Prace remontowe oraz montaż widowni w ramach zadania - Modernizacja sali kina Iluzja w Częstochowie.

Data publikacji 2014-08-25
Data zakończenia 2014-09-09 12:00:00
Instytucja Miejska Galeria Sztuki w Częstochowie
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Siedziska,
  • Kłódki i łańcuchy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 282230 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 452123212, 454300000, 454000001, 453100003, 391112005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:wykonanie w istniejącej sali kina Iluzja podniesionej podłogi technicznej o konstrukcji typu audytorium (schodkowej) i ułozenie na niej wykładziny dywanowej,wymiana podłogi z parkietu na wykładzinę dywanową trudno zapalną,demontaż starych foteli kinowych (150 szt.), dostawa i montaż nowych foteli kinowych - 120 szt. (w tym 4 zestawy dwufotelowe ( dwuosobowe) typu LOVE SEAT z podnoszonym wewnętrznym podłokietnikiem), dostawa siedzisk podwyższających fotele kinowe dla dzieci w ilości 106 szt.wymiana drzwi wewnętrznych i zewnętrznych prowadzących do sali projekcyjnej,prace malarskie ścian, sufitów i elementów wystroju sali,prace murarskie i tynkarskie,prace elektryczne - zgodnie z przedmiarem i Specyfikacją techniczną. Zamówienie składa się z dwóch elementów: Element 1 zamówienia obejmuje nastepujący zakres: demontaż , zrolowanie i zabezpieczenie oraz ponowny montaż ekranu kinowego o wym. 640x280 cm. (wymagana realizacja przez firmę kinotechniczną);rozbiórka parkietu na sali kinowej wraz z czyszczeniem podłoża; czyszczenie posadzki po rozbiórce parkietu -frezowanie podłoża zabrudzonego lepiszczem; rozbiórki palnych drewnianych elementów wykończenia sali (ścian, słupów, sufitu w holu itp. w tym demontaż osłony grzejników); wykonanie obudowy części ścian, sufitów i słupów płytą gk na ruszcie stalowym; demontaż istniejących i montaż nowych drzwi zewnętrznych i wewnętrznych; wymiana murowanej ściany balustrady schodów wewnętrznych wraz z tynkami; montaż podłogi technicznej typu audytorium ( widownia schodkowa ) z balustradami i położenie wykładziny dywanowej w sali kinowej na warstwie wyrównawczej oraz na podłodze audytorium (widowni) i istniejących schodach betonowych półpiętra; wymiana zaworów w grzejnikach faviera ( instalacja c.o );prace malarskie ścian, sufitów i słupów oraz prace naprawcze; wykonanie oświetlenia awaryjnego sali kinowej; wykonanie systemu oświetlenia ewakuacyjnego przy schodach zabiegowych; wykonanie systemu oznaczeń ewakuacyjnych nad drzwiami wyjściowymi; wykonanie oświetlenia przeszkodowego; wymiana instalacji i opraw oświetlenia przy schodach wejściowych zabiegowych; wydzielenie części istniejącego oświetlenia sali kina i zamontowanie ściemniaczy na wydzielonych obwodach; naprawa istniejących a uszkodzonych opraw oświetlenia sali kina; demontaż i montaż instalacji systemu alarmu włamania i pożaru na stropie podwieszanym w części wejściowej przed schodami zabiegowymi (wymagana realizacja przez firmę obsługującą systemy alarmowe); częściowa wymiana nagłaśniającej instalacji natynkowej. Element 2 zamówienia obejmuje następujący zakres:demontaż starych foteli kinowych (150 szt.), demontaż foteli powinien być wykonany w taki sposób aby nie uległy uszkodzeniu; dostawę i montaż nowych foteli kinowych - 120 szt. (w tym 4 zestawy foteli dwufotelowych ze wspólnym siedziskiem tzw. LOVE SEAT z podnoszonym wewnętrznym podłokietnikiem); dostawę siedzisk podwyższających fotele kinowe dla dzieci w ilości 106 sztuk.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejska Galeria Sztuki w Częstochowie
Ulica Aleja Najświętszej Maryi Panny 64
Nr domu 64
Miejscowość Częstochowa
Kod Pocztowy 42-200
Województwo śląskie
Tel 034 3246057 (58)
Fax 034 3246057
Internet www.galeria.czest.pl
Regon 00076996000000
E-mail zjurgielewicz@galeria.czest.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: samorzadowa instytucja kultury
Rodzaj zam inny samorzadowa instytucja kultury
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 15/12/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie formułuje w tym zakresie szczegółowych warunków. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia-nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Wiedza Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający żąda, aby Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował :dla Elementu 1 zamówienia min. 3 roboty odpowiadające swoim rodzajem (poprzez zamówienia odpowiadające swoim rodzajem należy rozumieć prace związane z modernizacją audytoriów ,sal widowiskowych ,sal kinowych) i wartości brutto (każde z zamówień) - co najmniej 100.000,00 zł brutto ;dla Elementu 2 zamówienia zrealizował min. 3 zamówienia, polegające na dostawie i montażu co najmniej 300 sztuk łącznie (słownie:trzysta sztuk) foteli kinowych odpowiadające swoim rodzajem (poprzez zamówienia odpowiadające swoim rodzajem należy rozumieć dostawę i montaż foteli w audytoriach,salach widowiskowych,salach kinowych) i wartości brutto (każde z zamówień) - co najmniej 70.000,00 zł brutto .Zamawiający żąda załączenia dowodów, że roboty w Elemencie 1 i 2 zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Dowodem jest poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed terminem składania ofert.Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów określonych w pkt 7 ust.1 pkt b SIWZ;Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.Treść tego dokumentu /tych dokumentów/ musi bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, określać czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy.
Potencjał Zamawiający nie formułuje w tym zakresie szczegółowych warunków. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia-nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne Zamawiający nie formułuje w tym zakresie szczegółowych warunków. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia-nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja Zamawiający nie formułuje w tym zakresie szczegółowych warunków. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia-nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1.Wypełniony formularz OFERTY. OFERTA musi być podpisana przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do reprezentowania na zewnątrz Wykonawcę/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2.Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 7ust.1 specyfikacji potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wymienionych w pkt 6.1 specyfikacji. 3.Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 7ust.2 specyfikacji potwierdzające brak podstaw do wykluczenia. 4. Dokumenty i oświadczenie wymienione w pkt 7ust.6 specyfikacji potwierdzające przynależność do grupy kapitałowej. 5.Model fotela wymieniony w pkt 7a specyfikacji. 6.Wymagane atesty, certyfikaty wymienione w pkt 7b specyfikacji. 7.Zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli Wykonawca korzysta z zasobów innych podmiotów). 8.Pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczona kopia pełnomocnictwa - jeżeli zostało udzielone. 9.W sytuacji oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie- pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczona kopia pełnomocnictwa dla podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy wykonawców zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 10.Zaparafowany projekt umowy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany umowy na wypadek: a.siły wyższej w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego (klęska żywiołowa jak huragany i powodzie, niepokoje społeczne, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy wykonawcy i podwykonawców, działania militarne). b. braku środków finansowych na realizację inwestycji.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.galeria.czest.pl/zakładka przetargi
Adres uzyskania siwz Miejska Galeria Sztuki; 42-217 Częstochowa, Al.NMP 64.
Data składania wniosków 09/09/2014
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Miejska Galeria Sztuki; 42-217 Częstochowa, Al.NMP 64- sekretariat.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt realizowany z udziałem środków Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)