Dostawa, montaż i uruchomienie elementów monitoringu miejskiego oraz modyfikacja systemu sterowania oświetleniem sygnalizacyjnym na skrzyżowaniach w ramach budowy Zintegrowanego Systemu Bezpieczeństwa Miasta Ełku 2014

Data publikacji 2014-08-22
Data zakończenia 2014-09-02 09:00:00
Instytucja Miasto Ełk
Miejscowość Ełk
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Monitory wideo,
  • Infrastruktura sieciowa,
  • Kable światłowodowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 180587 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323235008, 349710004, 325621001, 453143004, 324240001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem, uruchomieniem i konfiguracją elementów monitoringu miejskiego. Wykonawca dostarczy opisane w niniejszym dokumencie urządzenia i elementy lub lepsze po uzyskaniu zgody Zamawiającego. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia skalkuluje i dostarczy wszystkie niezbędne elementy potrzebne do prawidłowego uruchomienia i użytkowania systemu monitoringu.
Wykonawca w ciągu 7 dni od podpisania umowy dostarczy do akceptacji projekt rozmieszczenia, montażu i konfiguracji wszystkich kamer. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym konfigurację sieci pasywnej i konfiguracje urządzeń aktywnych.
Całość dostarczonego sprzętu w tym w szczególności kamery, musi być w 100% kompatybilne z posiadanym przez Zamawiającego Zintegrowanym Systemem Bezpieczeństwa Miasta Ełku (ZSBME), jednocześnie Oferent może zaoferować wymianę całego posiadanego już przez Zamawiającego ZSBME, jeżeli jest to niezbędne, aby zapewnić wymagane funkcje, a rozwiązanie przez niego zaoferowane nie jest w 100% kompatybilne z istniejącym ZSBME.
Dostarczony system umożliwi podgląd wszystkich kamer w pełnej jakości na stanowisku podglądu monitoringu ZSBME.
Wszystkie zgody są wiążące po zachowaniu formy pisemnej.
Wszelkie prace Wykonawca wykona zgodnie z obowiązującymi przepisami i dobrymi praktykami. Cały system, w tym w szczególności okablowanie, Wykonawca zabezpieczy przed dostępem gryzoni. W przypadku konieczności naruszenia nawierzchni lub innych elementów Wykonawca przywróci je do stanu sprzed rozpoczęcia inwestycji.
Wykonawca dostarczy dokumentację powykonawczą zawierającą w szczególności projekty, schemat instalacji, schemat połączeń sieciowych, opis konfiguracji. Całość dokumentacji powykonawczej musi być wykonana zgodnie z obowiązującymi normami m.in. PN-EN 50132 oraz uzupełniająco PN-EN 50173, PN-EN50174, PN-EN 50346.
Wykonawca uzgodni z Zamawiającym sposób i rodzaj mocowania każdego punktu kamerowego i transmisyjnego.
Wykonawca pozyska wszelkie niezbędne zgody i pozwolenia niezbędne do wykonania zadania.
Wykonawca wykona wszelkie prace montażowe i instalacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca zaprojektuje, wykona i zapewni system łączności wszystkich kamer z monitorami podglądu ulokowanymi w Urzędzie Miasta Ełku.
Zaprojektowany i wykonany system komunikacji zapewni transmisje w najwyższej jakości oferowanej przez kamery z punktów kamerowych stanowiska podglądu w budynku UM Ełku przy ulicy Piłsudskiego 4. System monitoringu musi być przystosowany do pracy w systemie dzień/noc w ciągu całego roku.
Wykonawca po uzyskaniu zgody zamawiającego może zastosować istniejącą kanalizację do prowadzenia okablowania. Do podłączenia kamer wykonawca zastosuje kabel kategorii minimum 6. W przypadku przekroczenia dozwolonych odległości opisanych w normie EN/PN 50173 Wykonawca zastosuje kabel światłowodowy zewnętrzny lub doziemny jednomodowy minimum 8 włóknowy. Wykonawca zakończy go na przełącznicach optycznych, niedopuszczalne jest zakończanie kabla optycznego bez stosowania przełącznicy.
Okablowanie prowadzone w ziemi Wykonawca zabezpieczy rurą typu AROT o przekroju minimum fi 40, okablowanie prowadzone w budynkach rurkami twardymi lub miękkimi. Wykonawca użyje do podłączeń elektrycznych przewodu elektrycznego o przekroju żył nie mniejszym niż 2,5 mm2.
W przypadku stosowania szaf zewnętrznych wykonawca zastosuje oprócz standardowego zamka dodatkową kłódkę z kluczem typu MasterKey stosowanym przez Urząd Miasta Ełku.
Wykonawca zastosuje zasilanie punktów kamerowych w standardzie PoE. Zamawiający dopuszcza inne zasilanie niż PoE po uzyskaniu zgody.
Umiejscowienie wszystkich elementów w szafie musi być trwałe, estetyczne i zgodne z procedurami montażowymi. Wykonawca oznaczy wszystkie kable , przygotuje schemat szafy. Wszystkie kamery montowane na zewnątrz muszą być zabezpieczone zabezpieczeniem przepięciowym RJ45 o parametrach: Typ gniazd:RJ-45 (8P8C, ekranowane), poziom protekcji Up (linia-uziemienie) [V/us]:<=600 - 1,2k/50, C2, Znamionowy prąd wyładowczy iN (linia-uziemienie) [A/us]:2k - 8/20, C2, Norma: PN-EN 61643-21.
Cały wykonany system musi zapewnić pracę we wszystkich warunkach atmosferycznych.
System transmisji musi być oparty o system transmisji wykorzystujący protokół TCP/IP.
Cena ryczałtowa - nie podlega negocjacji; należy przewidzieć wszystkie elementy, również nie wymienione, niezbędne do wykonania zadania.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ - SST..

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Ełk
Ulica ul. M. J. Piłsudskiego 4
Nr domu 4
Miejscowość Ełk
Kod Pocztowy 19-300
Województwo warmińsko-mazurskie
Tel 087 73 26 200
Fax 087 73 26 230
Internet www.elk.pl
E-mail zium@um.elk.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 60
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 PLN (cztery tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: - w pieniądzu - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6.b. ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopa - da 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na poniższy rachunek bankowy zamawiającego: 85 1020 4724 0000 3102 0038 8538 (konto Urzędu Miasta Ełku w PKO BP S.A.). Uwaga! Dokumenty dotyczące wadium winne być dołączone do oferty jako kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, a oryginał w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty w sposób umożliwiający jej zwrot wykonawcy bez dekompletowania oferty
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.
Wiedza Posiadanie udokumentowanego doświadczenia z wykonania w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej jednej dostawy systemu monitoringu (składającego się co najmniej z urządzeń sieciowych, serwera wraz z systemem operacyjnym i aplikacją rejestrującą) wraz z jego montażem i uruchomieniem, o wartości min. 100 000,00 PLN brutto. Uwaga: Jeżeli wykazywane dostawy będą potwierdzać wysokość tych dostaw w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na PLN wg średniego kursu NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.
Sytuacja Wykonawca musi wykazać się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości min. 100 000,00 PLN. Uwaga: Jeżeli posiadane środki finansowe lub zdolność kredytowa wykazywana będzie w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia ich na PLN wg średniego kursu NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Posiadanie udokumentowanego doświadczenia z wykonania w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej jednej dostawy systemu monitoringu (składającego się co najmniej z urządzeń sieciowych, serwera wraz z systemem operacyjnym i aplikacją rejestrującą) wraz z jego montażem i uruchomieniem, o wartości min. 100 000,00 PLN brutto. Uwaga: Jeżeli wykazywane dostawy będą potwierdzać wysokość tych dostaw w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na PLN wg średniego kursu NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty 1. Formularz ofertowy (Zał. nr 1 do SIWZ) - wzór. 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień umowy: a)Termin realizacji umowy może ulec zmianie za zgodą stron, w szczególności gdy: - zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od stron umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie umowy, - wystąpią warunki pogodowe uniemożliwiające prowadzenie prac, - przedłuży się procedura przetargowa lub uzgodnienia z organami niezależnymi od Zamawiającego i Wykonawcy b) Przedmiot zamówienia (urządzenia) może ulec zmianie w przypadku wycofania go z produkcji lub dystrybucji i nie będzie dostępny na polskim rynku. W takim przypadku Wykonawca zapewni Zamawiającego pisemnie, iż zaoferowany sprzęt został wycofany z produkcji lub dystrybucji, przy czym zobowiązany jest przekazać zamawiającemu podpisane przez producenta lub dystrybutora w Polsce oświadczenie o wycofaniu z produkcji lub dystrybucji oferowanego sprzętu oraz jednocześnie przedstawi propozycję zmian. Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany przedmiotu zamówienia na wersję lub zamienniki o parametrach technicznych i funkcjonalnych nie gorszych niż w złożonej ofercie. Zmiana nie może powodować wzrostu ceny ofertowej, terminu realizacji umowy i innych warunków udzielenia zamówienia określonych w SIWZ. Zmiana musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego. c) Strony umowy mogą ulec zmianie w przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego skutkujących następstwem prawnym,
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://bip.warmia.mazury.pl/elk_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/50/status/0/rodzaj/0/wzp/
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk
Data składania wniosków 02/09/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Urząd Miasta w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)