Dostawa środków czystości i środków higieny

Data publikacji 2014-08-26
Data zakończenia 2014-09-04 09:00:00
Instytucja Wojskowa Akademia Techniczna
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Wyposażenie hotelowe,
  • Środki czyszczące,
  • Różne wyroby włókiennicze z tworzyw sztucznych,
  • Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach,
  • Pasty i kremy,
  • Preparaty piorące,
  • Produkty do zmywania naczyń,
  • Rękawice robocze,
  • Rękawice,
  • Papier toaletowy,
  • Ręczniki papierowe do rąk,
  • Perfumy i produkty toaletowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 283354 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181410009, 184240007, 244560005, 336312004, 337115208, 337116106, 337610002, 337630006, 393130009, 395258006, 398113003, 398120007, 398121008, 398300009, 398310006, 398312008, 398312101, 398312400, 398320003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości i środków higieny. Wykaz opisu technicznego i ilościowego przedmiotu zamówienia zawiera Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
2.Użyte nazwy handlowe służą jedynie do określenia cech artykułów i jakości. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, artykuły równoważne powinny posiadać cechy użytkowe i jakościowe nie gorsze niż produkty wymienione przez Zamawiającego.
3.Artykuły chemii gospodarczej mają być opakowane oryginalnie, opakowania mają być nienaruszone, posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, nie dotyczy artykułów o nieoznaczonym przez producenta okresie przydatności do stosowania - np. papier toaletowy). Ponadto muszą posiadać wszystkie wymagane prawem pozwolenia na dopuszczenie do obrotu na terenie Polski i krajów Unii Europejskiej, czyli świadectwa, certyfikaty, atesty lub karty charakterystyk produktu. Wszystkie środki chemiczne wchodzące w skład produktu będą posiadać etykiety w języku polskim zawierające następujące dane: nazwa wyrobu, nazwa producenta, ciężar lub pojemność opakowania, data produkcji i okres przydatności do użytku, skład chemiczny.
4.Poz. 8, 79, 94: Ze względu na zastosowanie środków kosmetycznych w hotelu Dom Asystenta, zaproponowany żel, mydło oraz szampon muszą być z tej samej serii lub marki danego producenta.
5.Okres przydatności do użytku dla każdej z dostaw nie może być krótszy, niż 12 miesięcy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojskowa Akademia Techniczna
Ulica ul. Kaliskiego 2
Nr domu 2
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-908
Województwo mazowieckie
Tel 022 6837865
Fax 022 6837977
Internet www.wat.edu.pl
Regon 01212290000000
E-mail szp@wat.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 1)Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, na czas związania ofertą, wadium w wysokości 15 000,00 zł (piętnaście tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 04.09.2014r. do godz. 09:00. Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecność wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiającego w wyżej wymienionym terminie, czyli datą wpłaty wadium jest data wpływu na konto, a nie data złożenia przelewu. 2)Wadium może być wniesione: a)w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dowodem wniesienia wadium będzie załączony do oferty oryginał lub kopia tego dokumentu. b)w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: PEKAO S.A. Warszawa, ul. Towarowa 25, Nr 34 1240 5918 1111 0000 4910 0228. z dopiskiem Wadium na dostawę środków czystości i środków higieny.
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca wykaże się odpowiednim doświadczeniem w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostaw stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga potwierdzenia min. dwóch dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia na kwotę minimum 300 000,00 zł brutto każda. Podana wartość musi dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się, iż musi wynikać z jednostkowej umowy zawartej z jednym podmiotem). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu wykazania, że przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego do oferty należy dołączyć: a)Certyfikat: system zarządzania jakością ISO 9001 b)Oświadczenie/Zaświadczenie producenta/wykonawcy o dopuszczeniu asortymentu zawartego w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia do obrotu na terenie krajów Unii Europejskiej. Karty charakterystyk/Atesty PZH c)Dla poz. 1,2,8,9,10,11,12,36,79,93,94 - należy dołączyć wypis z Krajowego Rejestru o Kosmetykach.
Inne dokumenty 1) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załączniki nr 3 do SIWZ, 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z załączonych dokumentów wymaganych postanowieniami pkt. 5 SIWZ. 4) Oświadczenia i dokumenty, w formie oryginału lub kserokopii wymienione w pkt. 5 SIWZ. 5) Dowód wniesienia wadium - oryginał lub kopię poręczeń lub gwarancji stanowiących dowód wniesienia wadium. Przy wniesieniu wadium w formie pieniężnej na rachunek Zamawiającego zaleca się załączyć kopię przelewu. Brak w ofercie kopii przelewu nie będzie podstawą do odrzucenia oferty. Natomiast brak wniesienia wadium w terminie będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z przedmiotowego postępowania. 6)Pisemne potwierdzenia równoważności. Dokumenty potwierdzające równoważność muszą być wystawione przez niezależne laboratoria, podmioty uprawnione do kontroli jakości (np. Instytut Chemii Przemysłowej, Państwowy Instytut Higieny) towarów będących przedmiotem niniejszego zamówienia oraz powinny zawierać wyniki badań laboratoryjnych - analizy porównawcze. W rozumieniu Zamawiającego, przedmiot/produkt równoważny musi posiadać porównywalne (tj. takie same lub wyższe) cechy użytkowe (np. skuteczność działania, wydajność) oraz cechy fizyko-chemiczne (np. konsystencja, zapach) jak produkt odpowiedni wymieniony w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokona wyboru wykonawcy, w następujących sytuacjach: 1)Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do dokonywania zmian ilościowych w zakresie poszczególnych pozycji asortymentu do wysokości wartości umowy. 2)Zamawiający dopuszcza zmiany w trakcie realizacji umowy w zakresie zmiany nazwy handlowej i gramatury dostarczonego przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że dostarczony przedmiot zamówienia jest tożsamy z przedmiotem zamówienia zaoferowanym w umowie. Na potwierdzenie zostanie dołączony dokument stwierdzający, że oprócz zmiany nazwy handlowej nie nastąpiła zmiana asortymentu pod względem składu i jakości przedmiotu zamówienia. 3)Zamówienia cząstkowe będą wynikały z bieżących potrzeb Zamawiającego. W przypadku konieczności zmniejszenia dostaw, Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie za faktycznie dostarczony przedmiot zamówienia. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego powodu żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego. 4)Przewiduje się możliwość zmiany terminu wykonania umowy, z zastrzeżeniem ust. 7 z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzenie aneksu do umowy. 5)Zmiany do umowy nie mogą obejmować zmian cen jednostkowych przedmiotu zamówienia. 6)W przypadku zmiany stawki podatku VAT, strony przewidują zmianę wartości zamówienia o obowiązujący podatek VAT, z zastrzeżeniem ust. 7 z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzanie aneksu do umowy. 7)W przypadku opóźnienia realizacji umowy przez Wykonawcę ust. 8 nie ma zastosowania do dostaw wykonanych z opóźnieniem.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.wat.edu.pl
Adres uzyskania siwz w siedzibie Sekcji Zamówień Publicznych, 00-908 Warszawa, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2, Budynek Nr 22, pokój Nr 6 (wejście przez biuro przepustek).
Data składania wniosków 04/09/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce KANCELARIA JAWNA Wojskowej Akademii Technicznej, ul. Gen. Sylwestra Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, Budynek Nr 100, pokój nr 130,
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)