Zakup sprzętu komputerowego i peryferyjnego oraz systemów operacyjnych dla Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie - część 2: zakup oprogramowania

Data publikacji 2014-08-26
Data zakończenia 2014-09-04 09:00:00
Instytucja Gmina Siemianowice Śląskie
Miejscowość Siemianowice Śląskie
Województwo śląskie
Branża
  • Systemy operacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 182099 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 486200000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowego oprogramowania dla Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, obejmująca system operacyjny Windows 8.1 lub równoważny w ilości 20 sztuk.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wykaz minimalnych wymagań oprogramowania zawiera Dodatek nr 6 do SIWZ.

3. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia, które zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - wykazie minimalnych wymagań oprogramowania (Dodatek nr 6 do SIWZ) należy uznać za minimalne.

4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego określone w SIWZ Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany
jest załączyć do oferty Wykaz oferowanego oprogramowania stanowiący Dodatek nr 7 do SIWZ (Załącznik nr 6 do oferty). Dokument ten jest składany w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców - np. konsorcjum - dokument potwierdzający, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego składają wspólnie.

5. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania oprogramowania równoważnego, tj. o wymaganiach nie gorszych niż określono w SIWZ - wyłącznie w odniesieniu do oprogramowania, którego pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia.
6. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (j.t. Dz.U. 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) Wykonawca, który powołuje się
na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

7. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne musi złożyć wraz z ofertą dokumenty (wszelkie dowody), w szczególności karty katalogowe, opisy techniczne, jednoznacznie potwierdzające spełnianie przez rozwiązania równoważne wymagań Zamawiającego.

8. W przypadku wyboru rozwiązań równoważnych Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie szkody związane z zastosowaniem oprogramowania równoważnego.

9. Miejscem dostawy zakupionego oprogramowania będzie Urząd Miasta Siemianowice Śląskie, Referat Administracji Bezpieczeństwa Informacji, ul. Michałkowicka 105, 41-103 Siemianowice Śląskie.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Siemianowice Śląskie
Ulica ul. Jana Pawła II 10
Nr domu 10
Miejscowość Siemianowice Śląskie
Kod Pocztowy 41-100
Województwo śląskie
Tel 32 7605200
Fax 32 7605280
Internet www.um.siemianowice.pl
Regon 27625545300000
E-mail ratusz@um.siemianowice.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 7
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Wykaz oferowanego oprogramowania. (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców - np. konsorcjum - wykaz ten składają wspólnie)
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w odniesieniu do: a) zmiany terminu wykonania zamówienia, w przypadku działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na realizację przedmiotowej umowy; b) zmiany zaoferowanego oprogramowania, w przypadku zaprzestania jego produkcji przez producenta lub wydania przez producenta nowej wersji oprogramowania, na oprogramowanie o nie gorszych parametrach technicznych i funkcjonalnych niż opisane w SIWZ. 2. Wszystkie wymienione warunki stanowią jedynie katalog warunków umożliwiających zmianę postanowień niniejszej umowy i nie stanowią jednocześnie zobowiązania Stron do wyrażenia zgody na taką zmianę. 3. Zmiany treści umowy mogą zostać wprowadzone pod warunkiem przedłożenia przez jedną ze stron pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany oraz wyrażenia zgody przez drugą ze stron na tę zmianę. 4. Przekształcenie Wykonawcy w związku z sukcesją generalną, przekształceniami, dziedziczeniem spółek handlowych zgodnie z KSH, a także sukcesją z mocy prawa, zgodnie z obowiązującymi przepisami (następstwa prawne) winno nastąpić w formie aneksu do umowy. 5. Wszystkie zmiany treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://bip.msiemianowicesl.finn.pl/
Adres uzyskania siwz UM Siemianowice Śląskie, ul. Michałkowicka 105, Referat Administracji Bezpieczeństwa Informacji- pokój 55 lub za zaliczeniem pocztowym, po wcześniejszym złożeniu wniosku. Cena 9,00 zł
Data składania wniosków 04/09/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Ofertę należy złożyć w Kancelarii Podawczej Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie przy ul. Michałkowickiej 105, 41-103 Siemianowice Śląskie
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)