Dostawa części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie

Data publikacji 2014-08-05
Data zakończenia 2014-08-14 09:00:00
Instytucja Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Lubin
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Żarówki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 261078 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 343000000, 315310007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1 Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą nazw i kodów ze Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
34.30.00.00-0 Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich.
31.53.10.00-7 Żarówki.
3.2 Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do pojazdów MPO Sp. z o.o., których rodzaj i ilość określono w załączniku nr 1a do SIWZ (wykaz części - formularz cenowy), z podziałem na zadania od nr 1 do
nr 4.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ

Opis

Szczegółowy opis, rodzaj i ilość części zamiennych do pojazdów zawarty jest w Załączniku 1 a do zadania nr 1 do SIWZ (części do pojazdów ciężarowych)Szczegółowy opis, rodzaj i ilość części zamiennych do pojazdów zawarty jest w Załączniku na 1 a dla zadania nr 2 do SIWZ (części do pojazdów ciągnikowych)Szczegółowy opis, rodzaj i ilość części zamiennych do pojazdów zawarty jest w Załączniku nr 1 a dla zadania nr 3 do SIWZ (akumulatory)Szczegółowy opis, rodzaj i ilość części zamiennych do pojazdów zawarty jest w Załączniku 1 a do zadania nr 4 do SIWZ (lampy błyskowe)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ulica ul. Rynek 28
Nr domu 28
Miejscowość Lubin
Kod Pocztowy 59-300
Województwo dolnośląskie
Tel (76) 7249940
Fax (76) 7249950
Internet www.mpo.lubin.pl
Regon 39040462000000
E-mail mpo@mpo.lubin.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/09/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty 15.1 Wypełniony i podpisany formularz oferty - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ i wypełniony i podpisany wykaz części - formularz cenowy - dla zadania(ń) na które Wykonawca składa ofertę - zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ. 15.2 Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku, jeżeli uprawnienie do podpisania oferty i reprezentowania podmiotu nie wynika z dokumentów załączonych do oferty. 15.3 Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. - tyko w przypadku złożenia oferty wspólnej.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania umowy w poniższych przypadkach: 22.1 zmiany danych stron umowy lub przekształcenia podmiotu (strony umowy - Wykonawcy); 22.2 zmiany prawa podatkowego w zakresie podatku VAT na usługi objęte umową; 22.3 powierzenia podwykonawcom, za zgodą Zamawiającego, innej części zamówienia, niż wskazana w ofercie Wykonawcy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.mpo.lubin.pl
Adres uzyskania siwz Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie ul. Rynek 28 59-300 Lubin
Data składania wniosków 14/08/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie ul. Rynek 28 59-300 Lubin pokój nr 10 (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)