Dostawa zintegrowanego systemu bezpieczeństwa sieci UTM

Data publikacji 2014-08-25
Data zakończenia 2014-09-04 09:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Usługi wdrażania oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 281132 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008, 722630006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zintegrowanego systemu bezpieczeństwa sieci UTM dla potrzeb Zamawiającego, którego szczegółowy opis zawiera załącznik nr 8 do SIWZ zwanego dalej Systemem.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) dostawę, zainstalowanie, uruchomienie i przetestowanie fabrycznie nowego i nieużywanego zintegrowanego systemu bezpieczeństwa sieci UTM, zgodnie z wymaganymi parametrami techniczno - użytkowymi stanowiącym zał. nr 9 do SIWZ,
2) dostawę licencji aktywacyjnych dla funkcji bezpieczeństwa na okres 36 miesięcy,
3) Wykonanie infrastruktury informatycznej zawierającej:
a) przygotowanie projektu infrastruktury informatycznej oraz planu wdrożenia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego,
b) zainstalowanie, uruchomienie oraz implementacja planu wdrożenia infrastruktury informatycznej,
c) przeprowadzenie testów działania oraz testów wysokiej dostępności rozwiązania,
d) wykonanie dokumentacji powykonawczej,
4) przeprowadzenie jednodniowego szkolenia stanowiskowego dla 2 administratorów w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
5) udzielenie wsparcia technicznego przez okres 36 miesięcy liczone od daty odbioru zintegrowanego systemu bezpieczeństwa sieci UTM, w ramach którego Wykonawca zapewni:
a) aktualizacje dostarczonego Systemu do nowych wersji oprogramowania, patche, szkolenia administratorów on-site z nowych funkcjonalności,
b) usługi konsultacyjne w zakresie funkcjonalności, eksploatacji i administrowania Systemem,
c) bieżące aktualizacje dokumentacji technicznej dla Systemu,
d) obsługę zgłoszeń problemów dotyczących Systemu poprzez telefon lub e-mail 24 h na dobę 7 dni w tygodniu,

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu
Ulica ul. H. Kamieńskiego 73a
Nr domu 73a
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 51-124
Województwo dolnośląskie
Tel 071 3254375
Fax 071 3270425
Internet www.wssk.wroc.pl
Regon 00097789300000
E-mail zp@wssk.wroc.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 uPzp; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 uPzp. 2. Wykonawcy muszą złożyć dokumenty lub oświadczenia wymienione w tabeli: A W CELU WYKAZANIA BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA WYKONAWCA SKŁADA NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY: WYMAGANE DOKUMENTY LUB OŚWIADCZENIA 1. Oświadczenia z art. 24 ust. 1 uPzp - Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 uPzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. WARUNEK UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU DOKUMENTY LUB OŚWIADCZENIA POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIANIE WARUNKU B W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp Oświadczenia z art. 22 ust. 1 uPzp - Załącznik nr 3 do SIWZ WIEDZA I DOŚWIADCZENE Warunkiem udziału w postępowaniu jest: - wykazanie się należytym wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 1 zamówieniem odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN DYSPONOWANIE OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA, tj. wskazanie osób posiadających kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie 1) co najmniej 3 zatrudnionymi osobami posiadającymi certyfikat Fortinet Certified Network Security Proffesional (FCNSP) lub równoważny w oferowanej technologii 2) co najmniej 1 osobą posiadającą certyfikat Fortinet Troubleshootting Training lub równoważne szkolenie z zakresu wykrywania problemów w oferowanej technologii 1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia np. ukończone szkolenie potwierdzone certyfikatem autoryzowanego producenta proponowanego systemu (w przypadku posiadania przez wykonawcę certyfikatów w oświadczeniu należy wskazać podmiot wystawiający certyfikat, datę ważności oraz nr certyfikatu) Niespełnienie jednego z wymienionych w ust.2 litera A warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i uznaniem jego oferty za odrzuconą. Niespełnienie warunku wymienionego w ust. 2 litera B warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami do realizacji zamówienia. W szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 4. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b uPzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. A niniejszego rozdziału. 5. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b uPzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.A.2 niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 7. Dokumenty, o których mowa w ust 6 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6 niniejszego rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. 9. Dokumenty, o których mowa w ust. 2.A.2 oraz ust. 2.B niniejszego rozdziału są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku podmiotów o których mowa w ust. 4 niniejszego rozdziału, kopię dokumentów dotyczących odpowiedniego Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Wiedza WIEDZA I DOŚWIADCZENE Warunkiem udziału w postępowaniu jest: - wykazanie się należytym wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 1 zamówieniem odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN 1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 6 do SIWZ.
Zdolne DYSPONOWANIE OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA, tj. wskazanie osób posiadających kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie 1) co najmniej 3 zatrudnionymi osobami posiadającymi certyfikat Fortinet Certified Network Security Proffesional (FCNSP) lub równoważny w oferowanej technologii 2) co najmniej 1 osobą posiadającą certyfikat Fortinet Troubleshootting Training lub równoważne szkolenie z zakresu wykrywania problemów w oferowanej technologii 2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia np. ukończone szkolenie potwierdzone certyfikatem autoryzowanego producenta proponowanego systemu (w przypadku posiadania przez wykonawcę certyfikatów w oświadczeniu należy wskazać podmiot wystawiający certyfikat, datę ważności oraz nr certyfikatu)
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Na podstawie art. 144 uPzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian przez wprowadzenie do zawartej umowy w szczególności aneks dotyczący zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia zmian organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.wssk.wroc.pl
Adres uzyskania siwz Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu, Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych, bud. nr 10 ul. Kamieńskiego 73A, 51-124 Wrocław
Data składania wniosków 04/09/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu, Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych, bud. nr 10 ul. Kamieńskiego 73A, 51-124 Wrocław
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)