Wymiana instalacji oświetlenia zewnętrznego terenu Biblioteki Narodowej w Warszawie od strony al. Niepodległości - etap I

Data publikacji 2014-08-22
Data zakończenia 2014-09-08 12:00:00
Instytucja Biblioteka Narodowa
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Przekładnia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 181187 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 453161006, 453111001, 453173005, 312145004, 451123307
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych instalacyjnych w branży elektrycznej, polegającej na wymianie instalacji oświetlenia zewnętrznego Biblioteki Narodowej w Warszawie. 2. Na wszystkie elementy robót Zamawiający posiada aktualną i kompletną dokumentację projektową. 3. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: 1) Załączniku nr 3 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, 2) Dokumentacji projektowej, stanowiącej Załączniki nr 14 do SIWZ (przy czym przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy), 4. Warunki realizacji zamówienia zawarte są we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Dodatkowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca użyje do wykonania robót budowlanych wyrobów, urządzeń i osprzętu fabrycznie nowych, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2014 r., 2) wymagany okres gwarancji - ustawowa rękojmia i 36-miesięczna gwarancja na kompletny przedmiot umowy (niezależnie od gwarancji producentów), liczonych od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy, potwierdzonego protokółem odbioru końcowego robót bez wad, 3) posiadanie przez oferowane wyroby, urządzenia i osprzęt znaku zgodności CE, 4) stopień ochrony opraw oświetleniowych nie mniejszy jak IP-55. 6. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy wzięli udział w zebraniu Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ. Szczegółowe informacje dotyczące zebrania Wykonawców zawiera Rozdz. VII ust. 10 SIWZ oraz Załącznik nr 13 do SIWZ. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Biblioteka Narodowa
Ulica al. Niepodległości 213
Nr domu 213
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-086
Województwo mazowieckie
Tel 22 6082271, 6082910
Fax 22 6082624
Internet www.bn.org.pl
Regon 00027595500000
E-mail przetargi@bn.org.pl, s.majcher@bn.org.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 28/11/2014
Wadium 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 18500,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy pięćset złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42,poz. 275, z późn. zm.). 4. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu, dokument wadialny powinien zawierać zapis, że #Wadium dotyczy przetargu nieograniczonego, znak sprawy XIV/264/8/14, pod nazwą #Wymiana instalacji oświetlenia zewnętrznego terenu Biblioteki Narodowej w Warszawie od strony al. Niepodległości - etap I#. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca zobowiązany jest wpłacić przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego (konto Biblioteki Narodowej): 88 1030 1016 0000 0000 0332 7183. Tytuł przelewu powinien zawierać następujący zapis: #Wadium dot. przetargu nieogr.-znak sprawy XIV/264/8/14 - Wymiana instalacji oświetlenia zewnętrznego terenu Biblioteki Narodowej - etap I#. 6. Gwarancje lub poręczenia Wykonawca zobowiązany jest złożyć w siedzibie Zamawiającego wraz z ofertą (w osobnej, opisanej kopercie), al. Niepodległości 213; 02-086 Warszawa, w pokoju 283 Oddział-Kancelaria. Ponadto zaleca się, aby Wykonawca załączył do oferty kopię dokumentu wadialnego/dowód wniesienia wadium, np. kopię wniesionej gwarancji, poręczenia lub polecenia przelewu. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium Wykonawcy w przypadkach przewidzianych w art. 46 ust. 4a ustawy oraz art. 46 ust. 5 ustawy. 8. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczeń musi zawierać w swojej treści zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do wypłaty sumy wadium na żądanie (wystąpienie, wniosek) Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a ustawy i w art. 46 ust. 5 ustawy poprzez określenie przypadku zatrzymania wadium lub wskazanie co najmniej przepisów, tj. art. 46 ust. 4a ustawy oraz art. 46 ust. 5 ustawy. 9. Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona, zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy. 10. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczeń i sporządzonych w języku obcym, Zamawiający żąda, aby do oferty lub w miejsce wskazane w ust. 6 zostało złożone jego tłumaczenie na język polski w oryginale podpisane przez Wykonawcę lub w postaci kopii tłumaczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Wiedza Dla spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawca udowodni, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w ramach jednej umowy, co najmniej 1 robotę budowlano-instalacyjną o wartości nie mniejszej niż 600 000,00 zł netto i polegającej na: wykonaniu nowej instalacji oświetlenia terenu, lub wykonaniu wymiany istniejącej instalacji oświetlenia terenu; Za wykonaną robotę budowlaną, Zamawiający rozumie taką robotę, która została zrealizowania w ramach jednej umowy, tj. została prawidłowo ukończona i odebrana przez inwestora, jako wykonana w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. W przypadku podania w wykazie wartości danej roboty budowlanej w walucie obcej, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych, według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Potencjał Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne Dla spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca udowodni, że dysponuje co najmniej: a) jedną osobą wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń, w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającą świadectwo kwalifikacji SEP do 1 kV gr I #E# i #D#, będącą czynnym członkiem samorządu zawodowego, b) co najmniej 6 osobami - elektromonterami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne SEP do 1 kV gr. I #E# - eksploatacja, c) jedną osobą wyznaczoną do wykonywania czynności geodezyjnych posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych, określonych w art. 43 pkt. 1) ustawy z dnia 17.05.1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 193, poz. 1287 z późn. zm.), wpisaną do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia zawodowe, o którym mowa w art. 45g tejże ustawy;
Sytuacja Dla spełnienia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca udowodni, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 3 000 000,00 zł. Dla spełnienia warunku dotyczącego sytuacji finansowej Wykonawca musi udowodnić, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową o wartości nie mniejszej niż 750 000,00 zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia, Zamawiający wymaga w odniesieniu do tych podmiotów odpowiednio dokumentów określonych w Rozdz. VI ust. 1 pkt. 1)-4) i ust. 8 pkt. 1)-3) SIWZ, tj. odpowiednio: dokumentów określonych w punkcie III.4), III.4.2), III.4.3) niniejszego ogłoszenia o zamówieniu. Do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie podmiotu innego jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z paragrafem 14 wzoru umowy zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zmiany będą dotyczyć następujących zdarzeń: a) Wykonawca złoży pisemną informację o konieczności wprowadzenia rozwiązania istotnie odbiegającego od przedstawionych w dokumentacji projektowej, z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia takiej zmiany z tym zastrzeżeniem, że wniosek Wykonawcy musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego a zaproponowane rozwiązanie nie może spowodować zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. Każda zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany terminu realizacji umowy określone są w § 2 ust. 3 wzoru umowy, tj.: Termin wykonania przedmiotu umowy może ulec zmianie za zgodą Zamawiającego wyłącznie w sytuacji siły wyższej, mającej istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy, z zastrzeżeniem, tj. iż Zamawiający nie ma obowiązku rozpatrzenia wniosku Wykonawcy o zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli Wykonawca w ciągu 3 dni roboczych od zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 3 nie przedłoży Zamawiającemu pisemnego wniosku z uzasadnieniem, w którym udowodni zaistnienie okoliczności, o których mowa w ust. 3. Zmiana terminów pośrednich wykonania elementów robót, ustalonych w harmonogramie rzeczowo-finansowym nie stanowi zmiany treści umowy pod warunkiem, że zmiany te nie będą miały wpływu na termin końcowy wykonania przedmiotu umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin wykonania zamówienia
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.bn.org.pl
Adres uzyskania siwz Biblioteka Narodowa, al. Niepodległości 213, 02-086 Warszawa, pok. 1210
Data składania wniosków 08/09/2014
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Biblioteka Narodowa, al. Niepodległości 213, 02-086 Warszawa, Oddział-Kancelaria, pok. 283
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)