Świadczenie usługi transmisji danych oraz usługi dostępu do sieci Internet

Data publikacji 2014-08-22
Data zakończenia 2014-09-08 12:00:00
Instytucja Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Dostawcy usług internetowych (ISP),
  • Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 180931 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 642100001, 724110004, 727200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi transmisji danych oraz usługi dostępu do sieci Internet dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m. st. Warszawie sp. z o.o., zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. Wartość zamówienia stanowiąca całkowite szacunkowe wynagrodzenie Wykonawcy zamówienia określona została w złotych (bez podatku od towarów i usług Vat) na kwotę poniżej 874554,00 zł

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o.
Ulica ul. Obozowa 43
Nr domu 43
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 01-161
Województwo mazowieckie
Tel 022 8882040 do 41, 6320051
Fax 022 8882048 lub 49, 8364916
Internet www.mpo.com.pl
Regon 01531445100000
E-mail wzp@mpo.com.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: usługi komunalne
Rodzaj zam inny usługi komunalne
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 36
Wadium Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany (przed upływem terminu składania ofert) wnieść wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych), w formie okreslonej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówien publicznych
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie świadczenia usług telekomunikacyjnych obejmujących usługę transmisji danych oraz usługę zapewnienia dostępu do sieci Internet, a także dostarczenia sieci telekomunikacyjnej w zakresie sieci transmisji danych, zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r. nr 171 poz. 1800 z późn. zm)
Wiedza Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał wiedzę i doświadczenie w realizacji kontraktów rodzajowo porównywalnych z przedmiotem zamówienia w zakresie usług wykonanych lub wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Dlatego Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał główne wykonane lub wykonywane usługi polegające na usłudze transmisji danych obejmujących więcej niż 7 (siedem) lokalizacji pracujących w jednej sieci MPLS każda, w tym minimum trzy usługi o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 zł netto każda w skali roku. W przypadku umów aktualnie wykonywanych w/w wartość (120 000,00 zł.) odnosi się do zrealizowanej (wykonanej) części wykazanej umowy w okresie 12 miesięcy
Zdolne Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował potencjałem kadrowym w postaci osób zapewniających wykonanie zamówienia, tzn. dysponował minimum dwiema osobami, które będą uczestniczyły w czynnościach obejmujących konfigurowanie urządzeń Zamawiającego (routerów CISCO serii 2800 i 3800) w celu zapewnienia współpracy z urządzeniami Wykonawcy. Osoby te muszą posiadać ważny certyfikat Cisco Certified Network Associate (CCNA) Routing and Switching lub wyższy (tzn. CCNP lub CCIP) w zakresie Routing and Switching
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1) Pełnomocnictwa zgodnie z zapisami SIWZ. 2) Pisemne zobowiązanie podmiotów (wyłącznie oryginał), na które Wykonawca się powołuje do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (dla sytuacji, o których mowa w pkt 5 ppkt. 2 e SIWZ). Zamawiający wymaga, aby przedłożone zobowiązanie zawierało wyraźne doprecyzowanie jakie zasoby będą przedmiotem udostępnienia, przez kogo zostaną one udostępnione i na czyją rzecz, oraz na jaki czasokres - wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 3) Pisemna informacja dotycząca potencjału podmiotu trzeciego, na który powołuje się Wykonawca, pozwalająca na dokonanie oceny czy stosunek łączący Wykonawcę z tym podmiotem gwarantuje rzeczywisty dostęp do jego zasobów (dla sytuacji, o których mowa w pkt 5 ppkt. 2 e SIWZ). Zamawiający wymaga, aby informacja zawierała w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści zawartej umowy w zakresie: a) cen określonych w Formularzu cenowym, tylko wówczas, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a związanych ze zmianą należności publiczno-prawnych w tym np. podatku VAT lub podatku akcyzowego, mających bezpośredni wpływ na cenę. b) osób uczestniczących w realizacji zamówienia wskazanych w załączniku nr 4 do SIWZ, tylko wówczas, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że ewentualne zmiany treści zawartej umowy w tym zakresie muszą nadal potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu postawionych w SIWZ. Warunkiem wprowadzenia zmian, o których mowa w pkt. a, b jest pisemny wniosek Wykonawcy w tej sprawie przekazany koordynatorowi realizacji umowy ze strony Zamawiającego wskazanemu w umowie. Wniosek ten musi zawierać co najmniej: - proponowaną treść zmian, - wyczerpujące wyjaśnienie okoliczności, które są podstawą ich wprowadzenia wraz z udowodnieniem, że zmian tych nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, - udowodnienie, że proponowane zmiany potwierdzają spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu postawionych w SIWZ oraz potwierdzają spełnienie przez towar zamienny wszystkich parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia (dla pkt.b).
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.mpo.com.pl
Adres uzyskania siwz w siedzibie Zamawiającego, ul. Obozowa 43, 01-161 Warszawa, Biuro Zakupów pok.nr 11
Data składania wniosków 08/09/2014
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st Warszawie sp. z o.o., ul. Obozowa 43, 01-161 Warszawa, Biuro Zakupów pok.nr 11
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Umowa będzie realizowana przez okres 36 miesięcy, tzn. do ostatniego dnia 36 pełnego miesiąca świadczenia usług liczonego od dnia podpisania bezusterkowego protokołu uruchomienia łączy transmisji danych oraz łącza internetowego. Umowa będzie realizowana w oparciu o ceny jednostkowe zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie najkorzystniejszej, z zastrzeżeniem, że całkowite wynagrodzenie Wykonawcy wynikające z realizacji umowy nie może przekroczyć wysokości środków przyznanych na ten cel (umowa zostanie podpisana na wartość wynikającą z tych właśnie środków, tj. maksymalną nominalną wartość zobowiązania). Informacja o wysokości tych środków zostanie podana bezpośrednio przed otwarciem ofert złożonych w prowadzonym postępowaniu. W przypadku, gdy kwota całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy nie zostanie w pełni wykorzystana do czasu zakończenia umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo przedłużenia czasu trwania umowy (na warunkach zaproponowanych w ofercie najkorzystniejszej) do chwili, gdy przyznane środki zostaną wydane, jednak nie dłużej niż o 12 miesięcy. Zamawiający deklaruje realizację zamówienia w minimalnym zakresie 90% ceny oferty najkorzystniejszej i zastrzega sobie prawo do realizacji pozostałego zakresu zamówienia na zasadach prawa opcji. Dla celów porównania ofert w zakresie kryterium ceny oraz sprawdzenia, czy wartość oferty nie przekracza kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, brana będzie pod uwagę wartość oferty skalkulowana dla planowanej wielkości zamówienia
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)