie elektronicznej (e-mail). W sytuacji, gdy skorzystanie ze skrzynki e-mailowej nie będzie możliwe z powodu usterek technicznych dopuszcza się porozumiewanie za pomocą telefonu bądź fax-u. Przy czym zaznaczamy, że Wykonawca jest zobowiązany do odesłania potwierdzenia otrzymania zamówienia za pomocą rozmowy telefonicznej bądź elektronicznie, za pomocą fax-u w ciągu 8 godzin od otrzymania zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość korekty zamówienia w dniu następnym po dniu złożenia zamówienia. Istnieje możliwość zmiany planowanego dnia dostawy z uwzględnieniem interesów Wykonawcy - a szczegóły ustalenia wówczas planowanego terminu dostawy zostały opisane we wzoru Umowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części przedmiotu zamówienia w zależności od rzeczywistych potrzeb w okresie obowiązywania niniejszej umowy wynikających z rodzaju diet oraz ze zmiennej ilości klientów Zamawiającego uzależnionych od zakresu zarezerwowanych szkoleń, konferencji, eventów, sezonu w związku z zakresem świadczonych usługi i prowadzonej przez Zamawiającego działalności. Przedmiot zamówienia jest określony kalkulacyjnymi wartościami, które nie mogą stanowić podstawy do roszczeń ze strony wykonawcy w przypadku zamówienia mniejszej ilości przez Zamawiającego.
Koszt transportu i wyładunku ponosi Wykonawca. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
"SOLPARK KLESZCZÓW" Sp. z o.o.
|
Ulica |
ul. Sportowa 8
|
Nr domu |
8
|
Miejscowość |
Kleszczów
|
Kod Pocztowy |
97-410
|
Województwo |
łódzkie
|
Tel |
44 731 65 00
|
Regon |
10068625300000
|
E-mail |
biuro@kompleks-solpark.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
|
Rodzaj zam inny |
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data roz |
25/08/2014
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Zamawiający określa minimalne wymagania, tj. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają zgłoszoną działalność podlegającą urzędowej kontroli w świetle postanowień ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego lub ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia mając na uwadze przedmiot zamówienia: nabiał i przetwory mleczne
|
Wiedza |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej dwa zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego postępowania, tj. związane z dostarczaniem nabiału i przetworów mleczarskich z czego jeden o wartości co najmniej 30.000,00 zł z podatkiem VAT wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że usługa te została wykonana lub jest wykonywana należycie.
|
Potencjał |
Posiadają pojazdy (co najmniej 2) spełniające wymagania do przewożenia nabiału
i przetworów mleczarskich do obiektu Zamawiającego - realizacji zamówienia wg. załącznika nr 9 do SIWZ
|
Zdolne |
warunek ten zostanie spełniony, jeżeli osoby, które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia posiadają aktualne zaświadczenie lekarskie: sanitarno - epidemiologiczne, zezwalające na pracę w kontakcie z żywnością
|
Sytuacja |
warunek ten zostanie uznany, jeżeli Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej, kontraktowej,) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na łączną sumę gwarancyjną co najmniej 60.000,00 PLN
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Dok potw 2 |
Tak
|
Dok potw 3 |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający może odstąpić od umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy oraz określa następujące warunki zmiany:
zmiany w zakresie lokalizacji do których następować będą dostawy przedmiotu zamówienia w przypadku przejęcia lub uruchomienia przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy nowych lokalizacji,
zmiany środka transportu przy pomocy którego Wykonawca będzie realizował zamówienie - w przypadku, gdy Wykonawca nie będzie korzystać przy wykonywaniu zamówienia ze środka transportu wskazanego w załączniku nr 3 do umowy (np. gdy ulegnie awarii lub w przypadku utraty decyzji lub opinii lub zaświadczenia) obowiązany jest wskazać inny środek transportu przystosowany do przewozu produktów objętych przedmiotem niniejszego zamówieniem, w wykazie narzędzi stanowiącym załącznik do oferty, posiadający wymagane przez przepisy prawa aktualne decyzje lub opinie lub zaświadczenia wydane przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej i przedstawi je Zamawiającemu w postaci ich kserokopii,
sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych.
Strony zgodnie oświadczają, że w przypadku nie uzyskania przez Zamawiającego zgody odpowiednich organów administracyjnych uprawniających do wykonywania przez Zamawiającego usług gastronomicznych bądź cofnięcia zgody lub wstrzymania takiej zgody oraz gdy świadczenie usług gastronomicznych w Solpark-u byłoby deficytowe i zagroziłoby to wypłacalności spółki, Zamawiającemu przysługuje prawo do jednostronnego odstąpienia od umowy w terminie 30 dni od dnia zaistnienia tych zdarzeń. W przypadku odstąpienia od Umowy z tego powodu przez Zamawiającego Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze, na co Wykonawca wyraża zgodę i zrzeka się tym samym ewentualnych roszczeń z tego tytułu.
Zamawiający dopuszcza zmianę terminu rozpoczęcia realizacji usług w przypadku przedłużenia się procedury wyboru Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części przedmiotu zamówienia w zależności od rzeczywistych potrzeb w okresie obowiązywania niniejszej umowy. Przedmiot zamówienia jest określony kalkulacyjnymi wartościami, które nie mogą stanowić podstawy do roszczeń ze strony wykonawcy w przypadku zamówienia mniejszej ilości przez Zamawiającego. W zależności od rzeczywistych potrzeb w okresie obowiązywania niniejszej umowy wynikających ze zmiennej ilości klientów Zamawiającego uzależnionych od zakresu zarezerwowanych szkoleń, konferencji, eventów, sezonu w związku z zakresem świadczonych usługi i prowadzonej przez Zamawiającego działalności
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.solpark.bip.kleszczow.pl
|
Adres uzyskania siwz |
SOLPARK KLESZCZÓW SP. Z O.O.
UL. SPORTOWA 8
97-410 KLESZCZÓW
|
Data składania wniosków |
11/08/2014
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
SOLPARK KLESZCZÓW SP. Z O.O.
UL. SPORTOWA 8
97-410 KLESZCZÓW
SEKRETARIAT BIURA ZARZĄDU, I PIĘTRO
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|