Wykonanie, dostawa i montaż mebli z wyposażeniem do pracowni polonistyczno - biologicznej i matematyczno - fizycznej w I Liceum Ogólnokształcącym w Namysłowie

Data publikacji 2014-08-22
Data zakończenia 2014-09-02 10:00:00
Instytucja Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
Miejscowość Namysłów
Województwo opolskie
Branża
  • Meble szkolne,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 280424 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391600001, 391620005, 391621006, 391621109, 391622007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli z wyposażeniem do pracowni polonistyczno-biologicznej i matematyczno-fizycznej w I Liceum Ogólnokształcącym w Namysłowie. Wykonawca w ofercie musi zaproponować meble i wyposażenie, którego parametry techniczne i jakościowe będą odpowiadały wymaganiom zawartym w specyfikacji technicznej. Minimalne parametry mebli i wyposażenia podano w wymaganiach technicznych (zawartych w specyfikacji technicznej) - dodatek nr 3 do SIWZ. Oferowane przez wykonawcę meble i wyposażenie muszą odpowiadać minimalnym parametrom i nie mogą być one gorsze jakościowo. Do oferty należy dołączyć firmowe materiały i informacje z parametrami technicznymi, karty katalogowe. W wymaganiach technicznych Zamawiający szczegółowo określił swoje potrzeby. Wykonawca w ofercie musi zaproponować meble i wyposażenie fabrycznie nowe, wolne od wad, które będą posiadały wszystkie elementy wymienione w wymaganiach technicznych, a jego parametry techniczne i jakościowe będą na poziomie lub lepsze od podanych. Przedmiot zamówienia musi zawierać wszystkie elementy startowe i przed dokonaniem odbioru końcowego być gotowy do pracy. Wymiary podane przez Zamawiającego w specyfikacji technicznej (dodatek nr 3 do SIWZ), należy bezwzględnie sprawdzić przed rozpoczęciem realizacji zamówienia (wskazana wizja lokalna przed złożeniem oferty). Zamawiający dopuszcza różnice wymiarowe w zależności od produkowanych typów szeregów mebli, w zakresie +/- 5 %. Ewentualne wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia przykładowych: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, nie ma na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy, a służy jedynie jak najdokładniejszemu przedstawieniu oczekiwań Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych takich samych lub lepszych niż przedstawione w specyfikacji technicznej. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi Polskimi Normami oraz innymi przepisami prawa regulującymi wymagania w zakresie ergonomii, bezpieczeństwa i odpowiedniej jakości. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów wymienionych w przedmiocie zamówienia zostaną odrzucone. Miejsce realizacji zamówienia: I Liceum Ogólnokształcące w Namysłowie, ul. Mickiewicza 12.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
Ulica Pl. Wolności 12A
Nr domu 12A
Miejscowość Namysłów
Kod Pocztowy 46-100
Województwo opolskie
Tel (077) 410 36 95
Fax 077 4103922
Internet www.namyslow.pl
Regon 53142196300000
E-mail zamowienia@namyslow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium 1.700,00 zł. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane lub wpłacone na konto Starostwa Powiatowego w Namysłowie w Banku Spółdzielczym w Namysłowie Numer konta: 36 8890 0001 0026 5917 2000 0004 z adnotacją Wadium - nr sprawy: IZM.I.272.37.2013.MA
Zaliczka Nie
Uprawnienie zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli złoży oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Wiedza zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli złoży oświadczenie, że posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia
Potencjał zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli złoży oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym
Zdolne zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli złoży oświadczenie, że dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Sytuacja zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1) wypełniony formularz oferty, 2) cennik, 3) dowód wniesienia wadium, 4) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę*.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy W następujących przypadkach: 1) przedłużającej się procedury wyboru najkorzystniejszej oferty dopuszcza się przesunięcie terminu realizacji przedmiotu zamówienia, 2) złożenia odwołania dopuszcza się przesunięcie terminu realizacji przedmiotu zamówienia. 3) losowych uniemożliwiających realizację zamówienia w zakładanym terminie dopuszcza się przesunięcie terminu realizacji zamówienia, 4) jeżeli zmiana jest konieczna z powodu działania siły wyższej tj. niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było uniknąć, uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy, 5) zmiany stawek podatku VAT, zmianie ulegnie cena brutto i wartość podatku VAT, cena netto pozostanie bez zmian. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z w/w okoliczności wymienionych termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe zmiany do umowy winny być wprowadzone poprzez zmianę do umowy w formie aneksu. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. W przypadku każdej zmiany o której mowa powyżej po stronie wnoszącego propozycję zmian leży udokumentowanie powstałej okoliczności
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.namyslow.pl
Adres uzyskania siwz Starostwo Powiatowe w Namysłowie, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Mienia Powiatu, pok. nr 210.
Data składania wniosków 02/09/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Starostwo Powiatowe w Namysłowie, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Mienia Powiatu, pok. nr 210.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1) ŹRÓDŁO FINANSOWANIA: BRAK. 2) SKŁADANIE OFERT: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie zaadresowanej według poniższego wzoru: DOKŁADNA NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO DOKŁADNA NAZWA I ADRES WYKONAWCY Oferta na przetarg - wykonanie, dostawa i montaż mebli z wyposażeniem dwóch pracowni w I LO w Namysłowie. NIE OTWIERAĆ PRZED TERMIN OTWARCIA OFERT 3) OTWARCIE OFERT: W tym samym dniu, co składanie ofert ale o godz. 11.00 w siedzibie Zamawiającego - pok. 211 Starostwo Powiatowe w Namysłowie, Plac Wolności 12A, 46-100 Namysłów. 4) OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTÓW: Maria Adamczyk: 77 410 36 95 wew. 209, fax 77 410 39 22, Starostwo Powiatowe, Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Mienia Powiatu, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, w godz. 07:30 - 15:30. 5) Zamawiający przyjmuje wszelkie pisma oraz udziela wyjaśnień w godzinach urzędowania, to znaczy od 7.30 do 15.30 od poniedziałku do piątku.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)