1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę artykułów żywnościowych na potrzeby stołówek w jednostkach organizacyjnych Gminy Milicz. Szczegółowy opis artykułów żywnościowych zawiera część szczegółowa formularza oferty (Załącznik Nr 1A do Specyfikacji).
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na następujące Części:
Część I - PIECZYWO I WYROBY CUKIERNICZE;
Część II - OWOCE I WARZYWA;
Część III - NABIAŁ I ARTYKUŁY MLECZARSKIE;
Część IV- JAJA KURZE;
Część V- MROŻONKI;
Część VI - RYBY;
Część VII - MIĘSO, WĘDLINY;
Część VIII - ARTYKUŁY SPOŻYWCZE;
Część IX - DRÓB.
UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Wymagania określone przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia:
2. Dostawa artykułów żywnościowych (w ramach Części I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX) będzie realizowana sukcesywnie, w zależności od potrzeb jednostek, transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby każdej z niżej wymienionych jednostek organizacyjnych.
Jednostki organizacyjne składają zamówienia w formie telefonicznej, faksowej lub elektronicznej, z określeniem zapotrzebowania na produkty i ich ilości (określone w Części I, II, III, IV, V, VI, VII,VIII, IX przedmiotowego zamówienia) w dniu poprzedzającym realizację dostaw artykułów żywnościowych, do godz. 10:00.
Zamówienia, o których mowa w zdaniu poprzednim, winny zostać złożone przez upoważnionego do kontaktów z Wykonawcą pracownika danej jednostki organizacyjnej.
Wykonawca obowiązany jest wystawiać odrębne faktury VAT dla każdego z podmiotów składających zamówienie.
Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w zależności od potrzeb odpowiednio:
-Część I - PIECZYWO I WYROBY CUKIERNICZE - dostawa codzienna wg zamówienia, od poniedziałku do piątku, nie później niż do godz. 7.00,
- Część II - OWOCE I WARZYWA - nie częściej niż dwa razy w tygodniu wg zamówienia, od poniedziałku do piątku nie później niż do godz. 7:00,
- Część III - NABIAŁ I ARTYKUŁY MLECZARSKIE - dostawa codzienna wg zamówienia, od poniedziałku do piątku, nie później niż do godz. 7.00,
-Część IV- JAJA KURZE - nie częściej raz w tygodniu wg zamówienia, od poniedziałku do piątku, nie później niż do godz. 12:00,
- Część V - MROŻONKI - - nie częściej niż dwa razy w miesiącu wg zamówienia, od poniedziałku do piątku, nie później niż do godz. 12:00,
- Część VI RYBY - nie częściej niż dwa razy w miesiącu wg zamówienia, od poniedziałku do piątku, nie później niż do godz. 12:00,
- Część VII - MIĘSO, WĘDLINY - dostawa codzienna (lub wg potrzeb danej jednostki organizacyjnej) wg zamówienia, od poniedziałku do piątku, nie później niż do godz. 7:00;
- Część VIII - ARTYKUŁY SPOŻYWCZE - nie częściej niż dwa razy w tygodniu wg zamówienia, od poniedziałku do piątku nie później niż do godz. 12:00,
-Część IX - DRÓB - dostawa codzienna (lub wg potrzeb danej jednostki organizacyjnej) wg zamówienia, od poniedziałku do piątku, nie później niż do godz. 7:00.
3. Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone przed upływem połowy okresu pozostałego do ostatniego dnia przydatności do spożycia. Dostawca zobowiązany jest również dostarczyć Zamawiającemu, przy każdej dostawie, dokument stwierdzający pochodzenie każdego artykułu spożywczego tj. producenta (hodowcę), daty ważności, nr partii (z wyłączeniem artykułów spożywczych, na których jest już określony producent, data ważności i nr partii).
Każdy z produktów powinien być dostarczony w wymaganych przez Zamawiającego opakowaniach.
W przypadkach, w których Zamawiający użył nazw własnych dla określenia walorów smakowych produktów, Zamawiający dopuszcza produkty o walorach smakowych takich samych lub wyższych niż wymagane Specyfikacją. W przypadku artykułów wymienionych w załączniku nr 1A do formularza ofertowego - w Części VIII - artykuły spożywcze, wymaga się produktów bez konserwantów.
Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru. Każda dostawa towaru wymagająca załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć nieodpłatnie pojemniki do przechowywania dostarczonego towaru, przy każdorazowej jego dostawie do siedziby jednostek organizacyjnych, na okres do następnej dostawy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej lub większej ilości towaru niż określona w ofercie. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia lub zwiększenia zamówienia.
Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru. Wykonawca w tym samym dniu dostarcza na własny koszt partię towaru, którego jakość lub ilość w ramach reklamacji została zakwestionowana przez przedstawiciela danej jednostki organizacyjnej.
4. Wykaz jednostek organizacyjnych:
A) Przedszkole Samorządowe w Miliczu; ul. Grunwaldzka 1, 56-300 Milicz;
- NIP: 916-13-13-298
- REGON: 932681228
B) Szkoła Podstawowa im. Juliusza Słowackiego, ul. Szkolna 6; 56-300 Milicz;
- NIP: 916-13-13-306
- REGON: 001181831
C) Szkoła Podstawowa we Wziąchowie Wielkim, Wziąchowo Wielkie 47, 56-300 Milicz;
- NIP: 916 - 13 - 13 - 281
- REGON: 001181854
D) Szkoła Podstawowa nr 2 i Szkoła Muzyczna I Stopnia, ul. Kopernika 18, 56-300 Milicz;
- NIP: 916-12-51-031
- REGON: 000704362 |