Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem, uruchomieniem i konfiguracją elementów monitoringu miejskiego. Wykonawca dostarczy opisane w niniejszym dokumencie urządzenia i elementy lub lepsze po uzyskaniu zgody Zamawiającego. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia skalkuluje i dostarczy wszystkie niezbędne elementy potrzebne do prawidłowego uruchomienia i użytkowania systemu monitoringu.
Wykonawca w ciągu 7 dni od podpisania umowy dostarczy do akceptacji projekt rozmieszczenia, montażu i konfiguracji wszystkich kamer. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym konfigurację sieci pasywnej i konfiguracje urządzeń aktywnych.
Całość dostarczonego sprzętu w tym w szczególności kamery, musi być w 100% kompatybilne z posiadanym przez Zamawiającego Zintegrowanym Systemem Bezpieczeństwa Miasta Ełku (ZSBME), jednocześnie Oferent może zaoferować wymianę całego posiadanego już przez Zamawiającego ZSBME, jeżeli jest to niezbędne, aby zapewnić wymagane funkcje, a rozwiązanie przez niego zaoferowane nie jest w 100% kompatybilne z istniejącym ZSBME.
Dostarczony system umożliwi podgląd wszystkich kamer w pełnej jakości na stanowisku podglądu monitoringu ZSBME.
Wszystkie zgody są wiążące po zachowaniu formy pisemnej.
Wszelkie prace Wykonawca wykona zgodnie z obowiązującymi przepisami i dobrymi praktykami. Cały system, w tym w szczególności okablowanie, Wykonawca zabezpieczy przed dostępem gryzoni. W przypadku konieczności naruszenia nawierzchni lub innych elementów Wykonawca przywróci je do stanu sprzed rozpoczęcia inwestycji.
Wykonawca dostarczy dokumentację powykonawczą zawierającą w szczególności projekty, schemat instalacji, schemat połączeń sieciowych, opis konfiguracji. Całość dokumentacji powykonawczej musi być wykonana zgodnie z obowiązującymi normami m.in. PN-EN 50132 oraz uzupełniająco PN-EN 50173, PN-EN50174, PN-EN 50346.
Wykonawca uzgodni z Zamawiającym sposób i rodzaj mocowania każdego punktu kamerowego i transmisyjnego.
Wykonawca pozyska wszelkie niezbędne zgody i pozwolenia niezbędne do wykonania zadania.
Wykonawca wykona wszelkie prace montażowe i instalacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca zaprojektuje, wykona i zapewni system łączności wszystkich kamer z monitorami podglądu ulokowanymi w Urzędzie Miasta Ełku.
Zaprojektowany i wykonany system komunikacji zapewni transmisje w najwyższej jakości oferowanej przez kamery z punktów kamerowych stanowiska podglądu w budynku UM Ełku przy ulicy Piłsudskiego 4. System monitoringu musi być przystosowany do pracy w systemie dzień/noc w ciągu całego roku.
Wykonawca po uzyskaniu zgody zamawiającego może zastosować istniejącą kanalizację do prowadzenia okablowania. Do podłączenia kamer wykonawca zastosuje kabel kategorii minimum 6. W przypadku przekroczenia dozwolonych odległości opisanych w normie EN/PN 50173 Wykonawca zastosuje kabel światłowodowy zewnętrzny lub doziemny jednomodowy minimum 8 włóknowy. Wykonawca zakończy go na przełącznicach optycznych, niedopuszczalne jest zakończanie kabla optycznego bez stosowania przełącznicy.
Okablowanie prowadzone w ziemi Wykonawca zabezpieczy rurą typu AROT o przekroju minimum fi 40, okablowanie prowadzone w budynkach rurkami twardymi lub miękkimi. Wykonawca użyje do podłączeń elektrycznych przewodu elektrycznego o przekroju żył nie mniejszym niż 2,5 mm2.
W przypadku stosowania szaf zewnętrznych wykonawca zastosuje oprócz standardowego zamka dodatkową kłódkę z kluczem typu MasterKey stosowanym przez Urząd Miasta Ełku.
Wykonawca zastosuje zasilanie punktów kamerowych w standardzie PoE. Zamawiający dopuszcza inne zasilanie niż PoE po uzyskaniu zgody.
Umiejscowienie wszystkich elementów w szafie musi być trwałe, estetyczne i zgodne z procedurami montażowymi. Wykonawca oznaczy wszystkie kable , przygotuje schemat szafy. Wszystkie kamery montowane na zewnątrz muszą być zabezpieczone zabezpieczeniem przepięciowym RJ45 o parametrach: Typ gniazd:RJ-45 (8P8C, ekranowane), poziom protekcji Up (linia-uziemienie) [V/us]:<=600 - 1,2k/50, C2, Znamionowy prąd wyładowczy iN (linia-uziemienie) [A/us]:2k - 8/20, C2, Norma: PN-EN 61643-21.
Cały wykonany system musi zapewnić pracę we wszystkich warunkach atmosferycznych.
System transmisji musi być oparty o system transmisji wykorzystujący protokół TCP/IP.
Cena ryczałtowa - nie podlega negocjacji; należy przewidzieć wszystkie elementy, również nie wymienione, niezbędne do wykonania zadania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ - SST.. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Miasto Ełk
|
Ulica |
ul. M. J. Piłsudskiego 4
|
Nr domu |
4
|
Miejscowość |
Ełk
|
Kod Pocztowy |
19-300
|
Województwo |
warmińsko-mazurskie
|
Tel |
087 73 26 200
|
Fax |
087 73 26 230
|
Internet |
www.elk.pl
|
E-mail |
zium@um.elk.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
60
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 PLN (cztery tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wniesione w następujących formach:
- w pieniądzu
- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- w gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6.b. ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopa -
da 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz 275).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na poniższy rachunek bankowy zamawiającego:
85 1020 4724 0000 3102 0038 8538 (konto Urzędu Miasta Ełku w PKO BP S.A.).
Uwaga!
Dokumenty dotyczące wadium winne być dołączone do oferty jako kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, a oryginał w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty w sposób umożliwiający jej zwrot wykonawcy bez dekompletowania oferty
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1.
Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.
|
Wiedza |
Posiadanie udokumentowanego doświadczenia z wykonania w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej jednej dostawy systemu monitoringu (składającego się co najmniej z urządzeń sieciowych, serwera wraz z systemem operacyjnym i aplikacją rejestrującą) wraz z jego montażem i uruchomieniem, o wartości min. 100 000,00 PLN brutto.
Uwaga: Jeżeli wykazywane dostawy będą potwierdzać wysokość tych dostaw w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na PLN wg średniego kursu NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie
spełnia.
|
Potencjał |
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1.
Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.
|
Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1.
Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.
|
Sytuacja |
Wykonawca musi wykazać się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości min. 100 000,00 PLN.
Uwaga: Jeżeli posiadane środki finansowe lub zdolność kredytowa wykazywana będzie w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia ich na PLN wg średniego kursu NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie
spełnia.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Posiadanie udokumentowanego doświadczenia z wykonania w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej jednej dostawy systemu monitoringu (składającego się co najmniej z urządzeń sieciowych, serwera wraz z systemem operacyjnym i aplikacją rejestrującą) wraz z jego montażem i uruchomieniem, o wartości min. 100 000,00 PLN brutto.
Uwaga: Jeżeli wykazywane dostawy będą potwierdzać wysokość tych dostaw w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na PLN wg średniego kursu NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Formularz ofertowy (Zał. nr 1 do SIWZ) - wzór.
2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień umowy:
a)Termin realizacji umowy może ulec zmianie za zgodą stron, w szczególności gdy:
- zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od stron umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie umowy,
- wystąpią warunki pogodowe uniemożliwiające prowadzenie prac,
- przedłuży się procedura przetargowa lub uzgodnienia z organami niezależnymi od Zamawiającego i Wykonawcy
b) Przedmiot zamówienia (urządzenia) może ulec zmianie w przypadku wycofania go z produkcji lub dystrybucji i nie będzie dostępny na polskim rynku. W takim przypadku Wykonawca zapewni Zamawiającego pisemnie, iż zaoferowany sprzęt został wycofany z produkcji lub dystrybucji, przy czym zobowiązany jest przekazać zamawiającemu podpisane przez producenta lub dystrybutora w Polsce oświadczenie o wycofaniu z produkcji lub dystrybucji oferowanego sprzętu oraz jednocześnie przedstawi propozycję zmian. Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany przedmiotu zamówienia na wersję lub zamienniki o parametrach technicznych i funkcjonalnych nie gorszych niż w złożonej ofercie. Zmiana nie może powodować wzrostu ceny ofertowej, terminu realizacji umowy i innych warunków udzielenia zamówienia określonych w SIWZ. Zmiana musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego.
c) Strony umowy mogą ulec zmianie w przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego skutkujących następstwem prawnym,
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
http://bip.warmia.mazury.pl/elk_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/50/status/0/rodzaj/0/wzp/
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Miasta w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk
|
Data składania wniosków |
02/09/2014
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Miejsce |
Urząd Miasta w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|