Dostawa dla Gminy Boguty-Pianki artykułów do dostosowania pomieszczeń oraz wyposażenia pomieszczeń na potrzeby projektu Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej w Oddziale przedszkolnym w Bogutach-Piankach nr POKL.09.01.01-14-192/13 do siedziby Zamawiającego

Data publikacji 2014-08-06
Data zakończenia 2014-08-18 12:00:00
Instytucja Gmina Boguty-Pianki
Miejscowość Boguty-Pianki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części mebli,
  • Wyroby szklane,
  • Bielizna toaletowa i kuchenna,
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne,
  • Grzałki wodne oraz ogrzewanie do budynków; sprzęt hydrauliczny,
  • Preparaty piorące,
  • Skrzynki zabezpieczające,
  • Podłączenia i elementy stykowe,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 170371 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 397151008, 392993007, 398317003, 395144002, 441122000, 395154102, 351113008, 349284703, 331416233, 312241003, 391570007, 312190004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym przetargiem nieograniczonym jest: dostawa dla Gminy Boguty-Pianki artykułów do dostosowania oraz wyposażenia pomieszczeń na potrzeby projektu Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej w Oddziale przedszkolnym w Bogutach-Piankach nr POKL.09.01.01-14-192/13 do siedziby Zamawiającego. Artykuły dostarczone przez wykonawcę powinny spełniać wymogi norm UE, posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty i świadectwa jakości oraz spełniać wszelkie normy określone w obowiązujących przepisach. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w art.30 ust.4 Pzp. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w ust.1-3, zamawiający jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Jako atest, certyfikat i świadectwo jakości wystawione przez podmiot uprawniony do kontroli jakości zamawiający dopuszcza możliwość wystawienia takich dokumentów przez równoważną uznaną instytucję w rozumieniu art.23 ust.7 dyrektywy 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31 marca 2004 r. w sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi ( Dz. U.L 134 z 30.04.2004 r. str. 114 ) działająca w innych Państwach Unii Europejskiej. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części, część I: dostosowanie pomieszczeń, część II: wykładzina dywanowa, część III :wyposażenie zapewniające bezpieczne warunki opieki.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. W związku z tym, każdą wyspecyfikowaną część (3 części) należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienie). Wszelkie zapisy znajdujące się w SIWZ dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowe. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część lub na cały przedmiot zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający rodzaj artykułów do dostosowania oraz wyposażenia pomieszczeń oddziału przedszkolnego na potrzeby projektu zawarty został w załączniku numer 6 do niniejszej SIWZ. 4. W przypadku wystąpienia konieczności wymiany w/w artykułów do dostosowania oraz wyposażenia pomieszczeń oddziału przedszkolnego Wykonawca nieodpłatnie odbierze wadliwe i dostarczy dobre artykuły zamówienia na własny koszt. 5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty za ewentualne szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie realizacji zamówienia albo jego części. 6. W każdym przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia wskazano nazwę producenta, znak towarowy lub określenie wskazujące produkt lub dostawcę dodaje się do tego wskazania wyrazy lub równoważny. Produkt równoważny to produkt charakteryzujący się co najmniej parametrami określonymi dla towarów, których nazwy producenta lub znak towarowy oraz określenie wskazujące producenta lub dostawcę podano przykładowo.Zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp Zamawiający dopuszcza złożenie ofert z powołaniem się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego. W przypadku składania takich ofert Wykonawca musi przedłożyć wykaz innych niż wskazanych przykładowo w SWIZ artykułów do dostosowania oraz wyposażenia pomieszczeń wraz z odpowiednimi dokumentami opisującymi ich parametry techniczne pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne w stosunku do wskazanych przez Zamawiającego w załączniku Nr 8

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Boguty-Pianki
Ulica Aleja Papieża Jana Pawła II 45
Nr domu 45
Miejscowość Boguty-Pianki
Kod Pocztowy 07-325
Województwo mazowieckie
Tel 086 2775003
Fax 086 275003
Regon 45067009000000
E-mail ugbogut@wp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 26/08/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Wiedza Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potencjał Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zdolne Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Wraz z dostawą opisanych powyżej artykułów Wykonawca powinien dostarczyć certyfikaty bezpieczeństwa
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: a) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); b) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy lub koniecznością wykonania zamówień dodatkowych
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://boguty-pianki.bipgmina.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy Boguty-Pianki ul. Al. Papieża Jana Pawła II 45, 07-325 Boguty-Pianki
Data składania wniosków 18/08/2014
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Urząd Gminy Boguty-Pianki ul. Al. Papieża Jana Pawła II 45, 07-325 Boguty-Pianki, pokój nr 107
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)