Data publikacji |
2014-08-21 |
Data zakończenia |
2014-08-29 10:00:00 |
Instytucja |
Urząd Gminy Topólka |
Miejscowość |
Topólka |
Województwo |
kujawsko-pomorskie |
Branża |
- Komputery osobiste,
- Różny sprzęt komputerowy,
- Meble przedszkolne,
- Pomoce naukowe,
- Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe,
- Grzałki wodne oraz ogrzewanie do budynków; sprzęt hydrauliczny,
- Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
- Urządzenia multimedialne,
- Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe,
- Materiały medyczne,
- Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
278418 / 2014 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
375000003, 302131006, 302360002, 320000003, 323220006, 375200009, 391610008, 391621006, 392200000, 397151008, 444110004, 331400003, 489000007, 350000004 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Urząd Gminy Topólka
|
Ulica |
Topólka 22
|
Nr domu |
22
|
Miejscowość |
Topólka
|
Kod Pocztowy |
87-875
|
Województwo |
kujawsko-pomorskie
|
Tel |
054 2869910
|
Fax |
054 2869035
|
Internet |
bip.topolka.pl
|
Regon |
00054501800000
|
E-mail |
ugtopolka@wp.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
3
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje zamówienie uzupełniające do 20%.
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
30
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 7.000,00 zł ( słownie siedem tysięcy złotych 00/100)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni od daty ostatecznego terminu składania ofert.
4. Wykonawca może wnieść wadium w:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić wadium przelewem na rachunek Zamawiającego: KDBS O/Topólka nr 84955000032004 006000110001 z dopiskiem na przelewie: wadium - Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Szkołach Podstawowych Gminy Topólka (Wykonawca dołącza do oferty kserokopię przelewu).
6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu, wykonawca składa oryginał dokumentu dołączony do oferty. Z treści dokumentu (gwarancji, poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
8.Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium spowoduje wykluczenie wykonawcy.
9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 12.
10. Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
11. Zamawiający z zastrzeżeniem pkt. 12 zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ww. pkt. 9, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko¬wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Wiedza |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykażę, że wykonał co najmniej dwie tożsame dostawy - wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości dostaw co najmniej 100 000,00 zł brutto każda w przypadku realizacji zakresu Zadania 1, co najmniej 50.000,00 zł. brutto każda w przypadku realizacji zakresu Zadania 2, 25.000,00 zł. każda w przypadku realizacji zakresu Zadania 3 (wg załącznika nr 6 do SIWZ) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
|
Potencjał |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Oświadczenie, że wszystkie produkty posiadają wymagane w przetargu certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający na podstawie art. 144 dopuści zmianę umowy dotyczącą przedmiotu lub umówionego terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: 1. z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego, 2. z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 3. w przypadku ustawowych zmian przepisów podatkowych mających wpływ na cenę.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
75
|
Kryt 2 |
Gwarancja na zabawki i pomoce dydaktyczne
|
Kryt 2p |
5
|
Kryt 3 |
Gwarancja na sprzęt audiowizualny, multimedialny, komputerowy, AGD, meble, wyposażenie toalet, kuchni oraz urządzenia placu zabaw
|
Kryt 3p |
20
|
Adres strony internetowej siwz |
bip.topolka.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Gminy Topólka, Topólka 22, 87-875 Topólka.
|
Data składania wniosków |
29/08/2014
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Urząd Gminy Topólka, Topólka 22, 87-875 Topólka. Pokój nr 3.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Projekt finansowany ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
|
Czy unieważnienie |
Tak
|