Zakup i sukcesywne dostawy mięsa i wyrobów mięsno-wędliniarskich dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Wojszycach

Data publikacji 2014-08-26
Data zakończenia 2014-09-05 10:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej w Wojszycach
Miejscowość Bedlno
Województwo łódzkie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 283992 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151000009, 151130003, 151140000, 151311305, 151311006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Wartość zamówienia poniżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 Ustawy Prawa zamówień publicznych. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawy mięsa i wyrobów mięsno-wędliniarskich. Dostawy towaru na zasadach określonych w umowie będą realizowane przez Wykonawcę sukcesywnie w postaci dostaw częściowych, stosownie do potrzeb Zamawiającego. Towar będzie dostarczany do magazynu żywnościowego Domu Pomocy Społecznej w Wojszycach, dla potrzeb kuchni, sporządzającej posiłki dla mieszkańców Domu.
Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku Nr 1 i Załączniku 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Dom Pomocy Społecznej w Wojszycach
Ulica Wojszyce 47
Miejscowość Bedlno
Kod Pocztowy 99-311
Województwo łódzkie
Tel 024 2821468
Fax 024 2821468 w. 30
Regon 00106861000000
E-mail dps3@vp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak www.bip.dpswojszyce.powiatkutnowski.eu/
Rodzaj zamówienia Inny: Budżetowa Jednostka Organizacyjna Pomocy Społecznej Powiatu Kutnowskiego
Rodzaj zam inny Budżetowa Jednostka Organizacyjna Pomocy Społecznej Powiatu Kutnowskiego
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/09/2015
Wadium Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium, gdyż wartość zamówienia jest niższa od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Z uwagi na to, iż Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku, zostanie on spełniony przez Wykonawcę, po przedłożeniu oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wiedza Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Z uwagi na to, iż Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku, zostanie on spełniony przez Wykonawcę, po przedłożeniu oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Z uwagi na to, iż Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku, zostanie on spełniony przez Wykonawcę, po przedłożeniu oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Z uwagi na to, iż Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku, zostanie on spełniony przez Wykonawcę, po przedłożeniu oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Z uwagi na to, iż Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku, zostanie on spełniony przez Wykonawcę, po przedłożeniu oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, chyba, że Wykonawca działa osobiście, (jeżeli dotyczy).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wprowadzenie do treści umowy zmian jest możliwe wyłącznie w zakresie określonym w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp oraz w art. 632 Kodeksu Cywilnego. Zamawiający dopuszcza na wniosek Wykonawcy możliwość przesłania umowy o udzielenie zamówienia publicznego za pośrednictwem poczty. Wykonawca zobowiązuje się wówczas do niezwłocznego odesłania podpisanej umowy. 1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) zmiany danych Wykonawcy (np. zmiana adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy; 2) zmiany osoby reprezentującej po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy; 3) zmian przepisów ogólnie obowiązujących, które mają wpływ na treść oferty; 4) podwyższenia jakości parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu dostawy, w tym zmiana numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu, pod warunkiem wprowadzenia na rynek produktu o wyższej jakości, lepszych parametrach lub innych korzystniejszych cech charakterystycznych, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego produktu, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego; 5) w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczenia odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego; 6) zmiany koordynatora ze strony Wykonawcy w zakresie obowiązków wynikających z zapisów umowy; 7) strony dopuszczają możliwość zmian cen w przypadku zmiany stawek VAT na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. Zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna. O zmianie VAT-u na przedmiot umowy, Wykonawca informuje Zamawiającego z czternastodniowym wyprzedzeniem przed terminem dostawy towaru, którego cena ulegnie zmianie; 8) Zamawiający zastrzega sobie niezmienność cen przez okres 6 miesięcy. Po tym okresie ceny mogą być waloryzowane nie częściej niż raz na kwartał. Wysokość podwyżki cen nie może przekroczyć wysokości wskaźnika inflacji tj. aktualnego wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem, za ostatni kwartał poprzedzający podwyżkę, określony w Obwieszczeniu Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, opublikowany w Monitorze Polskim. Ewentualna zmiana cen nastąpić może na podstawie stosownego Aneksu do umowy, w oparciu o pisemny uzasadniony wniosek Wykonawcy, zawierający szczegółowe zestawienie artykułów których ceny wnioskuje się zmienić, z podaniem nowych cen jednostkowych brutto po ich podwyższeniu, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.dpswojszyce.powiatkutnowski.eu/
Adres uzyskania siwz Dom Pomocy Społecznej w Wojszycach; adres: Wojszyce 47, 99-311 Bedlno, w Dziale Administracyjno Gospodarczym, lub pocztą na pisemny wniosek. Koszt SIWZ - bezpłatna
Data składania wniosków 05/09/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego, Dom Pomocy Społecznej w Wojszycach, Wojszyce 47, 99-311 Bedlno, w Sekretariacie; budynek Dworek
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)