Przebudowa wraz z modernizacją infrastruktury sieciowej LAN urzędu

Data publikacji 2014-08-04
Data zakończenia 2014-08-19 12:00:00
Instytucja Burmistrz Miasta Lubań
Miejscowość Lubań
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Sieci komunikacyjne,
  • Okablowanie sieciowe,
  • Elementy składowe sieci

Szczegóły

Numer ogłoszenia 259852 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 450000007, 324121108, 324210000, 324220003, 302000001, 453143200
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa wraz z modernizacją infrastruktury sieciowej LAN urzędu.
A) Etap1 - Zaprojektowanie i wybudowanie infrastruktury dostępowej pomiędzy wskazanymi budynkami Urzędu - minimalne wymagania:1. Wybudowanie zewnętrznej infrastruktury sieciowej i dostępowej, w tym roboty budowlane związane z wybudowaniem połączenia światłowodowego oraz montażu urządzeń dostępowych na podstawie wskazań Zamawiającego w trybie zaprojektuj-wybuduj pomiędzy dwoma lokalizacjami Zamawiającego. 2. Zamawiający przekaże Wykonawcy wymagane prawem pozwolenia, zgody na budowę i inwestycje zgodnie z w wymaganiami prawa po przygotowaniu niezbędnej dokumentacji formalnej przez Wykonawcę, 3. Zamawiający wymaga, aby zaprojektowana i wybudowana zewnętrzna sieć dostępowa pomiędzy budynkiem zlokalizowanym przy ul. 7 Dywizji 14 a ul. Mickiewicza 6 była oparta na światłowodzie o wielkości wiązki wskazanej przez oferenta z zachowaniem rezerwy na rozbudowę lub działania awaryjne, 4. Wszelkie roboty remontowo-budowlane niezbędne do realizacji projektu muszą być zgodne z dołączonym do SIWZ PFU, na podstawie których oferent przygotuje do akceptacji dokumentacje projektowo-wykonawczą. 5. Zakres prac remontowo-budowlanych opisują pliki załączone do ogłoszenia jako podstawa do przygotowania wyceny oraz dostarczonej do zatwierdzenia po podpisaniu umowy do 21 dni dokumentacji projektowo-wykonawczej zgodnie z procedurą i wymagania trybu zaprojektuj-wybuduj jako wymagane prawem projekty budowlano-inwestorskie niezbędne w zakresie realizowanej inwestycji do akceptacji przez Zamawiającego. 6. Uzyskanie powyższej akceptacji jest warunkiem przekazania placu budowy Wykonawcy celem rozpoczęcia prac montażowych. 7. Minimalny okres wymaganej gwarancji na dostarczony osprzęt i wykonane roboty to 36 m-ce. 8. Prace budowlane, modernizacyjne, adaptacyjne są rozliczane jako wynagrodzenie ryczałtowe zgodnie z wymaganiami opisanymi w zaakceptowanej dokumentacji. 9. Oferent określa warunki montażu, lokalizacji punktów dostępowych na podstawie załączonego do SIWZ PFU, które są traktowane przez Zamawiającego jako materiał pomocniczy do procesu projektowania i kosztorysowania własnego dla sieci światłowodowej łączącej obie lokalizacje. 10. Wybudowane połączenie zewnętrzne musi być w pełni uruchomione, skonfigurowane i zakończone odpowiednimi jakościowo i wydajnościowo urządzeniami i wpięte do sieci wewnętrznych LAN w obu budynkach tak, aby zapewniały pełną komunikację , dostęp do Internetu i przepływ danych z systemów informatycznych urzędu. 11. Wybudowana wewnętrzna sieć musi być w pełni uruchomiona, skonfigurowana i zakończone odpowiednimi jakościowo i wydajnościowo urządzeniami i wpięta do sieci zewnętrznej jak i wewnętrznej LAN w obu budynkach tak aby zapewniać pełną komunikację, dostęp do Internetu i przepływ danych z systemów informatycznych urzędu poprzez dostarczenie odpowiedniej ilości media-konwerterów dla urządzeń peryferyjnych urzędu i pozostałych stacji roboczych (przewidywana szacunkowo ilość min. 35 szt.) oraz/lub odpowiednich kart/wkładek sieciowych. 12. Zakończenie prac i zgłoszenie do obioru wymaga dostarczenia dokumentacji projektowo-powykonawczej zgodnie z procedurą i wymagania trybu zaprojektuj-wybuduj jako wymagane prawem projekty budowlano-inwestorskie niezbędne w zakresie realizowanej inwestycji do akceptacji przez Zamawiającego. 13. W ramach odbioru Wykonawca przedstawi dokumentację powykonawczą wraz z mapkami, odpowiednimi pomiarami, odbiorami technologiczno-prawnymi. B) Etap 2 - Modernizacja , zaprojektowanie, wybudowanie infrastruktury LAN w technologii światłowodowej, zasilania dedykowanego 230V oraz sieci zasilającej 230V- minimalne wymagania: 1. Wybudowanie wewnętrznej infrastruktury sieciowej i dostępowej, w tym roboty budowlane związane z adaptacją pomieszczenia na serwerownię oraz roboty budowlane związane z wybudowaniem w technologii światłowodowej sieci LAN wraz z montażem urządzeń dostępowych na podstawie wskazań Zamawiającego w trybie zaprojektuj-wybuduj, 2. Zamawiający przekaże Wykonawcy wymagane prawem pozwolenia/zgody na budowę i inwestycje zgodnie z w wymaganiami prawa; 3. Zamawiający wymaga aby zaprojektowana i wybudowana wewnętrzna sieć LAN była oparta na światłowodzie w technologii zaproponowanej przez Wykonawcę; 4. Wszelkie roboty remontowo-budowlane niezbędne do realizacji projektu muszą być zgodne z dołączonym do SIWZ PFU na podstawie których oferent przygotuje do akceptacji dokumentacje projektowo-wykonawczą. 5. Zakres prac remontowo-budowlanych opisują pliki załączone do ogłoszenia jako podstawa do przygotowania wyceny; 6. Uzyskanie powyższej akceptacji jest warunkiem przekazania placu budowy Wykonawcy celem rozpoczęcia prac montażowych. 7. Prace budowlane, modernizacyjne, adaptacyjne są rozliczane jako wynagrodzenie ryczałtowe zgodnie z wymaganiami opisanymi w zaakceptowanej dokumentacji; 8. Oferent określa warunki montażu , lokalizacji punktów dostępowych na podstawie załączonego do SIWZ PFU, które są traktowane przez Zamawiającego jako materiał pomocniczy do procesu projektowania i własnego kosztorysowania wewnętrznej sieci światłowodowej; 9. Wybudowane połączenie musi być w pełni uruchomione, skonfigurowane i zakończone odpowiednimi jakościowo i wydajnościowo urządzeniami i wpięte do sieci wewnętrznych LAN w obu budynkach tak aby zapewniały pełną komunikację , dostęp do Internetu i przepływ danych z systemów informatycznych wewnątrz urzędu. 10. Zamawiający określa że podstawowy punkt logiczny sieci LAN (PEL) składa się z: - dwa gniazda światłowodowe, - podwójne gniazdo 230V zasilania dedykowanego; -podwójne gniazdo 230V zasilania ogólnego; - jedno gniazdo RJ 45 kat. 6
11. Przewidywana ilość punktów logicznych (PEL) światłowodowych w Lokalizacji 7 Dywizji 14 (74 punkty logiczne i 2 punkty do wi-fi)
- p. 1 - 3 punkty logiczne; - p. 2 - 2 punkty logiczne;- p. 3 - 2 punkty logiczne; - p. 4 - 3 punkty logiczne; - p. 5 - 4 punkty logiczne; - p. 6 - 4 punkty logiczne; p. 7 - serwerownia 4 punkty logiczne; - p. 8 - 2 punkty logiczne; - p. 9 - 4 punkty logiczne; - p. 10 - 2 punkty logiczne; - p. 11 - sala konferencyjna - 1 punkt do wi-fi (access point); - p. 12 - 3 punkty logiczne; - p. 13 -2 punkty logiczne; - p. 14 - 2 punkty logiczne; p. 15 - 2 punkty logiczne; - p. 16 - 3 punkty logiczne; - p.17 - 4 punkty logiczne; - p. 18 - 2 punkty logiczne; - p. 19 - 2 punkty logiczne; - p. 20 - 3 punkty logiczne; - p. 21 - 3 punkty logiczne; - p. 22 - 5 punkty logiczne; - p. 23 - 2 punkty logiczne; - sekretariat -6 punktów logicznych; - punkt kserograficzny - 1 punkt logiczny; - przybudówka - 4 punkty logiczne; - przybudówka - 1 punkt wi-fi (access point, salka konferencyjna)
12. W ramach modernizacji sieci wymagane jest zaprojektowanie, wykonanie i uruchomienie dedykowanej sieci zasilającej 230V dla każdego punktu PEL, wraz z dostosowaniem pionów zasilających elektrycznych, wymianą/przebudową zabezpieczeń elektrycznych zgodnie z wymaganiami prawa na podstawie zaakceptowanej dokumentacji projektowej.
13. W ramach modernizacji sieci elektrycznej w budynku przy ul. 7 Dywizji 14 wymagane jest zaprojektowanie i wykonanie wymiany całej instalacji elektrycznej od przyłącza:
- sieci zasilającej 230 V dla oświetlenia pomieszczeń biurowych i korytarzy, z wymianą osprzętu (wyłączniki, gniazda) zainstalowanie nowych lamp na korytarzach w sufitach podwieszanych lecz bez wymiany lamp oświetleniowych w pomieszczeniach; - sieci zasilającej 230 V dla gniazd wtyczkowych pomieszczeń biurowych i korytarzy, z wymianą osprzętu (wyłączniki, gniazda)
14. Zamawiający wymaga wykonania sufitu podwieszanego na korytarzach (głównych ciągach komunikacyjnych) dla obu pięter, jako maskowanie głównych tras kablowych w budynku przy ul. 7 Dywizji 14
15. W ramach modernizacji obecnego pomieszczenia serwerowni wymagany jest jego podział poprzez wybudowanie trwałej ścianki działowej, montaż drzwi przeciwwłamaniowych, klimatyzacji, systemu kontroli dostępu. W ramach modernizacji pomieszczenia serwerowni wymagane jest pokrycie podłogi kafelkami, doprowadzenie odpowiednich instalacji LAN i zasilania, pomalowania, montażu czujek temperatury, dymu, czujek podczerwieni, szafy min. 42U 800x1000 celem montażu wymaganych urządzeń aktywnych i okablowania z modernizowanej sieci LAN. Jedno z dwu wejść do obecnego pomieszczenia serwerowni należy zlikwidować (zamurować). Pomieszczenie serwerowni należy wyposażyć w szafę krosową min. 42 U min. o szer. min. 100 cm.
16. Wyposażenie aktywne zaprojektowanej sieci wewnętrznej LAN (światłowody, routery, przełączniki, serwer ochrony, osprzęt montażowy wg zatwierdzonego projektu sieci w trybie zaprojektuj-wybuduj) należy zabudować , zamontować i uruchomić jako zakończenie budowanej infrastruktury.
17. Zakończenie prac i zgłoszenie do obioru wymaga dostarczenia dokumentacji projektowo-powykonawczej zgodnie z procedurą i wymagania trybu zaprojektuj-wybuduj jako wymagane prawem projekty budowlano-inwestorskie niezbędne w zakresie realizowanej inwestycji do akceptacji przez Zamawiającego.
18. W ramach odbioru Wykonawca przedstawi dokumentację powykonawczą wraz z mapkami, odpowiednimi pomiarami , odbiorami technologiczno-prawnymi.
19. Minimalne wymagania sprzętowo-techniczne zawarte są w załączniku nr 6. Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) Ilość, rodzaj osprzętu aktywnego, urządzeń infrastrukturalnych , przełączników jako wymagania minimalne opisane są w PFU, a w ramach projektu Wykonawca określa ich ilość i sposób montażu, instalacji
oraz zaakceptowanej konfiguracji.
20. Wykonawca zapewnia urządzenia przyłączeniowe urządzeń komputerowych do zbudowanej infrastruktury sieciowej w oparciu o technologie światłowodowa w budynku rzędu w poprzez dostarczenie odpowiedniej ilości media-konwerterów dla urządzeń peryferyjnych urzędu i pozostałych stacji roboczych (przewidywana szacunkowo ilość min. 35-40 szt) oraz odpowiednich kart/wkładek sieciowych do zamontowania w 36 stacjach roboczych komputerów stacjonarnych.
21. Zamawiający wymaga dostarczenie jednego serwera monitorowania i ochrony infrastruktury o minimalnych wymaganych parametrach sprzętu i oprogramowania opisanego w PFU.
22. Zamawiający określa o minimalne wymagane parametry sprzętu i oprogramowania
w PFU których ilość oraz rodzaj określa Wykonawca w ramach projektu wewnętrznej światłowodowej LAN.
23. Wykonawca zobowiązuje się na swój koszt: m.in. urządzić plac budowy; zabezpieczyć i oznakować teren budowy; w przypadku zajęcia pasa drogowego chodnika uzyskać decyzję zezwalającą na zajęcie pasa drogowego/chodnika oraz wnieść opłaty; sporządzić projekt organizacji ruchu pod zajęcie pasa drogowego, jeśli dotyczy; przywrócić teren budowy do stanu pierwotnego; wykonać próby, niezbędne pomiary; wykonać i dostarczyć dokumentację budowlaną projektowo-wykonawczą, BIOZ i powykonawczą, atesty, licencje, certyfikaty itp.; uzyskać niezbędne opinie, uzgodnienia itp.; ubezpieczyć budowę od odpowiedzialności cywilnej; zrealizować przedmiot postępowania zgodnie z PFU; dostarczyć, zamontować, uruchomić, skonfigurować niezbędny sprzęt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Burmistrz Miasta Lubań
Ulica ul. 7 Dywizji 14
Nr domu 14
Miejscowość Lubań
Kod Pocztowy 59-800
Województwo dolnośląskie
Tel 075 6464400
Fax 075 6464405
Internet http://bip.um-luban.dolnyslask.pl/index.php?idmp=23&r=r
Regon 00052606700000
E-mail umluban@post.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w trybie zamówienia z wolnej ręki - na zasadach określonych w art.67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Czas D
Data zakończenia 31/10/2014
Wadium Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę: a) oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu, b) Oświadczenie Wykonawcy, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj. wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Urząd Komunikacji Elektronicznej , zgodnie z art. 11 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.) ze względu na realizację usług telekomunikacyjnych przygotowane przez Wykonawcę.
Wiedza Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizowali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli: a) co najmniej jedną robotę budowlaną o zbliżonym zakresie robót, tj. w zakresie budowy/przebudowy sieci komputerowych i dostępowych LAN w technologii światłowodowej o wartości zamówienia minimum 250.000,00 zł brutto. b) co najmniej jedną robotę budowlaną o zbliżonym zakresie robót, tj. w zakresie budowy/ przebudowy sieci zasilających niskoprądowych o wartości zamówienia minimum 250.000 zł brutto. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę: a) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, b) poświadczenia, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia winien złożyć inne dokumenty (np.: referencje, listy polecające opinie inspektora nadzoru, protokół odbioru robót, itp.), c) oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę: a) oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie niżej wymienionymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: - kierownik robót posiadający odpowiednie wykształcenie techniczne i praktykę zawodową potwierdzoną uprawnieniami do kierowania robotami będących przedmiotem zamówienia - wymagane przepisami prawa; - Audytor bezpieczeństwa - posiadający uprawnienia audytora wiodącego EN ISO 27001:2013. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę: a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, b) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w wykazie osoby) posiadają wymagane uprawnienia. Zamawiający nie wymaga na etapie składania ofert przedkładania kserokopii uprawnień i zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. c) oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu, sporządzone przez Wykonawcę samodzielnie lub z wykorzystaniem załącznika Nr 2 do niniejszej Instrukcji dla Wykonawcy. d) jeżeli osoby wykazane w zestawieniu nie są pracownikami Wykonawcy w rozumieniu Kodeksu Pracy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć zobowiązanie do współpracy, zawierające w swojej treści zobowiązanie wskazanej osoby, że podejmie obowiązki określone w wykazie z chwilą podpisania umowy Wykonawcy z Zamawiającym. Zobowiązanie to należy traktować, jako zobowiązanie innych podmiotów wskazanych w ofercie do współpracy na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Sytuacja Wykonawcy winni udokumentować ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę równą lub wyższą niż 250.000,00 zł. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę: a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę równą lub wyższą niż 250.000,00 zł. Jeżeli z treści polisy nie wynika fakt jej opłacenia do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający opłacenie polisy, b) oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 a) Co najmniej jedną robotę budowlaną o zbliżonym zakresie robót, tj. w zakresie budowy/przebudowy sieci komputerowych i dostępowych LAN w technologii światłowodowej o wartości zamówienia minimum 250.000,00 zł brutto. b) Co najmniej jedną robotę budowlaną o zbliżonym zakresie robót, tj. w zakresie budowy/ przebudowy sieci zasilających niskoprądowych o wartości zamówienia minimum 250.000 zł brutto.
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty a) Formularz Oferty, b) Szczegółowy podział kosztów oferty c) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na kwotę równą lub wyższą niż 250.000 zł. Jeżeli z treści polisy nie wynika fakt jej opłacenia do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający opłacenie polisy. d)stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, f) zobowiązanie innych podmiotów wskazanych w ofercie do współpracy lub oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy). g) Zalecane jest dołączenie dowodu wniesienia wadium h) Oświadczenie Wykonawcy, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj. wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Urząd Komunikacji Elektronicznej , zgodnie z art. 11 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.) ze względu na realizację usług telekomunikacyjnych przygotowane przez Wykonawcę.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Na podstawie art. 144 u.p.z.p. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, gdy: a) nastąpi zmiana w obowiązujących przepisach prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w strukturze organizacyjnej Zamawiającego, c) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. d) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technicznych od istniejących w chwili podpisania umowy, o ile nie zwiększy to kwoty wynagrodzenia. e) zaistnienia zdarzeń uniemożliwiających wykonanie umowy w terminie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, udokumentowanych w sposób niebudzący zastrzeżeń, potwierdzonych protokolarnie. f) jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego (korzyść ekonomiczna, techniczna, eksploatacyjna); g) jeżeli wystąpiły okoliczności, których strony przy dołożeniu należytej staranności na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia. 2. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. 3. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego, jak i przez Wykonawcę. 4. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://bip.um-luban.dolnyslask.pl/index.php?idmp=23&r=r
Adres uzyskania siwz Referat Informatyki Urzędu Miasta Lubań, ul. 7 Dywizji 14, 59-800 Lubań, pokój nr 6 (I piętro).
Data składania wniosków 19/08/2014
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Biuro Obsługi Interesanta UM Lubań, ul. 7 Dywizji 14, 59-800 Lubań, pok. nr 9 (I piętro).
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)