Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem w wewnętrznej witrynie okna wyświetlacza LED w ramach zadania pn.:Modernizacja pomieszczeń Urzędu Statystycznego we Wrocławiu przy ul. Oławskiej 31, 50-950 Wrocław, na potrzeby stworzenia INFORMATORIUM wraz z modernizacją sieci LAN w ramach Zadania 3 (SISk) modernizacja pomieszczeń dla Informatorium w ramach projektu System Informacyjny Statystyki Publicznej - 2 (SISP-2)

Data publikacji 2014-08-21
Data zakończenia 2014-08-29 10:00:00
Instytucja Urząd Statystyczny we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • System informacji ruchu pasażerskiego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 278358 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488131001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i uruchomieniem
w wewnętrznej witrynie okna wyświetlacza LED w ramach zadania pn.: Modernizacja pomieszczeń Urzędu Statystycznego we Wrocławiu przy ul. Oławskiej 31 na potrzeby stworzenia INFORMATORIUM wraz z modernizacją sieci LAN w ramach Zadania 3 (SISk) modernizacja pomieszczeń dla Informatorium w ramach projektu System Informacyjny Statystyki Publicznej - 2 (SISP-2): Budowa dwujęzycznego (z komunikacją w języku polskim i angielskim) systemu informacji skierowującej do systemów informacyjnych statystyki i systemów resortowych - dostępnych dla obywateli, przedsiębiorców i pracowników administracji publicznej poprzez portal informacyjny GUS. Budowa 16 regionalnych ośrodków informacji, z wyposażeniem minimum w kilka stanowisk dostępu do Internetu

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Statystyczny we Wrocławiu
Ulica ul. Oławska 31
Nr domu 31
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 50-950
Województwo dolnośląskie
Tel 071 3716400
Fax 071 3716360
Internet http://wroclaw.stat.gov.pl/
Regon 00033171900000
E-mail I.Karolewska@stat.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 17/10/2014
Wadium 1. Wykonawca przystępując do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w kwocie: 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Urzędu Statystycznego we Wrocławiu:NBP O/O we Wrocławiu 62 1010 1674 0033 2013 9120 0000 z dopiskiem: wadium-numer sprawy:WA-2900-02/SISP-2/PN/2014. 3. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu będzie wniesione skutecznie, jeżeli rachunek bankowy zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu nie może zawierać żadnych klauzuli warunkujących zapłatę przez gwaranta należnej kwoty oraz musi być płatne niezwłocznie po złożeniu żądania zapłaty. 6. Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 7. Wraz z ofertą należy złożyć stosowne dokumenty: 1) oryginały - w przypadku wnoszenia wadium w jednej z form, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy; 2) w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wskazane jest złożenie kserokopii dowodu jego wniesienia. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że Wykonawca udowodni Zamawiającemu, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania niniejszego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ (wzór oświadczenia). Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców w/w warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według formuły spełnia / nie spełnia.
Wiedza Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, jeżeli przedstawi wykaz wykonanych co najmniej dwóch głównych dostaw o wartości nie niższej niż 10.000,00 PLN brutto, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów według formuły spełnia / nie spełnia.
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania niniejszego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ (wzór oświadczenia). Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców w/w warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według formuły spełnia / nie spełnia.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania niniejszego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ (wzór oświadczenia). Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców w/w warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według formuły spełnia / nie spełnia.
Sytuacja Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 10.000,00 PLN. W celu wykazania, że Wykonawca posiada zdolność ekonomiczną i finansową Zamawiający wymaga przedstawienia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców w/w warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów według formuły spełnia / nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Pełnomocnictwo złożone w oryginale, albo w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez osobę, której dotyczy umocowanie. 2. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. W przypadku, gdyby pełnomocnictwa udzielała osoba inna niż uprawniona z mocy prawa lub umowy spółki do reprezentowania podmiotu, do oferty należy dołączyć również pełnomocnictwo do dokonania tej czynności.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiany i uzupełnienia postanowień umowy mogą być dokonywane w granicach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Strony przewidują możliwość zmiany treści umowy w przypadku: 1) zaistnienia okoliczności skutkujących koniecznością dokonania zmian w zakresie przedmiotu umowy, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania umowy; 2) zaistnienia przerwy w realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; 3) gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania przedmiotu umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy; 4) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy wynikającej z czynników obiektywnych lub niezależnych od Stron, tj.: zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia zdarzenie występujące po zawarciu umowy, uniemożliwiające należyte wykonanie przez Stronę jej obowiązków. 3. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności wskazanych w pkt 2.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://wroclaw.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne-us
Adres uzyskania siwz Urząd Statystyczny we Wrocławiu, ul. Oławska 31, 50-950 Wrocław, pok. 504. Na wniosek Wykonawcy Zamawiający niezwłocznie przekaże SIWZ wraz z załącznikami
Data składania wniosków 29/08/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Statystyczny we Wrocławiu, ul. Oławska 31, 50-950 Wrocław, pok. 310, III piętro, Sekretariat Urzędu
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Postępowanie prowadzone jest w ramach projektu: System Informacyjny Statystyki Publicznej 2 (SISP-2) w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Priorytet 7: Społeczeństwo informacyjne - budowa elektronicznej administracji. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze środków budżetu państwa. 2. Umowa realizowana jest w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 (POIG), 7 osi priorytetowej: Społeczeństwo Informacyjne - budowa elektronicznej administracji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 3. Umowa będzie finansowana w 85% ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz w 15% z polskich środków krajowych (współfinansowanie). 4. Umowa realizowana jest na rzecz Beneficjenta projektu SISP-2, tj. Głównego Urzędu Statystycznego, z uwzględnieniem potrzeb wszystkich jednostek statystyki publicznej
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)