Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego

Data publikacji 2014-08-07
Data zakończenia 2014-08-14 10:00:00
Instytucja Uniwersytet Opolski
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Ulotki,
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 170815 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 221400003, 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego - z podziałem na pięć części:
1) Część nr 1 - Druk folderu reklamowego dot. zamku w Dąbrowie - zgodnie z załącznikiem 1A do SIWZ,
2) Część nr 2 - Materiały promocyjne dot. programu Erasmus - zgodnie z załącznikiem 1B do SIWZ,
3) Część nr 3 - Materiały promocyjne dot. projektu Fascynujący świat nauki i technologii zgodnie z załącznikiem nr 1C do SIWZ,
4) Część nr 4 - Tablica oraz plakaty informacyjne dot. projektu Wdrożenie dualnego systemu kształcenia na Uniwersytecie Opolskim - zgodnie z załącznikiem nr 1D do SIWZ,
5) Część nr 5 - Druk wkładki z ofertą naukową Uniwersytetu Opolskiego - zgodnie z załącznikiem nr 1E do SIWZ
6) Część nr 6 - Dmuchana brama reklamowa oraz banery reklamowe - zgodnie z załącznikiem nr 1F do SIWZ

Opis

Część nr 1 - Druk folderu reklamowego dot. zamku w Dąbrowie - zgodnie z załącznikiem 1A do SIWZCzęść nr 2 - Materiały promocyjne dot. programu Erasmus - zgodnie z załącznikiem 1B do SIWZCzęść nr 3 - Materiały promocyjne dot. projektu Fascynujący świat nauki i technologii zgodnie z załącznikiem nr 1C do SIWZCzęść nr 4 - Tablica oraz plakaty informacyjne dot. projektu Wdrożenie dualnego systemu kształcenia na Uniwersytecie Opolskim - zgodnie z załącznikiem nr 1D do SIWZCzęść nr 5 - Druk wkładki z ofertą naukową Uniwersytetu Opolskiego - zgodnie z załącznikiem nr 1E do SIWZCzęść nr 6 - Dmuchana brama reklamowa oraz banery reklamowe - zgodnie z załącznikiem nr 1F do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Opolski
Ulica Pl. Kopernika 11A
Nr domu 11A
Miejscowość Opole
Kod Pocztowy 45-040
Województwo opolskie
Tel 077 5 415977
Fax 077 5415930
Internet www.uni.opole.pl
Regon 00000138200000
E-mail piestrak@uni.opole.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 6
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielanie zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 Pzp
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 7
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty 1. wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru - zał. nr 1 do SIWZ), 2. pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), 3. pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii - w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty)
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.zamowienia.uni.opole.pl
Adres uzyskania siwz Uniwersytet Opolski pl. Kopernika 11A 45-040 Opole pok. nr 2
Data składania wniosków 14/08/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Uniwersytet Opolski pl. Kopernika 11A 45-040 Opole pok. nr 2
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt realizowany przez Uniwersytet Opolski pn. -Wdrożenie dualnego systemu kształcenia na Uniwersytecie Opolskim- UDA-POKL.04.01.01-00-022/13-00 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego KAPITAŁ LUDZKI na lata 2007-2013 Projekt realizowany przez Uniwersytet Opolski w ramach projektu systemowego nr POKL .09.01.02.-16-001/13 Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienia wysokiej jakości usług edukacyjnych oświaty pn. -Fascynujący świat nauki i technologii- - ZAJĘCIA EDUKACYJNE W OŚRODKACH AKADEMICKICH nr umowy: 87/ZP/RCRE/POKL 9.1.2./2013 z dnia 05.XI.2013 r.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)