1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Lipnica Murowana - Etap II w oparciu o dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Oś priorytetowa VIII Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.
2. Zamówienie obejmuje:
Dostawę fabrycznie nowych (rok produkcji nie wcześniej niż I kwartał 2014), nieuszkodzonych, nieużywanych, nieregenerowanych, nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem systemowym, pakietem biurowym, kompleksową ochroną antywirusową, instalacją sprzętu i oprogramowania, serwisowaniem i ubezpieczeniem sprzętu zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ.
3. Zakres zadania:
a. Dostawa obejmuje 29 zestawów komputerowych wraz z systemem operacyjnym, kompleksowym oprogramowaniem antywirusowym, klawiaturą, myszką, zestawem głośnikowym, monitorem, listwą przepięciową oraz urządzeniem wielofunkcyjnym (drukarka+skaner) dla Beneficjentów Ostatecznych Projektu, oraz 4 zestawów komputerowych wraz z systemem operacyjnym, kompleksowym oprogramowaniem antywirusowym, klawiaturą, myszką, zestawem głośnikowym, monitorem, 2 listwy przepięciowe, 4 urządzenia wielofunkcyjne (drukarka A3 + skaner A3) - sieciowe oraz 2 routery dla 2 jednostek podległych Zamawiającemu.
b. Wykonawca dostarczy ubezpieczone zestawy komputerowe do lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego, na terenie gminy Lipnica Murowana, oraz zainstaluje i uruchomi zestawy komputerowe wraz z oprogramowaniem w 29 gospodarstwach domowych z terenu gminy Lipnica Murowana będących Beneficjentami Ostatecznymi Projektu oraz 4 zestawów komputerowych opisanych powyżej w czterech lokalizacjach jednostek podległych Zamawiającemu;
c. Ponadto po stronie wykonawcy będzie przeprowadzenie serwisu poprzez sprawdzenie poprawności działania zestawów komputerowych, dokonanie gruntownego przeglądu podzespołów i dokładne oczyszczenie wnętrza komputera, przeprowadzenie diagnostyki zestawów komputerowych oraz podzespołów, reinstalacja systemu operacyjnego bez utraty danych w III kwartale 2015 r. i nie później niż do 31.08.2015 r.
d. Dostarczony sprzęt i oprogramowanie muszą być dopuszczone do obrotu na terenie Polski i posiadać wymagane deklaracje i poświadczenia polskie lub Unii Europejskiej.
e. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Zamawiający przekaże wybranemu Wykonawcy w dniu podpisania umowy wykaz miejsc, do których mają być dostarczone zestawy komputerowe.
f. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 10 do SIWZ.
4. Wykonawca odpowiedzialny jest, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego.
5. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe lub patenty Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania sprzętu i usług o nie gorszych parametrach technicznych i konfiguracjach. Użyte nazwy materiałów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą nie maja na celu preferowanie wyrobu czy materiałów danego producenta, lecz wskazują, że materiał lub element powinien posiadać cechy - parametry techniczne nie gorsze od podanego w specyfikacji technicznej.
6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez
Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Lipnica Murowana
|
Ulica |
Lipnica Murowana 44
|
Nr domu |
44
|
Miejscowość |
Lipnica Murowana
|
Kod Pocztowy |
32-724
|
Województwo |
małopolskie
|
Tel |
014 6852100
|
Fax |
014 6852102
|
Internet |
www.lipnicamurowana.pl
|
Regon |
85166060200000
|
E-mail |
m.osika@lipnicamurowana.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/08/2015
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wpłaty wadium w kwocie 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych i 00/00).
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Wykonawcy wykażą się w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należytym wykonaniem, co najmniej jednego zamówienia obejmującego dostawę oprogramowania i urządzeń komputerowych w tym komputerów w ilości, co najmniej 30 szt.
|
Sytuacja |
posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000,00 zł
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1) Wszystkie dokumenty i oświadczenie wymienione w dz. V pkt 1, 2, 3, 4.(jeżeli dotyczy).
2) pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy lub w imieniu wykonawcy, (jeżeli ofertę i załączone do niej dokumenty podpisują osoby nieujawnione w rejestrze lub ewidencji, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwa udzielone przez osobę/osoby ujawnioną w rejestrze lub ewidencji), pełnomocnictwo musi zawierać stwierdzenie, że upełnomocnieni są uprawnieni do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy lub podmiotów występujących wspólnie;
3) formularz ofertowy na załączniku Nr 1 do SIWZ;
4) formularz cenowy na załączniku Nr 8
5) dowód wpłaty wadium;
6) wykaz dokumentów, które wykonawca zastrzega, jako niejawne dla innych uczestników postępowania i osób trzecich (poza członkami komisji przetargowej), stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy;
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zmiana umowy możliwa będzie w szczególności, gdy strony umowy wyrażą zgodną wolę w tym zakresie i wystąpi, co najmniej jedna z następujących okoliczności:
1) wystąpi siła wyższa uniemożliwiająca Wykonawcy wykonanie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania niniejszej umowy o czas, w jakim siła wyższa uniemożliwiała wykonanie obowiązków Stron,
2) wystąpi brak na rynku dostępnych towarów lub materiałów służących do ich wytworzenia, oferowanych w ofercie Wykonawcy, które mogą być zastąpione innymi materiałami lub urządzeniami spełniającymi wymagania Zamawiającego określone w SIWZ lub wystąpią inne obiektywne okoliczności uniemożliwiające spełnienie przez Wykonawcę świadczenia określonego w umowie; w takich przypadkach Wykonawca i Zamawiający postanowią o zmianie przedmiotu zamówienia lub sposobu świadczenia albo terminu wykonania umowy (o czas trwania ww. okoliczności), bądź też wysokości wynagrodzenia Wykonawcy ustalonego w umowie.
3) wystąpi konieczność zmiany osób koordynujących (osób odpowiedzialnych za realizację umowy ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiającego)
4) Jeżeli w realizacji umowy będą występować podwykonawcy, na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca może w trakcie realizacji umowy zmienić takiego podwykonawcę lub zrezygnować z niego pod warunkiem wykazania - przez Wykonawcę - Zamawiającemu, iż nowy podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniana warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
5) wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian, które są niezbędne do wykonania umowy, a których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy
6) wystąpi zmiana stawek celnych lub podatkowych powodująca, że wykonanie zobowiązania wiąże się z rażąco wysokimi kosztami, wówczas dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia,
7) wystąpi zmiana przepisów prawa, powodująca, że wykonanie zobowiązania wiąże się z rażąco wysokimi kosztami, wówczas dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia.
8) wystąpi zmiana stawki podatku VAT, wówczas dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia brutto, przy pozostawieniu, niezmienionej kwoty wynagrodzenia netto.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.lipnicamurowana.pl
|
Adres uzyskania siwz |
W siedzibie Zamawiającego Lipnica Murowana 44 pok. nr 2 w godzinach urzędowania Zamawiającego lub pocztą zgłaszając zapotrzebowanie na adres: Gmina Lipnica Murowana, 32-724 Lipnica Murowana 44
|
Data składania wniosków |
01/09/2014
|
Godzina składania wniosków |
10:45
|
Miejsce |
Urząd Gminy w Lipnicy Murowanej, 32-724 Lipnica Murowana 44, w sekretariacie na I piętrze.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, Oś priorytetowa VIII Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.
|
Czy unieważnienie |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|