wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy, rozładunku oraz montażu wyposażenia meblowego w Domu Studenckim Kamionka, w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/421/2014

Data publikacji 2014-08-27
Data zakończenia 2014-09-10 09:00:00
Instytucja Uniwersytet Jagielloński
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Meble do sypialni, jadalni i salonu,
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 183071 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 391413005, 391411003, 391433102, 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy, rozładunku oraz montażu wyposażenia meblowego w Domu Studenckim Kamionka, położonym przy ul. Kamionka 11 oraz przy ul. Kamionka 11a w Krakowie, kod 31-586.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę wyposażenia meblowego, usługę rozładunku, usługę wniesienia oraz usługę montażu i ustawienia mebli wraz z montażem listew odbojowych na ścianach, w miejscach uzgodnionych i wskazanych przez Zamawiającego.
2.1 Przedmiot zamówienia obejmuje również usługę wyniesienia wyposażenia meblowego, w ilościach sprecyzowanych poniżej, znajdującego się obecnie w pomieszczeniach Domu Studenckiego Kamionka oraz ich utylizację: biurka - 97 sztuk, szafy garderobiane - 55 sztuk, łóżka - 7 sztuk, tapczany - 103 sztuk, etażerki - 80 sztuk.
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo przedstawiony w załączniku A do SIWZ (1 plik w formacie PDF zawierający 1 stronę).
4. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli do 28 listopada 2014r.
5. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ.
6. Wykonawca powinien przedstawić cenę ryczałtową oferty w formie indywidualnej kalkulacji, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ oraz przedstawić ją zgodnie z tabelą zamieszczoną w Załączniku nr 4 do formularza oferty.
7. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36-miesięczną gwarancję obejmującą całość zamówienia. Gwarancja będzie liczona od daty odbioru przedmiotu zamówienia. Gwarancja obejmuje nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty) naprawę w okresie gwarancyjnym realizowaną w miejscu użytkowania.
8. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców, do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców.
9. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ.
10. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Jagielloński
Ulica ul. Gołębia 24
Nr domu 24
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 31-007
Województwo małopolskie
Tel 012 4324450
Fax 012 4324451
Internet www.uj.edu.pl
E-mail bzp@adm.uj.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 28/11/2014
Zaliczka Nie
Uprawnienie 1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności pozwalające na realizację zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.
Wiedza 2. Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie pozwalające na realizację zamówienia, które musi wykazać w formie załączonego do oferty wykazu głównych dostaw i oświadczenia, potwierdzonego poświadczeniami, referencjami lub odpowiednimi dokumentami uprzednich odbiorców, albo oświadczeniem Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń, że w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, wykonał główne dostawy. Przez główne dostawy rozumie się zrealizowanie co najmniej dwóch dostaw wyposażenia meblowego o wartości łącznej wykazanych dwóch dostaw nie mniejszej niż 60 000,00 zł. brutto (sześćdziesiąt tysięcy złotych brutto). Wykonawca musi wykazać, że wyżej wymienione dostawy wykonał należycie załączając dokumenty potwierdzające ich należytą realizację, tj. odpowiednie poświadczenia, np. oświadczenia uprzednich odbiorców, referencje bądź inne dokumenty potwierdzających należyte wykonanie (np. protokoły odbioru) lub dołączyć do wykazu oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W wykazie należy podać wartość, przedmiot (zakres, rodzaj), datę(y) wykonania i odbiorcę(ów) dostaw. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o wykaz głównych dostaw, dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty, których wzór stanowią załączniki nr 1 i 2 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w zakresie wiedzy i doświadczenia przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Potencjał 3. Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym pozwalającym na realizację zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.
Zdolne 4. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.
Sytuacja 5. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty 1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, która musi obejmować całość przedmiotu zamówienia i winien skalkulować cenę ryczałtową dla całości przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca musi dołączyć do oferty obliczenie ceny ryczałtowej wyliczonej w oparciu o indywidualną kalkulację (w szczególności ze wskazaniem cen jednostkowych zgodnie z tabela przedstawiona w załączniku nr 4 do formularza oferty), przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ, w tym także doświadczenia zawodowego Wykonawcy w odniesieniu do całości zamówienia 3. Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą załączniki od 1 do 6, zawierającymi oświadczenia i wykazy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 5), SIWZ, a nie wyszczególnionych w pkt 6) SIWZ, (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy). 4. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć do oferty pełnomocnictwo w przypadku podpisania jej przez pełnomocnika, w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Szczegółowo przedstawione i opisane we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ w pkt 16).
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.uj.edu.pl http://przetargi.adm.uj.edu.pl/ogloszenia.php
Adres uzyskania siwz Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego, przy ul. Gołębiej 6/2, 31-007 Kraków, II p
Data składania wniosków 10/09/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Oferty należy składać w Dziale Zamówień Publicznych UJ, przy ul. Gołębiej 6/2, 31-007 Kraków, II p., w terminie do dnia 10 września 2014r. do godziny 09:00
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)