Budowa innowacyjnego systemu oświetleniowego oraz zasilania energetycznego w Parku Miejskim w Brzezinach

Data publikacji 2014-08-22
Data zakończenia 2014-09-08 09:30:00
Instytucja Miasto Brzeziny
Miejscowość Brzeziny
Województwo łódzkie
Branża
  • Reflektory punktowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 180745 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 451112000, 453112002, 315272101, 349710004, 713231009, 710000008, 713200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj innowacyjnego systemu oświetleniowego oraz zasilania energetycznego w Parku Miejskim w Brzezinach zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Teren Parku Miejskiego objęty jest ochroną konserwatorską. Budynek Muzeum Regionalnego w Brzezinach, do którego należy wprowadzić sieć monitoringu miejskiego jest obiektem zabytkowym.

Budowa innowacyjnego systemu oświetleniowego oraz zasilania energetycznego w Parku Miejskim w Brzezinach.


Zamówienia polega na budowie linii zasilających główne punkty zasilania, budowie infrastruktury oświetlenia parkowego, oświetlenie elewacji muzeum, wykonanie i montaż tablicy informacyjnej z herbem i logo miasta Brzeziny, budowie sieci monitoringu wizyjnego opartego na technologii cyfrowej oraz budowie WiFi na terenie Parku Miejskiego w Brzezinach.

W ramach zamówienia należy wykonać w szczególności:
1) Dokumentację projektowo-kosztorysową wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowlanych oraz dokumentację podwykonawczą (przy założeniu jak w programie funkcjonalno - użytkowym),
2) Zasilanie zgodnie z wydanymi warunkami PGE Nr 3459/RE04/2014 i Nr 3460/RE04/2014 - Rozprowadzenie instalacji elektrycznej pod oświetlenie parkowe i zasilanie scen- złącze imprezowe,
3) Montaż 47 słupów kompozytowych wraz z wysięgnikami w tym montaż 44 pojedynczych wysięgników oraz 3 podwójnych o kącie 15 stopni na słupach oświetleniowych,
4) Montaż 50 lamp z rozsyłem eliptycznych o mocy 50W wykonanych w technologii LED,
5) Montaż pojedynczego słupa wraz z trzema lampami LED montowane na potrójnym wysięgniku,
6) Demontaż ok. 15 słupów istniejącego oświetlenia parkowego,
7) Rozprowadzenie tras kablowych światłowodowych pod system monitoringu (tj. 10 punktów wskazanych przez Zamawiającego w tym montaż 4 kamer - materiał Zamawiającego),
8) Budowa infrastruktury dla potrzeb sieci internetowej Wi-Fi (Montaż sieci kablowej światłowodowej),
9) Wykonanie iluminacji świetlnej w korony drzew na terenie Parku Miejskiego w Brzezinach w ilości 28 szt. wykonanej w technologii LED,
10) Budowa oświetlenia LED w Parku Miejskim (np. 3 sztuki drzew LED - owych lub krzaczków LED - owych itp.),
11) Wykonanie iluminacji świetlnej wybranej alejki przez Zamawijacego,
12) Budowa oświetlenia LED w Parku Miejskim w Brzezinach (drzewa LED) w ilości 4 szt.,
13) Wykonanie 5-ciu przyłączy pod tablice informacyjne umieszczone wzdłuż alejki w Parku wskazanej przez Zamawiającego,
14) Wykonanie podświetlenia elewacji muzeum.


Dokumentację projektową należy wykonać w zakresie zgodnym z obowiązującymi przepisami, w szczególności z:
a) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129),
b) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z dnia 08.06.2004 r. Nr 130, poz. 1389),


Informacje dodatkowe:
1. Do dokumentacji projektowej należy dołączyć oświadczenia projektanta o jej kompletności i zgodności z obowiązującymi przepisami prawa oraz normami.
2. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii bądź decyzji administracyjnych i technicznych niezbędnych do rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych w ramach niniejszego zamówienia.
3. Opis przedmiotu zamówienia stanowi w ramach niniejszego zamówienia Program Funkcjonalno - Użytkowy, stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ;
4. Szczegółowe zasady rozliczeń oraz realizacji niniejszego zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ.
5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.
6. Projekt koncepcyjny podlega akceptacji przez Zamawiającego.
7. Wykonawca dostarcza wszystkie materiały niezbędne do wykonania zamówienia. Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, oznakowane znakiem CE/ B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie i energetyce, określone w ustawie Prawo budowlane.
8. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność opracowanej dokumentacji projektowej oraz przyszłych robót budowlanych z zapisami w Programie Funkcjonalno - Użytkowym, jak również zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i energetycznego w tym przepisami szczegółowymi i wykonawczymi.
9. Wykonawca udziela 36 miesięcznej gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot umowy oraz 36 miesięcznej rękojmi (wg. art. 558 kc.) licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy.
10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.


Wykonawca uwzględni w swojej ofercie wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji występują nazwy własne technologii, materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji.
Wszelkie nazwy własne produktów i materiałów przywołane w dokumentacji służą określeniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości oraz wymogów technicznych założonych dla danych rozwiązań. Dopuszcza się zamienne rozwiązania (w oparciu o produkty innych producentów) pod warunkiem: - spełnienia tych samych właściwości technicznych, - przedstawienia zamiennych rozwiązań na piśmie (dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Brzeziny
Ulica ul. Sienkiewicza 16
Nr domu 16
Miejscowość Brzeziny
Kod Pocztowy 95-060
Województwo łódzkie
Tel 046 8742224
Fax 046 8742793
Internet www.brzeziny.pl
Regon 00052419200000
E-mail rgi@brzeziny.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 12/12/2014
Zaliczka Nie
Uprawnienie - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia.
Wiedza Warunek 1 Wykażą się posiadaniem niezbędnej wiedzy i doświadczenia wynikających z faktu, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną inwestycję polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej i wykonaniu robót budowlanych na podstawie tej dokumentacji, w zakresie budowy lub przebudowy oświetlenia parku miejskiego lub ulicznego w tym budowy infrastruktury dla potrzeb sieci Wi-Fi i monitoringu CCTV o wartości co najmniej 150.000,00 (sto pięćdziesiąt tysięcy) zł brutto. Na potwierdzenie powyższego warunku wymaga się przedłożenia wykazu zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ oraz dowodów potwierdzających, czy robota została wykonana w sposób należyty oraz wskazujących, czy została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, załącznik Nr 2 do SIWZ; Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia.
Potencjał - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia.
Zdolne Warunek 2 Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. - minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - minimum jedną osobę posiadająca uprawnienia elektryczne w grupie kwalifikacyjnej D, uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci do 1 kV - minimum jedną osobę posiadająca uprawnienia elektryczne w grupie kwalifikacyjnej E, uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń wraz z pomiarami w pełnym zakresie, instalacji i sieci do 1 kV wraz z załączeniem oświadczenia, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia wraz z wpisem do Izby samorządu zawodowego (zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, załącznik Nr 2 do SIWZ; Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia.
Sytuacja Warunek 3 Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w przypadku Wykonawców, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż zaoferowane wynagrodzenie ryczałtowe ogółem brutto od jednego i wszystkich zdarzeń. W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia od jednego i wszystkich zdarzeń. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, załącznik Nr 2 do SIWZ; Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp zastrzega sobie prawo do zmiany treści umowy w przypadkach opisanych w pkt. 4 określając warunki tych zmian. 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 3. Istotne zmiany postanowień zawartej umowy możliwe są w następujących okolicznościach: 1) Zmiana postanowień niniejszej umowy co do terminu wykonania zamówienia dopuszczalna jest w przypadku: a) wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, b) wystąpienie warunków atmosferycznych i zdarzeń losowych, które istotnie utrudniają lub uniemożliwiają prowadzenie robót w umówiony sposób; c) zmian regulacji prawnych, wpływających na konieczność zmiany terminu. 2) Zmiana postanowień niniejszej umowy co do wynagrodzenia dopuszczalna jest w przypadku: a) ceny brutto za wykonanie zamówienia publicznego jedynie w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku od towaru i usług, b) wprowadzenia zmian w stosunku do Przedmiotu Zamówienia w zakresie wykonania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji konieczności zwiększenia usprawnienia procesu realizacji zamówienia. 3) Zmiana postanowień niniejszej umowy co do zakresu rzeczowego dopuszczalna jest w przypadku: a) zmian regulacji prawnych, wpływających na koniczność zmiany zakresu rzeczowego, b) wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, c) wprowadzenia zmian w stosunku do Przedmiotu Zamówienia w zakresie wykonania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji konieczności zwiększenia usprawnienia procesu realizacji zamówienia. 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Katalog ten nie stanowi podstawy roszczenia dla Wykonawcy o zobowiązanie Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. 5. Zmiany mogą być wprowadzone po złożeniu pisemnej propozycji zmian, jeżeli konieczność ich wprowadzenia do umowy wynika ze zmiany prawa powszechnie obowiązującego, na terenie Rzeczpospolitej Polskiej np. prawa podatkowego lub wynika ze zmiany okoliczności, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 6. Nie stanowi zmiany umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy zmiana danych teleadresowych oraz zmiana osób reprezentujących Strony. 7. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 8. W trakcie trwania niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o: zmianie siedziby lub nazwy firmy, zmianie osób reprezentujących, ogłoszeniu upadłości, ogłoszeniu likwidacji, zawieszeniu działalności, wszczęciu postępowania układowego, w którym uczestniczy Wykonawca.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.brzeziny.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta Brzeziny, 95-060 Brzeziny ul. Sienkiewicza 16, pok. 303, III piętro
Data składania wniosków 08/09/2014
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Urząd Miasta Brzeziny, 95-060 Brzeziny ul. Sienkiewicza 16, pok. 110, I piętro
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)