Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu
|
Ulica |
ul. Wilczak 16
|
Nr domu |
16
|
Miejscowość |
Poznań
|
Kod Pocztowy |
61-623
|
Województwo |
wielkopolskie
|
Tel |
061 6477200
|
Fax |
061 8201709
|
Internet |
www.zdm.poznan.pl
|
Regon |
00016252400000
|
E-mail |
zamowienia.publiczne@zdm.poznan.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Przedmiot zamówienia uzupełniającego będzie zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego określonego w pkt 3 SIWZ i nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego.
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
15/11/2016
|
Wadium |
Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia Wadium w kwocie 5.000,00 PLN.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazują łącznie spełnienie warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
|
Wiedza |
I. Wykonawca musi wykazać, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, że wykonuje) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie co najmniej dwie usługi polegające na założeniu zieleni wraz z montażem elementów małej architektury o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN netto, każda z nich.
W przypadku kontraktów zawieranych w walucie obcej, wartość usługi należy przeliczyć stosując średni kurs waluty obcej podawany przez Narodowy Bank Polski dla dnia zawarcia umowy.
II. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie wykazują spełnianie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia.
III. Wykazując spełnianie przedmiotowego warunku Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W złożonym przez Wykonawcę zobowiązaniu innego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia koniecznym (ze względu na rodzaj zasobu - wiedza i doświadczenie) jest określenie sposobu uczestnictwa tego podmiotu w realizacji przedmiotowego zamówienia.
|
Potencjał |
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazują łącznie spełnianie warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
|
Zdolne |
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazują łącznie spełnianie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
|
Sytuacja |
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie wykazują spełnianie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Za usługi, których dotyczy obowiązek wskazania w wyżej wymienionym wykazie oraz załączenia odpowiednich poświadczeń potwierdzających ich należyte wykonanie (główne usługi) uznaje się zgodnie z opisem sposobu dokonywania oceny spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia (opis zawarty w sekcji III.3.2) niniejszego ogłoszenia) co najmniej dwie usługi polegające na założeniu zieleni wraz z montażem elementów małej architektury o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN netto, każda z nich. Wykaz musi obejmować min. dwie takie usługi.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
Zmiany takie mogą wystąpić w przypadku:
a) stwierdzenia przez Zamawiającego konieczności wykonania zamówień dodatkowych (o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych) - zmiana terminów realizacji Umowy,
b) udzielenia przed terminem zakończenia przedmiotu zamówienia podstawowego, zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - zmiana terminów realizacji Umowy,
c) wystąpienia awarii nie zawinionej czynnościami lub nie wynikającej z zaniechania czynności, do których wykonawca był zobowiązany - zmiana terminów realizacji Umowy,
d) działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia - zmiana terminów realizacji Umowy,
e) przerwania realizacji zamówienia w sytuacjach określonych w art. 32 ust.1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami - zmiana terminów realizacji Umowy,
f) konieczności wykonania zamiennych prac w stosunku do przedmiotu umowy lub odstąpienia przez Zamawiającego od realizacji ich części - zmiana przedmiotu Umowy, wynagrodzenia wykonawcy i ewentualnie terminów jej realizacji,
g) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację przedmiotu umowy - zmiana terminów realizacji Umowy,
h) zmiany wysokości stawek podatku od towarów i usług VAT dla czynności objętych umową, która wejdzie w życie po zawarciu umowy - zmiana wynagrodzenia wykonawcy w zakresie czynności fakturowanych po wejściu w życie ustawowej zmiany wysokości stawek ww. podatku,
i) wystąpienia kolizji z sieciami infrastruktury technicznej - zmiana terminów realizacji Umowy,
j) wycofania się z finansowania części zadania w zakresie zieleni i małej architektury na skwerze przy ulicy Hetmańskiej i Chociszewskiego w 2015 roku przez Radę Osiedla Św. Łazarz - zmiana przedmiotu Umowy, wynagrodzenia wykonawcy i terminów jej realizacji.
Wykonawca ma obowiązek udokumentować zaistnienie okoliczności powodujących zmianę umowy, a określonych powyżej.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.zdm.poznan.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Zarząd Dróg Miejskich, ul. Wilczak 16, 61-623 Poznań, pok. 102
|
Data składania wniosków |
02/09/2014
|
Godzina składania wniosków |
09:30
|
Miejsce |
Kancelaria Zarządu Dróg Miejskich, ul. Wilczak 16, 61-623 Poznań
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|