Dostawa sprzętu projekcyjnego, nagłośnieniowego, fotograficznego, AGD, RTV i wentylatorów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu (Nr sprawy: 86/CG/2014)

Data publikacji 2014-08-06
Data zakończenia 2014-08-14 08:30:00
Instytucja Uniwersytet Łódzki
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Tablice,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania,
  • Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne,
  • Urządzenia multimedialne,
  • Rejestratory z taśmą magnetyczną,
  • Urządzenia głośnikowe,
  • Wzmacniacze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 170563 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 386521001, 323220006, 301950002, 386534001, 323321000, 323430009, 323424501, 386510003, 397132108, 397171002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia: Dostawa sprzętu projekcyjnego, nagłośnieniowego i RTV dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego:
a) Pakiet nr 1 - Centrum Transferu Technologii UŁ - tablica interaktywna;
b) Pakiet nr 2 - Projekt Praktyczne elementy kształcenia odpowiedzią na potrzeby rynku pracy Program Rozwoju Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, Wydział Zarządzania UŁ - projektor multimedialny, tablica interaktywna;
c) Pakiet nr 3 - Dział Administracji i Komunikacji, Wydział Zarządzania UŁ - dyktafony cyfrowe;
d) Pakiet nr 4 - Dział Administracji i Komunikacji, Wydział Zarządzania UŁ - bezprzewodowe systemy wzmacniające;
e) Pakiet nr 5 - Dział Administracji i Komunikacji, Wydział Zarządzania UŁ - stacjonarny rejestrator dźwięku;
f) Pakiet nr 6 - Dział Administracji i Komunikacji, Wydział Zarządzania UŁ - rejestrator dźwięku przenośny;
g) Pakiet nr 7 - Wydział Matematyki i Informatyki Stosowanej UŁ - projektor multimedialny, ekran projekcyjny;
h) Pakiet nr 8 - Projekt SCOUTING - aktywny system monitoringu i oceny potencjału rynkowego prac badawczych kluczem do współpracy nauki i przedsiębiorców, Wydział Zarządzania UŁ - aparat fotograficzny;
i) Pakiet nr 9 - Wydział Chemii UŁ - dyktafon cyfrowy;
j) Pakiet nr 10 - Centrum Obsługi Studenta UŁ (III, X, XI, XIV Dom Studenta UŁ) - pralnice;
k) Pakiet nr 11 - Magazyn Centralny UŁ - wentylatory;
l) Pakiet nr 12 - Instytut Anglistyki, Wydział Filologiczny UŁ - mini projektor multimedialny.

Opis

Pakiet nr 1 - Centrum Transferu Technologii UŁ - tablica interaktywnaPakiet nr 2 - Projekt Praktyczne elementy kształcenia odpowiedzią na potrzeby rynku pracy Program Rozwoju Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, Wydział Zarządzania UŁ - projektor multimedialny, tablica interaktywnaPakiet nr 3 - Dział Administracji i Komunikacji, Wydział Zarządzania UŁ - dyktafony cyfrowePakiet nr 4 - Dział Administracji i Komunikacji, Wydział Zarządzania UŁ - bezprzewodowe systemy wzmacniającePakiet nr 5 - Dział Administracji i Komunikacji, Wydział Zarządzania UŁ - stacjonarny rejestrator dźwiękuPakiet nr 6 - Dział Administracji i Komunikacji, Wydział Zarządzania UŁ - rejestrator dźwięku przenośnyPakiet nr 7 - Wydział Matematyki i Informatyki Stosowanej UŁ - projektor multimedialny, ekran projekcyjnyPakiet nr 8 - Projekt SCOUTING - aktywny system monitoringu i oceny potencjału rynkowego prac badawczych kluczem do współpracy nauki i przedsiębiorców, Wydział Zarządzania UŁ - aparat fotograficznyPakiet nr 9 - Wydział Chemii UŁ - dyktafon cyfrowyPakiet nr 10 - Centrum Obsługi Studenta UŁ (dla III, X, XI, XIV Domów Studenta UŁ) - pralnicePakiet nr 11 - Magazyn Centralny UŁ - wentylatoryPakiet nr 12 - Instytut Anglistyki, Wydział Filologiczny UŁ - mini projektor multimedialny

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Łódzki
Ulica ul. Narutowicza 65
Nr domu 65
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 90-131
Województwo łódzkie
Tel 42 635 43 54
Fax 42 635 43 26
Internet www.uni.lodz.pl
Regon 00000128700000
E-mail bzp@uni.lodz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 12
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie.
Wiedza Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie.
Potencjał Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada oznakowanie zgodności, zgodnie z nowelizacją ustawy o systemie zgodności z dnia 15.12.2006 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 249, poz. 1834). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych na poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ (arkusz kalkulacyjny). W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację, w której w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego będzie wynikać, iż zaoferowany asortyment jest o takich samych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określone przez jego producenta.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że będą to zmiany wynikające z następujących przesłanek: a) W przypadku wycofania z sieci dystrybucji modelu sprzętu, który Wykonawca zaoferował w postępowaniu i niemożliwości dostarczenia go Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić model będący technicznym następcą sprzętu pierwotnie zaoferowanego. W sytuacji gdy model będący następcą ma gorsze parametry lub nie posiada wszystkich cech użytkowych modelu pierwotnego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć model inny o identycznych lub lepszych parametrach. Przed wykonaniem dostawy Wykonawca zobowiązany jest złożyć u Zamawiającego oświadczenie potwierdzające niemożliwość dostarczenia oferowanego modelu oraz wskazujące model i typ urządzenia proponowanego wraz z zapewnieniem o spełnieniu minimalnych parametrów wymaganych. Brak sprzeciwu ze strony Zamawiającego w okresie 2 dni od otrzymania oświadczenia uznaje się jako zgodę na zmianę sprzętu. b) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulega zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulega kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.uni.lodz.pl
Adres uzyskania siwz Uniwersytet Łódzki, Centrum Gospodarcze, 90-131 Łódź, ul. Lindleya 3, III piętro, pokój 322A
Data składania wniosków 14/08/2014
Godzina składania wniosków 08:30
Miejsce Uniwersytet Łódzki, Centrum Gospodarcze, 90-131 Łódź, ul. Lindleya 3, II piętro, pokój 201A
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe a) Pakiet nr 2 - projekt Praktyczne elementy kształcenia odpowiedzią na potrzeby rynku pracy - Program Rozwoju Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Priorytet IV. Szkolnictwo wyższe i nauka. Działanie 4.1. Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy (Nr projektu: POKL.04.01.01-00-229/13) b) Pakiet nr 8 - Projekt SCOUTING - aktywny system monitoringu i oceny potencjału rynkowego prac badawczych kluczem do współpracy nauki i przedsiębiorców, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Działanie 8.2. Poddziałanie 8.2.1 Wsparcie dla współpracy sfery nauki i przedsiębiorstw (Nr projektu: UDA-POKL.08.02.01-10-015/11-00)
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)