Zakup i dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.

Data publikacji 2014-08-21
Data zakończenia 2014-09-01 10:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 278122 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi oraz podległych placówek, zgodnie z asortymentem i ilością wyszczególnioną w załączniku nr 1 (Formularz ofertowy).
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia - podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ilości podane w załączniku nr 1 są ilościami szacunkowymi i ilość zamawianych asortymentów może odbiegać od podanych w załączniku.
Dopuszcza się możliwość przesunięć ilości artykułów biurowych pomiędzy poszczególnymi asortymentami wyszczególnionymi w załączniku nr 1 (Formularz ofertowy) w ramach wartości brutto zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnej wartości przedmiotu zamówienia, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę.
Miejscem realizacji dostaw artykułów biurowych są następujące placówki:
1) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Piotrkowska 147/149
2) I Wydział Pracy Środowiskowej w Łodzi przy ul. Tybury 19
3) Punkt Pracy Socjalnej w Łodzi przy ul. Limanowskiego 194/196
4) Punkt Pracy Socjalnej w Łodzi przy ul. Tokarzewskiego 53
5) Punkt Pracy Socjalnej w Łodzi przy ul. Marysińska 36
6) Punkt Pracy Socjalnej w Łodzi przy ul. Motylowa 4
7) Punkt Pracy Socjalnej w Łodzi przy ul. Rybna 18
8) Punkt Pracy Socjalnej w Łodzi przy ul. Perla 2
9) Punkt Pracy Socjalnej w Łodzi przy ul. Sprinterów 11
10) Punkt Pracy Socjalnej w Łodzi przy ul. Kasprzaka 27
11) Punkt Pracy Socjalnej w Łodzi przy ul. Karolewska 70/76
12) Punkt Pracy Socjalnej w Łodzi przy ul. Garnizonowej 38
13) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi przy ul. Rojnej 52
14) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi przy ul. Wrocławskiej 10
15) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi przy ul. Organizacji WIN 37
16) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi przy ul. Borowa 6
17) Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych w Łodzi przy ul. Rojnej 18a
18) Świetlica Środowiskowa w Łodzi przy ul. Tybury 16
19) Klub Integracji Społecznej w Łodzi przy ul. Tybury 16
20) II Wydział Pracy Środowiskowej w Łodzi przy ul. Grota Roweckiego 30
21) Punkt Pracy Socjalnej w Łodzi przy ul. Elsnera 12
22) Punkt Pracy Socjalnej w Łodzi przy ul. Zbocze 2a
23) Punkt Pracy Socjalnej w Łodzi przy ul. Wysokiej 20/22
24) Punkt Pracy Socjalnej w Łodzi przy ul. Tramwajowa 21
25) Punkt Pracy Socjalnej w Łodzi przy ul. 10-go Lutego 7/9
26) Punkt Pracy Socjalnej w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 61
27) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi przy Al. Kościuszki 29
28) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi przy ul. Narutowicza 37
29) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi przy ul. Piotrkowska 203/205
30) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi przy ul. Jaracza 36
31) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi przy ul. Ćwiklińskiej 18
32) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi przy ul. Grota -Roweckiego 30
33) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi przy ul. Smetany 4
34) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi przy ul. Fabryczna 19
35) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi przy ul. Zbocze 2a
36) Świetlica Środowiskowa w Łodzi przy ul. Ćwiklińskiej 5a
37) Świetlica Środowiskowa w Łodzi przy ul. Smetany 4
38) Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych w Łodzi przy ul. Ćwiklińskiej 5a
39) Klub Integracji Społecznej w Łodzi przy ul. Księży Młyn 2
40) III Wydział Pracy Środowiskowej w Łodzi przy ul. Będzińskiej 5
41) Punkt Pracy Środowiskowej w Łodzi przy ul. Będzińskiej 5
42) Punkt Pracy Środowiskowej w Łodzi przy ul. Dąbrowskiego 33
43) Punkt Pracy Środowiskowej w Łodzi przy ul. Senatorskiej 4
44) Punkt Pracy Środowiskowej w Łodzi przy ul. Paderewskiego 47
45) Punkt Pracy Środowiskowej w Łodzi przy ul. Rzgowskiej 170
46) Punkt Pracy Środowiskowej w Łodzi przy ul. Wróblewskiego 18
47) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi przy ul. Lelewela 17
48) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi przy ul. Obywatelskiej 69
49) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi przy ul. Senatorskiej 4
50) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi przy ul. 1 Maja 24/26
51) Świetlica Środowiskowa w Łodzi przy ul. Senatorskiej 4
52) Schronisko dla Bezdomnych Kobiet w Łodzi przy ul. Gałczyńskiego 7
53) Klub Integracji Społecznej w Łodzi przy ul. Paderewskiego 47
54) Wydział Wspierania Rodzinnej Pieczy Zastępczej w Łodzi przy ul. Lipowej 28
55) Miejski Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Łodzi przy ul. Leczniczej 6
Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, każdorazowo na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego, faksem lub telefonicznie.
Zamówienie określać będzie asortyment towaru oraz ilość.
Dostawy odbywać się będą w godzinach 9:00- 15:00
Wykonawca będzie dostarczał artykuły biurowe własnym transportem, na własny koszt wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami.
Przedmiot zamówienia musi być nowy, posiadać oryginalne fabryczne opakowanie, wolny od wad, dobrej jakości i dopuszczony do obrotu.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być opakowany w sposób umożliwiający jego identyfikację (ilość, rodzaj) bez konieczności naruszenia opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta.
Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za przebieg oraz terminowe wykonanie umowy,
2) Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość dostaw, zgodnie z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia,
3) wymagana będzie należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalna w działalności objętej przedmiotem zamówienia,
4) Wykonawca będzie wydawał przedmiot zamówienia zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem ilościowym,
5) dostarczone przez Wykonawcę artykuły biurowe będą musiały posiadać wszelkie niezbędne certyfikaty (atesty) właściwych urzędów,
6) na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie okazać w stosunku do każdego produktu odpowiednie certyfikaty zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi oraz posiadać ważne terminy przydatności.
Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia dostawy w przypadku:
1) dostarczenia innego asortymentu niż zamówiony,
2) dostarczenia ilości artykułów niezgodnych z zamówieniem,
3) dostarczenia artykułów w terminach nie uzgodnionych z Zamawiającym.
Wykonawca każdorazowo będzie wystawiał fakturę po dokonaniu dostawy artykułów biurowych.
Do każdej faktury Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć dokument (W-Z) wskazujący miejsce dostawy oraz potwierdzający odbiór towaru przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.
Należność za dostarczony przedmiot zamówienia, Wykonawca będzie ustalał po każdorazowym wykonaniu dostawy w oparciu o ceny jednostkowe.
Ceny netto określone przez Wykonawcę w ofercie będą cenami stałymi i nie będą mogły ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.
Zapłata za dostarczone artykuły biurowe nastąpi w drodze przelewu z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy.
Zapłata za dostarczone artykuły biurowe płatna będzie w terminie do 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu do jego siedziby tj. Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 149.
Wykonawca jest zobowiązany do monitorowania wartości zamówienia.
Dostarczone artykuły biurowe będą posiadały co najmniej roczny okres przydatności do użytku licząc od dnia dostawy.
W przypadku ujawnienia wad jakościowych lub braku artykułów, których nie można było stwierdzić w chwili dostawy, Zamawiający niezwłocznie po ich wykryciu powiadomi Wykonawcę o tym fakcie w formie pisemnej.
Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwych artykułów na wolne od wad lub uzupełnienia braków w terminie 3 dni roboczych od ich zgłoszenia.
Wszelkie koszty związane z realizacją reklamacji ponosi Wykonawca.
W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do zapłacenia Zamawiającemu kar umownych w wysokości i w sytuacjach określonych Istotnych Postanowieniach Umowy.
Każdy Wykonawca w prowadzonym postępowaniu może złożyć tylko jedną ofertę.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
Ulica ul. Piotrkowska 149
Nr domu 149
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 90-440
Województwo łódzkie
Tel 0-42 6324034
Fax 0-42 6324130
Internet http://bip.uml.lodz.pl
Regon 00434557500000
E-mail sekretariat@mops.lodz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/01/2015
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 -załącznik nr 2
Wiedza Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 -załącznik nr 2
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 -załącznik nr 2
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 -załącznik nr 2
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 -załącznik nr 2
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty W sytuacji, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrazić w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zmówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. 3) jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór, załącznik nr 3)
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza zmianę w umowie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://bip.uml.lodz.pl
Adres uzyskania siwz Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Piotrkowska 149 90 - 440 Łódź
Data składania wniosków 01/09/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Piotrkowska 149 90 - 440 Łódź Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)