WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ STOŁÓWKI SZKOLNEJ W ZESPOLE SZKOLNO - PRZEDSZKOLNYM NR 7 WE WROCŁAWIU

Data publikacji 2014-08-21
Data zakończenia 2014-08-28 14:00:00
Instytucja Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 7
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 277802 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 11000008, 12420005, 151000009, 151120006, 152000000, 153000001, 154000002, 155000003, 156000004, 158000006, 158100009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych z asortymentu:


1) MIESO, WEDLINY, DRÓB

2) WARZYWA I OWOCE NIEPRZETWORZONE

3) NABIAŁ

4) ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZE

5) MROŻONKI I PÓŁPRODUKTY SPOŻYWCZE

6) RYBY

7) PIECZYWO


na potrzeby żywieniowe stołówki szkolnej usytuowanej w siedzibie Zamawiającego.


Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:


1) Dostawę wyspecyfikowanych produktów, własnym, przystosowanym do tego celu środkiem transportu, do siedziby Zamawiającego;

2) Rozładunek;

3) Wydanie;

4) Wniesienie i zeskładowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.


Szczegółowy zakres oraz parametry przedmiotu zamówienia zawarte są w Specyfikacji Towarowej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 7
Ulica ul. Koszykarska 2-4
Nr domu 2-4
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 54-134
Województwo dolnośląskie
Tel 71 3537738
Fax 71 3538106
Internet zsp7wroc.edupage.org
Regon 93292802500000
E-mail zsp7kadry@wp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: gminna jednostka budżetowa
Rodzaj zam inny gminna jednostka budżetowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 7
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2014
Wadium Nie jest wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie brak szczególnego warunku w tym zakresie
Potencjał Wykonawcy wykażą, że dysponują odpowiednim taborem transportowym, za pomocą którego będą realizować dostawy będące przedmiotem niniejszego postępowania - na potrzeby niniejszego postępowania należy wykazać dysponowanie przynajmniej jednym pojazdem przystosowanym do przewozu proponowanego asortymentu.
Zdolne brak szczególnego warunku w tym zakresie
Sytuacja brak szczególnego warunku w tym zakresie
Oswiadczenie potwierdzenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Decyzje wydane przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej dopuszczające środki transportu (przedstawione w wykazie stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ) do przewożenia i transportu żywności.
Inne dokumenty

Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY- załącznik nr 2 do SIWZ.

Pełnomocnictwa do podpisania oferty i/lub umowy na wykonanie zamówienia publicznego o ile podpisywane będą one przez osoby nie wymienione w Krajowym Rejestrze Sądowym lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy

Określone ilości w umowie są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, czego strony nie uznają się za odstąpienie od umowy.

Strony dopuszczają możliwość zamiany asortymentu w przypadku, gdy produkt nie będzie spełnił wymagań Zamawiającego, na produkt tożsamy spełniający wymagania, w cenie określonej w ofercie Wykonawcy.

Artykuły wymienione w umowie są zakupywane na bieżąco przez Zamawiającego, natomiast wybrany Wykonawca będzie również zobowiązany do dostawy artykułów w niej nie wymienionych, których konieczność zakupu może pojawić się w trakcie realizacji zamówienia u Zamawiającego. Ceny takich dostaw będą na bieżąco ustalane z Wykonawcą, z tym jednakże zastrzeżeniem, że ogólna suma wartości dostaw na artykuły wymienione i nie wymienione w umowie, nie może przekroczyć kwoty, o której mowa w § 4 ust 1 umowy (wynagrodzenie ogólne Wykonawcy).

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilościowej asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia pod warunkiem, że nie powoduje to zwiększenia ceny zamówienia brutto.

Zamawiający dopuszcza obniżenie ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia w przypadku obniżenia cen przez producenta.

Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://zsp7wroc.edupage.org/
Adres uzyskania siwz ZESPÓŁ SZKOLNO- PRZEDSZKOLNY NR 7, ul. Koszykarska 2-4, 54 - 134 Wrocław
Data składania wniosków 28/08/2014
Godzina składania wniosków 14:00
Miejsce ZESPÓŁ SZKOLNO- PRZEDSZKOLNY NR 7, ul. Koszykarska 2-4, 54 - 134 Wrocław
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Wiedza Wykonawcy są zobowiązani wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali należycie lub wykonują - co najmniej 1 zamówienie, związane z zaopatrzeniem stołówki lub innego zakładu gastronomicznego świadczącego usługi żywienia zbiorowego (Zamawiający nie wymaga, aby doświadczenie to dotyczyło wyłącznie dostaw artykułów właściwych dla tej części zamówienia publicznego, w odniesieniu, do której Wykonawca składa ofertę).
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)